[review] restaurant / pizzeria
Ik ben bezig met een website voor een restaurant en pizzeria. Ik ben opzoek naar wat feedback of dit wat is en zo niet wat een mogelijke oplossing is. Hierbij wil ik wel zeggen de plaatjes bovenin zullen random worden afgespeeld en zijn in de staat dat ze nu zijn verouderd.
Het gaat om het volgende layout:
Te basic. Die kleuren zijn te stijf en dat groengeel met rood vloekt. Bovendien vind ik het geen mooie indeling qua plaatjes.
Navigatie is lekker duidelijk, dat vind ik mooi. Zelf zou ik het gasten boek weg laten, niemand zal er in schrijven. Misschien is het ook handig om het adres ook in de footer te schijven. Op de contact pagina zou je dan mooi google maps kunnen verwerken enz.
Verder vind ik de kleuren potentieel hebben, maar momenteel werkt het niet (voor mij persoonlijk). Het zijn gewoon vierkantjes op elkaar geplakt. Misschien is het leuk om in de hoeken ornamenten zoals: http://tinyurl.com/a474cr te plaatsen?
Ik gebruik altijd deze website voor inspiratie: http://www.designmeltdown.com/chapters/Brown/
Succes d'r ermee.
Ik vind het op zich een strakke lay-out, maar hij is wel wat standaard (zie het bericht van Gerjo: "gewoon vierkantjes op elkaar geplakt"). De achtergrond zou ik sowieso een andere kleur geven.
En de plaatjes vind ik ook niet zo geweldig maar zoals je zelf al zegt worden deze nog vervangen...
voor de rest is hij wel erg overzichtelijk...
succes!
ik vind de letters wat hard lezen, misschien ander lettertype, of beetje grijs ipv zwart
ik mis het eten.. wel belangrijk in een restaurant. Neem dat mee in je ontwerp zou ik zeggen :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
Haha, voor allebei is een nieuwe website echt wel terecht :-P.
idd whaha ;p
Leuk zo'n foto van de binnenkant van het restaurant maar ik zie liever een smakelijke pizza in de header.
ik niet,, krijg k honger van =þ
mja maar goed wat er precies is in die header komt is nog niet bekend. zoals ik al eerder deze topic zei zijn deze plaatjes ter indicatie en ze zijn verouderd. er komen dus nieuwe foto's in. En of de toekomstige eigenaar daar een foto van een pizza in gaat stoppen is niet aan mij om te kiezen