Review: RC-Plaza.nl
Hallo, ik heb enige tijd een webshop en vroeg me af of er mensen zijn die er naar willen kijken zodat ik dingen die ik zelf niet had gezien aan kan passen.
Er is geen mogelijkheid tot mysql injecties.
De prijsvraag gedeelte is echter niet echt veilig, ik kan alles invullen bij e-mail adres, geen activatie.
Verder is je referral systeem redelijk veilig :-)
Je contact pagina kan ik niet spammen.
Het lijkt dus ook meer op een "algemene" shop, dan iets dat puur op RC is gericht. (als ik op je "prijsvraag pagina" kijk zie ik dat je wel iets met RC hebt gedaan)
Tevens ben ik van mening dat je de betaalmethoden niet in je header moet plaatsen, die zou ik eerder linksonder (bijv onder je menu) plaatsen. Ze zijn daar prima vindbaar.
In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.
Dit zijn dingen die me vrij snel opvielen, ik heb niet je winkelwagentje en dergelijke uit getest!
Typefouten en dergelijke heb ik dus niet naar gekeken, Kruidnootje heeft al een beetje naar de veiligheid gekeken. Te beginnen bij de header.. Meestal probeer je daarin al duidelijk te maken waar het om gaat.. :S Ik zie niets maar dan ook echt niets in de layout dat duidelijk maakt waar het om gaat (op de aanbiedingen van je artikelen na)
je hebt links staan
Auto
Boten
Helikopter
Onderdelen
Robots
Tanks
Vliegtuigen
Overige
ik zou alles in meevoud doen dus
auto's en helikompers want tank en robots is ook meervoud;) is maar heel klein maar,
Welke bedoel je precies?
Thanks voor het kijken. In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.
In de nieuwste versie van osCommerse kon je volgens mij ook meerdere plaatjes per product hebben.
Misschien dat het contrast van het horizontale menu nog wat meer kan.
Je product opties zijn nog erg onopvallend, vind ik.
Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk. Dit is een aangepaste osCommerce lay-out , denk ik.
dit is zonder veel moeite men enigste punt.! Menu links VS rechts staat niet even hoog.
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.[/quote]
Ik zal even voor je kijken, mocht ik een mooie vinden dan hoor je het Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik heb eigenlijk niet zo veel kritiek.
Het enige wat ik anders zou doen is de layout;
-Er zit niet echt een duidelijke structuur in.
-Ik moet nogal veel scrollen(verticaal), het komt mooier over als je alles gelijk in je scherm ziet en niet hoeft te scrollen.
Mvg
Pepijn Mooie website!
Je hebt 3 menu's, terwijl dit heel goed in 1 menu kan, of evt met een submenu.
Je homepagina is gecentreerd, wat onproffesioneel overkomt. Wat kan ik op de homepagina? De homepagina moet een lokkertje zijn voor de bezoekers. De bezoekers die op de website komen moeten meteen een indruk krijgen dat ze hier wat mee kunnen. Eerlijk gezegd zie ik dat hier niet zitten.
Waarom de site over de volle breedte. Op hoge resoluties is dat niet echt fijn om te kijken. De inhoud wordt heel lang.
Bezoekers lezen nooit een website, maar scannen deze.
Ze beginnen links bovenaan en wat staat daar als eerst: breadcrumbs. Niet echt ideaal. Een menu is daar veel beter. Breadcrumbs kunnen makkelijk ergens rechts.
Ik zou ook iets minder verloopjes in je site zetten. Het stikt ervan. Mijn eerste indruk is heel chaotisch. Het is geen drukke website, maar toch weet ik niet waar ik moet kijken en wat ik hier kan doen.
uw klantengegevens inhoud winkelwagentje afrekenen
dat is iets te donker het valt mij te veel op!
Het is wel een belangerijk balkje maar iets minder donker kan ook wel. Ik zelf vind dat balkje rechtsboven met de tekst:
Er is geen mogelijkheid tot mysql injecties.
De prijsvraag gedeelte is echter niet echt veilig, ik kan alles invullen bij e-mail adres, geen activatie.
Verder is je referral systeem redelijk veilig :-)
Edit:
Hm, vaag: Ik kan de titel bepalen van de website..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Het lijkt dus ook meer op een "algemene" shop, dan iets dat puur op RC is gericht. (als ik op je "prijsvraag pagina" kijk zie ik dat je wel iets met RC hebt gedaan)
Tevens ben ik van mening dat je de betaalmethoden niet in je header moet plaatsen, die zou ik eerder linksonder (bijv onder je menu) plaatsen. Ze zijn daar prima vindbaar.
In de header voor "Nieuwe artikelen voor Januari" werken de linker en rechter afbeelding niet.
Dit zijn dingen die me vrij snel opvielen, ik heb niet je winkelwagentje en dergelijke uit getest!
Edit:
Owja, je "menutje" rechts, de kopjes lopen niet helemaal door naar rechts, wat wel zou moeten denk ik!
Owja, je "menutje" rechts, de kopjes lopen niet helemaal door naar rechts, wat wel zou moeten denk ik!
Typefouten en dergelijke heb ik dus niet naar gekeken, Kruidnootje heeft al een beetje naar de veiligheid gekeken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
je hebt links staan
Auto
Boten
Helikopter
Onderdelen
Robots
Tanks
Vliegtuigen
Overige
ik zou alles in meevoud doen dus
auto's en helikompers want tank en robots is ook meervoud;)
Welke bedoel je precies?
Thanks voor het kijken.
Hmm, ik zie dat het nu wel werkt.. :S Zo straks kreeg ik in IE rode kruisjes en in ff het teken voor "afbeelding bestaat niet" aan de linker en rechter kant.
In de nieuwste versie van osCommerse kon je volgens mij ook meerdere plaatjes per product hebben.
Misschien dat het contrast van het horizontale menu nog wat meer kan.
Je product opties zijn nog erg onopvallend, vind ik.
Trouwens waar zijn de HPI brandstof auto's ?
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
dit is zonder veel moeite men enigste punt.!
Ik wil er daarvan altijd nog een kopen namelijk.[/quote]
Ik zal even voor je kijken, mocht ik een mooie vinden dan hoor je het
Ik heb eigenlijk niet zo veel kritiek.
Het enige wat ik anders zou doen is de layout;
-Er zit niet echt een duidelijke structuur in.
-Ik moet nogal veel scrollen(verticaal), het komt mooier over als je alles gelijk in je scherm ziet en niet hoeft te scrollen.
Mvg
Pepijn
Je hebt 3 menu's, terwijl dit heel goed in 1 menu kan, of evt met een submenu.
Je homepagina is gecentreerd, wat onproffesioneel overkomt. Wat kan ik op de homepagina? De homepagina moet een lokkertje zijn voor de bezoekers. De bezoekers die op de website komen moeten meteen een indruk krijgen dat ze hier wat mee kunnen. Eerlijk gezegd zie ik dat hier niet zitten.
Waarom de site over de volle breedte. Op hoge resoluties is dat niet echt fijn om te kijken. De inhoud wordt heel lang.
Bezoekers lezen nooit een website, maar scannen deze.
Ze beginnen links bovenaan en wat staat daar als eerst: breadcrumbs. Niet echt ideaal. Een menu is daar veel beter. Breadcrumbs kunnen makkelijk ergens rechts.
Ik zou ook iets minder verloopjes in je site zetten. Het stikt ervan.
uw klantengegevens inhoud winkelwagentje afrekenen
dat is iets te donker het valt mij te veel op!
Het is wel een belangerijk balkje maar iets minder donker kan ook wel.