Review: RC-Plaza.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »
Gijs

gijs

24/01/2008 14:33:00
Quote Anchor link
Hallo, ik heb enige tijd een webshop en vroeg me af of er mensen zijn die er naar willen kijken zodat ik dingen die ik zelf niet had gezien aan kan passen.

www.rc-plaza.nl

Groeten,

Gijs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gijs

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 09:33:22

- -

- -

24/01/2008 14:49:00
Quote Anchor link
Je contact pagina kan ik niet spammen.
Er is geen mogelijkheid tot mysql injecties.
De prijsvraag gedeelte is echter niet echt veilig, ik kan alles invullen bij e-mail adres, geen activatie.

Verder is je referral systeem redelijk veilig :-)

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 14:56:00
Quote Anchor link
Te beginnen bij de header.. Meestal probeer je daarin al duidelijk te maken waar het om gaat.. :S Ik zie niets maar dan ook echt niets in de layout dat duidelijk maakt waar het om gaat (op de aanbiedingen van je artikelen na)

Het lijkt dus ook meer op een "algemene" shop, dan iets dat puur op RC is gericht. (als ik op je "prijsvraag pagina" kijk zie ik dat je wel iets met RC hebt gedaan)

Tevens ben ik van mening dat je de betaalmethoden niet in je header moet plaatsen, die zou ik eerder linksonder (bijv onder je menu) plaatsen. Ze zijn daar prima vindbaar.

In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Dit zijn dingen die me vrij snel opvielen, ik heb niet je winkelwagentje en dergelijke uit getest!

Edit:

Owja, je "menutje" rechts, de kopjes lopen niet helemaal door naar rechts, wat wel zou moeten denk ik!

Typefouten en dergelijke heb ik dus niet naar gekeken, Kruidnootje heeft al een beetje naar de veiligheid gekeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

Nvt nvt

nvt nvt

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
is maar heel klein maar,
je hebt links staan
Auto
Boten
Helikopter
Onderdelen
Robots
Tanks
Vliegtuigen
Overige
ik zou alles in meevoud doen dus
auto's en helikompers want tank en robots is ook meervoud;)

Gijs

gijs

24/01/2008 15:08:00
Quote Anchor link
In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.

Welke bedoel je precies?
Thanks voor het kijken.

Robert Deiman

Robert Deiman

24/01/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Hmm, ik zie dat het nu wel werkt.. :S Zo straks kreeg ik in IE rode kruisjes en in ff het teken voor "afbeelding bestaat niet" aan de linker en rechter kant.

Martijn B

Martijn B

24/01/2008 16:31:00
Quote Anchor link
Dit is een aangepaste osCommerce lay-out , denk ik.

In de nieuwste versie van osCommerse kon je volgens mij ook meerdere plaatjes per product hebben.

Misschien dat het contrast van het horizontale menu nog wat meer kan.

Je product opties zijn nog erg onopvallend, vind ik.

Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B

Wouter K

Wouter K

24/01/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Menu links VS rechts staat niet even hoog.

dit is zonder veel moeite men enigste punt.!

Gijs

gijs

24/01/2008 21:11:00
Quote Anchor link
Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.[/quote]

Ik zal even voor je kijken, mocht ik een mooie vinden dan hoor je het

Pepijn

Pepijn

24/01/2008 22:15:00
Quote Anchor link
Mooie website!

Ik heb eigenlijk niet zo veel kritiek.

Het enige wat ik anders zou doen is de layout;
-Er zit niet echt een duidelijke structuur in.
-Ik moet nogal veel scrollen(verticaal), het komt mooier over als je alles gelijk in je scherm ziet en niet hoeft te scrollen.

Mvg
Pepijn

Niek Weevers

Niek Weevers

25/01/2008 09:51:00
Quote Anchor link
Mijn eerste indruk is heel chaotisch. Het is geen drukke website, maar toch weet ik niet waar ik moet kijken en wat ik hier kan doen.
Je hebt 3 menu's, terwijl dit heel goed in 1 menu kan, of evt met een submenu.
Je homepagina is gecentreerd, wat onproffesioneel overkomt. Wat kan ik op de homepagina? De homepagina moet een lokkertje zijn voor de bezoekers. De bezoekers die op de website komen moeten meteen een indruk krijgen dat ze hier wat mee kunnen. Eerlijk gezegd zie ik dat hier niet zitten.

Waarom de site over de volle breedte. Op hoge resoluties is dat niet echt fijn om te kijken. De inhoud wordt heel lang.

Bezoekers lezen nooit een website, maar scannen deze.
Ze beginnen links bovenaan en wat staat daar als eerst: breadcrumbs. Niet echt ideaal. Een menu is daar veel beter. Breadcrumbs kunnen makkelijk ergens rechts.

Ik zou ook iets minder verloopjes in je site zetten. Het stikt ervan.

Marc

marc

26/01/2008 12:23:00
Quote Anchor link
Ik zelf vind dat balkje rechtsboven met de tekst:
uw klantengegevens inhoud winkelwagentje afrekenen
dat is iets te donker het valt mij te veel op!
Het is wel een belangerijk balkje maar iets minder donker kan ook wel.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.