[Review] ProgrammersCity

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

GaMer B

GaMer B

08/02/2009 11:26:00
Quote Anchor link
Dat lichtblauwe op wit is echt pijnlijk voor mijn ogen. Verander dat eens. En verder wel een leuke verhouding, maar niet echt "heel vet".

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 12:54:37

Tom K

Tom K

08/02/2009 11:28:00
Quote Anchor link
ok, dat lichtblauwe is inderdaad niet te lezen, helaas heb ik in photoshop de tekst omgezet in een pixel laag, en kan ik het niet makkelijk veranderen. ik zal wanneer ik deze layout in html maak, de kleur donkerder maken

Roeltje M

Roeltje M

08/02/2009 11:28:00
Quote Anchor link
- Te veel strepen: menu en content headers zonder strepen. Zelfde geldt voor footer

- Header nog te kaal.

- Menu tekst kleur is bijna onleesbaar zo.

Tom K

Tom K

08/02/2009 11:37:00
Quote Anchor link
heb nu de strepen bij de titels en de footer weggehaald. In de header komt nog een echt logo(niet alleen tekst) en waarschijnlijk nog een login of een zoek formulier. De menu tekst zal ik in de html een andere kleur meegeven omdat ik er perongeluk een pixel layer van gemaakt heb.

Wat ik nu heb is:
http://img179.imageshack.us/img179/7753/layout1g3gp2.gif
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K

GaMer B

GaMer B

08/02/2009 11:39:00
Quote Anchor link
Misschien voor de eenheid ook bij "Hallo gast" de strepen weg halen. Ziet er wat rustiger uit nu ja (in het content gedeelte).

Tom K

Tom K

08/02/2009 11:42:00
Quote Anchor link
ok, dat is nu ook gebeurd:
http://img514.imageshack.us/img514/7403/layout1g4gt9.gif

Tom K

Tom K

09/02/2009 20:01:00
Quote Anchor link
heb nu ook een html versie, wel een screenshot, staat namenlijk nog op mijn localhost, de site is trouwens ook 100% xhtml & css valid.

Screenie:
Afbeelding

GaMer B

GaMer B

09/02/2009 20:19:00
Quote Anchor link
De header is nu wel kaal zo... Het menu moet er nog in komen?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

09/02/2009 22:03:00
Quote Anchor link
Kijk dat lijkt er al wat meer op. Maar je moet deze dingen bedenken:
- Hoeveel sites gebruiken het effect (scanlines), wat ik ook heb?
- Past het design bij het onderwerp/de doelgroep? (niet dat die van mij altijd passen).

Roeltje M

Roeltje M

11/02/2009 07:52:00
Quote Anchor link
Ziet er op zich goed uit.

Zoals gezegd: header is nog wel te kaal :P

En hoe heb je de menu's gemaakt? In 3 delen verdeeld ? (boven, tekst, onder)

Tom K

Tom K

14/02/2009 21:45:00
Quote Anchor link
heb maar weer wat nieuws gemaakt, de layout hiervoor vond ik mooi, maar ik vond hem te klein en niet passend bij een communitu. Ik heb nu de volgende gemaakt. Ik heb alleen de bovenkant, de content moet er nog in, maar dat doe ik pas als jullie het beginsel goed vinden.

Afbeelding

Ruben Kok

Ruben Kok

14/02/2009 21:51:00
Quote Anchor link
Zeer mooi, dit vind ik persoonlijk de mooiste ;)
Nu alleen nog de content

Jesper Diovo

Jesper Diovo

14/02/2009 23:27:00
Quote Anchor link
Idd. Eindelijk een modern ontwerp. Nu de content nog en dan heb je een mooie lay-out ;-). Misschien ietwat te donker, maar dat kan juist ook mooi uitvallen als het eenmaal HTML is.

Tom K

Tom K

15/02/2009 10:40:00
Quote Anchor link
ik heb nu een opzet voor de content, ik vind het niet helemaal 'wow', en ik zal nog kijken wat mooier kan. Misschien kunnen jullie mij daar tips voor geven.

Tom

Afbeelding

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/02/2009 11:03:00
Quote Anchor link
Nee, nou is het minder. Misschien moet je eens goed kijken naar een indeling die niet 'standaard' is. Een beetje goochelen met de blokjes en kleuren en er kan vast iets leuks uitkomen.

Tom K

Tom K

15/02/2009 11:38:00
Quote Anchor link
ok, ik zal eens wat proberen, heb alleen nog geen idee.

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 11:40:00
Quote Anchor link
Tom Keim schreef op 09.02.2009 20:01:
heb nu ook een html versie, wel een screenshot, staat namenlijk nog op mijn localhost, de site is trouwens ook 100% xhtml & css valid.

Screenie:
Afbeelding
Dit vind ik het beste tot nu toe ;)! Ik zou het zo houden..

Tom K

Tom K

15/02/2009 11:44:00
Quote Anchor link
ok, misschien kan ik die wat veranderen zodat het meer bij een community past

Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/02/2009 12:30:00
Quote Anchor link
@Paradox: echt niet. Die is té basic. Daar kom je niet ver meer mee hedendaags. Je moet opvallen met je design en je mag je best op het randje wagen.

Tom K

Tom K

15/02/2009 13:24:00
Quote Anchor link
de html versie van die blauwe versie is te vinden op: http://www.beta.devhouse.nl/ , het menu moet nog gedaan worden, dat lukt me namenlijk niet.

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.