[REVIEW] SC Coverband

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 19:51:00
Quote Anchor link
Hoi,
ik ben de afgelopen maanden bezig geweest met het ontwikkelen van een website voor een coverband, nu is deze eindelijk af (en het admin panel) en nu zou ik jullie willen vragen wat jullie er van vinden.

Linkje: http://tinyurl.com/sc-cover

Admin Panel:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 11:01:37

15/02/2009 19:53:00
Quote Anchor link
Knap, ik druk op die link van jouw, en ik krijg
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
404 Not Found!

Deze pagina bestaat helaas niet (meer). Controleer of het adres dat u hebt opgegeven wel correct is, voor meer informatie over deze error neemt u contact op met <info[@]paradox-productions[.]net>.

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 20:03:00
Quote Anchor link
Ooops, ff fixen XD

-edit-
werkt weer.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/02/2009 20:10:00
Quote Anchor link
Hey Paradox,

Ik ben ff rond wezen kijken op je website en heb er de volgende kritiekpuntjes over te zeggen:

Het Menu:
Het menu is klein en is echt piele om met je muis erover heen te gaan.
Daardoor verwacht je niet dat het menu bij media ook nog eens uitklapt.

De kleuren:
kleuren zijn vrij donker en eentonig, een beetje kleur hier en daar zou alles wat opvrolijken.
Met de letters kan je hier en daar ook nog wel mee spelen.

Trouwens:
http://still-crazy-coverband.be/?p=Music

zie ik gewoon 2 scroll balken!
dat is in mijn ogen niet zo done.

Conclusie:
De site lijkt nog niet af en is nog vrij leeg.

Doe je best en zet em op!

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 20:15:00
Quote Anchor link
2 scroll balken..? Normaal gezien zou er maar 1 scroll balk verticaal mogen zijn (dit moest van hen, ze wouden iets zoals deze website :s > http://www.linkesoep.nl/ )

De kleuren heb ik niet gekozen maar de band.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/02/2009 20:26:00
Quote Anchor link
Bij mij staat er in about het woord eenmalig, waarbij de letters ee zijn vervangen door vraagtekens in een witte ruit.
En bij de menu knopjes, als je over de rechter ronding gaat met je muis, dan heeft die wel de mouse over,, maar de rest niet,, terwijl het andersom niet zo is.

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/02/2009 21:39:00
Quote Anchor link
nico schreef op 15.02.2009 20:26:
Bij mij staat er in about het woord eenmalig, waarbij de letters ee zijn vervangen door vraagtekens in een witte ruit.
En bij de menu knopjes, als je over de rechter ronding gaat met je muis, dan heeft die wel de mouse over,, maar de rest niet,, terwijl het andersom niet zo is.

Ziezo gemaakt, ja ik weet het ik ben nog naar een oplossing aan het zoeken :/.. Anders zijn ze niet fixed width als ik ze uit 1 element maak..

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

17/02/2009 22:07:00
Quote Anchor link
Bump.

Graag nog wat meer kritiek =) (zowel positieve als negatieve aub)

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

17/02/2009 22:09:00
Quote Anchor link
Paradox™ schreef op 17.02.2009 22:07:
Bump.

Graag nog wat meer kritiek =) (zowel positieve als negatieve aub)

http://img91.imageshack.us/img91/3572/36863540li6.jpg
1366px × 880px (scaled to 634px × 408px)
en weegt 169kb....

http://still-crazy-coverband.be/img/musicians/artist2.png
200px × 338px (scaled to 95px × 161px)
en weegt 47kb....

Waarvan je nog 5 artiest foto's op een verkeerde manier hebt gedownscaled en NIET hebt geresized.

vind je dat niet een beetje te ?

- "Homepage" staat een streep onder kan de vergissing snel maken dat het een link is.
- "Homepage" is H2, maar waar is H1 dan?? :S
- De menuknoppen komt uit zijn voegen vandaan. (randjes)
- Bij het selecteren van een menu knop blijft de bovenste gedeelte nog gedeeltenlijk highlighted.

