[review] restaurant / pizzeria

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/12/2008 15:52:00
Quote Anchor link
beste mensen,

Ik ben bezig met een website voor een restaurant en pizzeria. Ik ben opzoek naar wat feedback of dit wat is en zo niet wat een mogelijke oplossing is. Hierbij wil ik wel zeggen de plaatjes bovenin zullen random worden afgespeeld en zijn in de staat dat ze nu zijn verouderd.

Het gaat om het volgende layout:
Afbeelding

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 06:16:52

Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/12/2008 16:16:00
Quote Anchor link
Te basic. Die kleuren zijn te stijf en dat groengeel met rood vloekt. Bovendien vind ik het geen mooie indeling qua plaatjes.

Gerard M

Gerard M

28/12/2008 16:24:00
Quote Anchor link
Ik vind de header foto's nogal sfeerloos (kleintjes + de groote). Het logo aan de linker kant is erg pixel-achtig.

Navigatie is lekker duidelijk, dat vind ik mooi. Zelf zou ik het gasten boek weg laten, niemand zal er in schrijven. Misschien is het ook handig om het adres ook in de footer te schijven. Op de contact pagina zou je dan mooi google maps kunnen verwerken enz.

Verder vind ik de kleuren potentieel hebben, maar momenteel werkt het niet (voor mij persoonlijk). Het zijn gewoon vierkantjes op elkaar geplakt. Misschien is het leuk om in de hoeken ornamenten zoals: http://tinyurl.com/a474cr te plaatsen?

Ik gebruik altijd deze website voor inspiratie: http://www.designmeltdown.com/chapters/Brown/

Succes d'r ermee.

Joep Bogaers

Joep Bogaers

28/12/2008 17:24:00
Quote Anchor link
Ik vind het op zich een strakke lay-out, maar hij is wel wat standaard (zie het bericht van Gerjo: "gewoon vierkantjes op elkaar geplakt"). De achtergrond zou ik sowieso een andere kleur geven.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

29/12/2008 15:07:00
Quote Anchor link
ik heb hem een beetje aangepast en na wat tips bovenstaand op te pakken is hij er nu wat anders uit komen rollen

Afbeelding

hopelijk is dit beter

Kevin van Dooren

Kevin van Dooren

29/12/2008 15:55:00
Quote Anchor link
De achtergrondkleur vind ik al veel beter dan het eerste voorbeeld!
En de plaatjes vind ik ook niet zo geweldig maar zoals je zelf al zegt worden deze nog vervangen...

voor de rest is hij wel erg overzichtelijk...

succes!

Robin de Vries

Robin de Vries

29/12/2008 16:15:00
Quote Anchor link
ik vind de letters wat hard lezen, misschien ander lettertype, of beetje grijs ipv zwart

Terence Hersbach

Terence Hersbach

29/12/2008 16:47:00
Quote Anchor link
ik mis het eten.. wel belangrijk in een restaurant. Neem dat mee in je ontwerp zou ik zeggen :)

Nick

Nick

29/12/2008 17:57:00
Quote Anchor link
ik snap wel waarom je een nieuwe maakt
http://www.pizzeriaosolemio.nl/pages/index.html

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

29/12/2008 17:59:00
Quote Anchor link
.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn

Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/12/2008 19:39:00
Quote Anchor link
Haha, voor allebei is een nieuwe website echt wel terecht :-P.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/12/2008 20:31:00
Quote Anchor link
idd whaha ;p

Pepijn

Pepijn

29/12/2008 21:33:00
Quote Anchor link
Nah.. Ik vind het niet echt bij een pizzeria passen.

Leuk zo'n foto van de binnenkant van het restaurant maar ik zie liever een smakelijke pizza in de header.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/12/2008 22:35:00
Quote Anchor link
ik niet,, krijg k honger van =þ

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

30/12/2008 23:43:00
Quote Anchor link
mja maar goed wat er precies is in die header komt is nog niet bekend. zoals ik al eerder deze topic zei zijn deze plaatjes ter indicatie en ze zijn verouderd. er komen dus nieuwe foto's in. En of de toekomstige eigenaar daar een foto van een pizza in gaat stoppen is niet aan mij om te kiezen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.