[Review] ProgrammersCity
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Tom Keim schreef op 01.02.2009 19:00:
Stop nou is met alle effecten die je kent uit tuts toe te passen, creëer je eigen stijl!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K
ik vind persoonlijk die roze rollover niet echt mooi. maar dat is mijn mening..
Soms duurt het wel even, het gaat niet op 1,2,3. Soms slaap ik er een nachtje (of 2,3) over en ga dan met frisse ideeën verder.
Op zich is het niet slecht waar je mee begint. Maar het kan altijd beter. In dit geval nu wel wat meer :)
Bijvoorbeeld: de baar die wat reliëf weergeeft is mooi, het is 2.0 maar in jouw geval overdoe je het. Het is een compacte website en je moet het niet in iedere box zetten.
Ik heb het gevoel dat je veel te snel stop zegt.
Doe er iets mee. Je begin met je navigatie hover of selected bar is goed maar de. Er zit iets in maar de rest is ***** :) (no offence)
De rolover kan idpv dat paars mss in het geel of blauw. Probeer niet TE veel verschillende kleuren. Ik vind dat persoonlijk niet mooi. Ik hou van 2,3 main-colours.
Je hebt daar dat overlappings effect of je 'logo' doe daar iets meer en trek het door over je hele design. Maak er iets tof van en dan kunnen we spreken :)
hopelijk help dit wat en kan je mss wat verder nu
Sander
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander
Sander schreef op 01.02.2009 19:41:
Denk niet te snel dat je Desgin 'af' is.
Soms duurt het wel even, het gaat niet op 1,2,3. Soms slaap ik er een nachtje (of 2,3) over en ga dan met frisse ideeën verder.
Op zich is het niet slecht waar je mee begint. Maar het kan altijd beter. In dit geval nu wel wat meer :)
Bijvoorbeeld: de baar die wat reliëf weergeeft is mooi, het is 2.0 maar in jouw geval overdoe je het. Het is een compacte website en je moet het niet in iedere box zetten.
Doe er iets mee. Je begin met je navigatie hover of selected bar is goed maar de. Er zit iets in maar de rest is ***** :) (no offence)
De rolover kan idpv dat paars mss in het geel of blauw. Probeer niet TE veel verschillende kleuren. Ik vind dat persoonlijk niet mooi. Ik hou van 2,3 main-colours.
Je hebt daar dat overlappings effect of je 'logo' doe daar iets meer en trek het door over je hele design. Maak er iets tof van en dan kunnen we spreken :)
Sander
Sander
Ik deed over m'n laatste 2 weken '-.-
Iedere pixel onderhanden genomen en toen pas gaan omzetten naar xHTML. Maar ik bedoel dus ook kleur variaties zoals de header een andere kleur geven, kan een gebruiker dan instellen. Maar het was het waard.
Goeie designs duren lang, goeie liedjes duren maximaal een half uur. (zo is het bij mij)
jullie zien binnenkort een nieuw Design
Ik ben nu vandaag de hele dag bezig geweest met een beginsel van gister, wat nog lang niet af is, maar ik wil graag eerst weten of het beginsel goed is, voordat ik verder ga.
Wat ik nu heb is:
http://img24.imageshack.us/img24/8693/proofux9.gif
In je meest recente layout zie ik niets waar ik aan kan herkennen waar het om gaat, welk doel het dient enz enz..
De layout op zich is vrij standaard. Niet negatief maar ook nog niet positief, maar zoals je zelf al zei, dit is nog een schets
Helaas heb ik weinig inspiratie, ik ben nu al 2 dagen bezig om schetsen te maken, inspiratie op te doen van andermans werk, door bijv. op cssremix.com te kijken.
Iemand misschien goede ideeën voor de schets?
www.deviantart.com :)
Geweldige werken daar, je kan bvb een kleurenschema nabootsen of zo. Ik browse er gewoon eens door de galleries soms om wat inspiratie op te doen voor volgende designs of gewoon voor de fun :)
Geweldige werken daar, je kan bvb een kleurenschema nabootsen of zo. Ik browse er gewoon eens door de galleries soms om wat inspiratie op te doen voor volgende designs of gewoon voor de fun :)
Ik vind de innershadow lelijk en ouderwets.
En dan komt natuurlijk het moeilijkste: de content :-).
Dat vind ik wel strelend voor de ogen, maar de content nu nog.
Leuk dat streepje, hoe kom je op het idee?
Meer niet.
Waarbij komt?
Begin met de inhoud en verzin daar een goede opmaak bij.
Soms is heel eigenwijs ook goed.
Kijk eens op veer.com > ideas.
Het is mij soms ook te creatief, maar het kan wel leuk zijn.
Iets wat ik gisteren en vandaag in elkaar heb gezet: www.ks125.nl (alleen welkomspagina).
Puur CSS en valid html.
@eddy: vind die ks125 nou niet echt uit het oog springen..
http://kuler.adobe.com/ voor mooie kleurcombi's zodat je geen vloekende kleuren krijgt! ;-)