- Nieuwsbrief: Je maakt het mensen heel makkenlijk om aftemelden.
Een afmeld link kun je beter niet in het menu houden.
Anders komt het zo over dat je het de mensen heel makkenlijk wilt maken. (en dus snel kwijt wilt)

Waarom gebruik je tabellen voor je formulier verzendknoppen?
Daar hoeft toch niks omheen, dat kan je toch makkenlijk met CSS positioneren!!

[Analysis and Recommendations]
(http://analyze.websiteoptimization.com/wso)
# TOTAL_OBJECTS - Caution. You have 19 total objects on this page. From 12 to 20 objects per page, the latency due to object overhead makes up from 75% to 80% of the delay of the average web page. See Figure II-3: Relative distribution of latency components showing that object overhead dominates web page latency in Website Optimization Secrets for more details. Consider reducing, eliminating, and combining external objects (graphics, CSS, JavaScript, iFrames and XHTML) to reduce the total number of objects, and thus separate HTTP requests. Consider using CSS sprites to help consolidate decorative images.

# TOTAL_IMAGES - Caution. You have a moderate amount of images on this page (14 ). Consider using fewer images on the site or try reusing the same image in multiple pages to take advantage of caching. Using CSS techniques such as colored backgrounds, borders, or spacing instead of graphic techniques can help reduce HTTP requests.

TOTAL_SIZE - Warning! The total size of this page is 230903 bytes, which will load in 49.82 seconds on a 56Kbps modem. Consider reducing total page size to less than 100K to achieve sub 20 second response times on 56K connections. Pages over 100K exceed most attention thresholds at 56Kbps, even with feedback. Consider optimizing your site with Website Optimization Secrets, Speed Up Your Site or contacting us about our optimization services.

IMAGES_SIZE - Warning! The total size of your images is 213668 bytes, which is over 100K. Consider switch graphic formats to achive smaller file sizes (from JPEG to PNG for example). Finally, substitute CSS techniques for graphics techniques to create colored borders, backgrounds, and spacing.

Zo, en nu verwacht ik ook kritiek op mijn review :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door www JdeRuijterNL

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/02/2009 01:19:00
Quote Anchor link
Mogelijk problematisch, mogelijk niet: Voer eens een ' in als login bij je admin.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

18/02/2009 06:40:00
Quote Anchor link
WillemJan Z schreef op 18.02.2009 01:19:
Mogelijk problematisch, mogelijk niet: Voer eens een ' in als login bij je admin.

/fixed :) thnx

Mitchell

Mitchell

18/02/2009 09:18:00
Quote Anchor link
In mijn ogen is er niets positief in deze layout.

- Te donkere kleuren. Ga eens kijken op colourlovers.com.
- Erg leeg. Verzin gewoon wat om de pagina's te plaatsen, minder pagina's maakt een site overigens niet slecht.
- Behalve het menu is niets web 2.0. Of doe alles in een web 2.0 style of doe niets, ga niet alleen een aantal buttons in web 2.0 doen.
- Haal dat dropline effect weg of geef aan dat er nog tabs onder je button zitten, dmv een pijltje.
- Plaats meer info op de voorpagina, de voorpagina is altijd het meest belangrijke van een website.
- Onder "the band" zit een pagina die verwijst naar de onderliggende pagina's. Haal dit weg en plaats beide die pagina's op "the band" pagina. Maak gewoon goed gebruik van anchors en headings.
- Er zit een hover bug in je menu, als je aan de rechter kant hovered, krijg je alleen dat stukje te zien in het geel.
-Letter spacing maakt je site niet voller, het laat alleen maar blijken dat je weinig content hebt, gebruik het weinig, het is namelijk alleen maar lastiger om te lezen.

Zoverre mijn mening. n_n

Vincent Huisman

Vincent Huisman

18/02/2009 10:00:00
Quote Anchor link
Waarom is je site half Nederlands en half Engels?

Favorite music:
Favorite artists:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent Huisman

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

18/02/2009 20:06:00
Quote Anchor link
Ok dat is dan wel duidelijk :s.. Zij wouden de website met die kleuren :s..

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

19/02/2009 07:23:00
Quote Anchor link
Zij wilden ipv wouden :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.