Review: seeds of yoga
Hi all,
Het menuutje links, wordt dit een grote link of zijn dit allemaal verschillende.
Je kan namelijk niet aan de hover of aan de cursor zien dat dit verschillende links zijn.
Ziet er verder redelijk goed uit.
ps ik heb alleen gekeken met FF De items in het submenu onder 'Holiday and retreats' zijn niet allemaal even breed. Dit is afhankelijk van de lengte van het woord.
ie6.0 geen menu
ie7 ff2 opera safari for windows, leveren op het eerste gezicht geen problemen op.... ie5.5 geen menu geen centeralisering,
het menutje/ lijstje aan de linkerkant geeft geen links aan.
Ziet er verder mooi uit, maar ik zou nog wel een footer of iets dergelijks maken, de pagina houdt nu nogal abrupt op.
Inderdaad in IE6 staat het menu helemaal onderaan. Daar nog ff naar kijken (conditional comments?)
Verder weet ik nog niks enkel vind ik de header te hoog en het menu te breed vind het spjtig van de scrollbar hier :(
Heeft iemand even een IE6 screen voor me? Ik zit op Windows Vista. De submenu-items moeten van de designers net zo breed zijn als hun tekst, dus dat is geen bug maar een feature ;-)
(IE 7.0 zegt men broer:) ) Zeer mooie site, spijtig dat de submenu's niet altijd even breed zijn.
graaggedaan
ps het menu klapt wel gewoon uit het is niet zo dat het uitgeklapt staat...
sorry onzin post
In Firefox/2.0 (op Linux) zie ik dat onderste menu met Holidays and Retreats, Teacher Training etcetera, en het menu daaronder (Bali Summer 2008, Marokko 2009, South-Africa 2010) in zijn geheel niet. Dat laatste menu komt tevoorschijn wanneer ik met mijn muisaanwijzer ongeveer onder de linkervoet van dat standbeeld ga staan. Onder de rechtervoet kan ik ook links aanklikken, maar er verschijnt dan niets.
Het menuutje links, wordt dit een grote link of zijn dit allemaal verschillende.
Je kan namelijk niet aan de hover of aan de cursor zien dat dit verschillende links zijn.
Ziet er verder redelijk goed uit.
ps ik heb alleen gekeken met FF
ie6.0 geen menu
ie7 ff2 opera safari for windows, leveren op het eerste gezicht geen problemen op....
IE6 , je plaatjes linksonder vallen achter je menu onderin waardoor deze niet meer goed te lezen is.
bart van der veen schreef op 14.12.2007 12:14:
ie6.0 geen menu
/quote]
Het menu is nu helemaal onderaan gekomen.
/quote]
Het menu is nu helemaal onderaan gekomen.
Bovendien is Bali niet een stad maar een eiland, je zou Bali beter bij Country kunnen zetten. 'Bali, Indonesia' bv. ;-) Verder mooi, ben je er ooit geweest?
het menutje/ lijstje aan de linkerkant geeft geen links aan.
Ziet er verder mooi uit, maar ik zou nog wel een footer of iets dergelijks maken, de pagina houdt nu nogal abrupt op.
Edit:
Het "probleem" dat submenu-items zo lang zijn als de text in het submenu is in zowel IE7 als Opera als FF het geval
Het "probleem" dat submenu-items zo lang zijn als de text in het submenu is in zowel IE7 als Opera als FF het geval
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
Verder weet ik nog niks enkel vind ik de header te hoog en het menu te breed
Heeft iemand even een IE6 screen voor me? Ik zit op Windows Vista.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
(IE 7.0 zegt men broer:) )
graaggedaan
ps het menu klapt wel gewoon uit het is niet zo dat het uitgeklapt staat...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
Tnx Bart. Daar gaat nog veel fout zie ik.
Edit:
Iemand was me voor, maar je ziet in ieder geval het menu nog wel staan..
Iemand was me voor, maar je ziet in ieder geval het menu nog wel staan..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
verder niet over de opmaak en foutjes , maar die foto bovenin van die 2 voeten, het is dan wel een standbeeld, maar niet echt waar je (ik iig) aan denkt met yoga...
@wes... dat zou ook wel iets van de ontwerpers zijn... het zijn soms rare jongens... (a)
Ik vindt de 2e foto in de header een beetje te donker?
@ allen: het gaat me in dit topic niet over het design, dat is namelijk gegeven. Het is me puur om de front-end foutjes te doen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
Edit:
En in Konqueror is inderdaad de hele header weg, zoals je ook op browsershots kan zien.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith