[review] Silverr Webdesign

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2008 21:22:00
Quote Anchor link
Beste lezers,

Binnenkort ga ik beginnen met mijn eigen webdesign site. Het gaat Silverr heten en ik heb wat zitten ontwerpen met Photoshop e.d.

Nu is het volgende resultaat tot stand gekomen:
http://portfolio.fressh.nl/silverr3.png

Ik hoor het wel, alvast bedankt voor de reactie's.
Thomas

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 20:12:41

18/05/2008 21:40:00
Quote Anchor link
Ik vind die bovenste houten balk heel raar. Naar mijn id zou ie doorlopen waar het nu wit is. Net alsof iemand vergeten de vloer veder te leggen ofzo :-/.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2008 21:51:00
Quote Anchor link
Hmm, ik heb er even naar gekeken en nu heb ik dit:
http://portfolio.fressh.nl/silverr4.png

Thijs X

Thijs X

18/05/2008 22:02:00
Quote Anchor link
Die 2de is al een stuk beter!
Alleen kan je de header en achtergrond nauwelijks van elkaar onderscheiden.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2008 22:04:00
Quote Anchor link
Bedankt!

maarja, dat komt omdat de achtergrond nu is doorgetrokken ;)

EDIT:
Zou er even naar kijken ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven

Thijs X

Thijs X

18/05/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Even snel voorbeeldje hoe je dat zou kunnen verbeteren:
Afbeelding

Verder vind ik die zwarte lijnen rondom beetje goedkoop eruit zien.
Probeer ook bij de grote vlakken wat gradiants te gebruiken dat ziet er al een stuk proffesioneler uit.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

18/05/2008 22:19:00
Quote Anchor link
http://portfolio.fressh.nl/silverr5.png

Dit heb ik nu, miss btr? Maar wat bedoel je met die gradients?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven

Thijs X

Thijs X

18/05/2008 22:37:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 18.05.2008 22:19:
http://portfolio.fressh.nl/silverr5.png

Dit heb ik nu, miss btr? Maar wat bedoel je met die gradients?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gradient

W W

W W

18/05/2008 22:54:00
Quote Anchor link
Ik kan niet de connectie tussen silver en hout leggen. Verklaar je nader waarom je dit gebruikt hebt.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

19/05/2008 07:53:00
Quote Anchor link
@ Thijs
Ik zal even kijken ;)

@ Pepijn
Dit is om de gebruiker een warme huiselijke sfeer mee te geven.

19/05/2008 08:32:00
Quote Anchor link
Hij bedoeld meer dat je de naam 'Silverrr' hanteert, maar eigenlijk geen/weinig silver op de site gebruikt (maar hout). Niet zozeer dat de sfeer niet goed is, maar als je de naam silverrr hoort verwacht je geen 'houten site'.. Snap je?

Ik zou overigens de borders naast de header weghalen.. Zo maak je de header iets meer onderdeel van de site. Denk dat het wel mooi is. Of het sowieso laten vallen en dat integreren in het stukje 'i love', want de header is nu vrij hoog. Op kleinere resoluties heb je ongeveer alleen de header in beeld en voor de inhoud (waar het ECHT op gaat) moet je altijd scrollen. Bijzonder irritant ;p

Mr.Moe

Mr.Moe

19/05/2008 08:33:00
Quote Anchor link
Dat aangepast design met die gradient dat Thijs heeft gemaakt vindt ik tot nu toe het beste. Maar als ik jou was zou ik ook van dat hout afstappen. Ik vind dat persoonlijk te zwaar. Maar dat is natuurlijk mijn mening

groeten Thomas

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

19/05/2008 08:44:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reactie's ik kijk er vanmiddag even naar

Mitchell

Mitchell

19/05/2008 10:01:00
Quote Anchor link
De zin "I love design". Kan je beter wat meer in de achtergrond laten lopen, door middel van overlay of gewoon de opacity te verlagen in photoshop, je kan daarin tegen ook gewoon een aantal effecten gebruiken achter de tekst of brushes.

Dat menu daarboven van Klanten/Admin login, kan je misschien beter 2 rounded tabs van maken.

In geval dat plaatje je home pagina word, raad ik je aan er eerst een welkom boven te doen met een stock photo ernaast.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

19/05/2008 10:16:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips Mitchell ;-)

Vanavond ben ik weer Thuis en dan ga ik weer verder ontwerpen !

Mitchell

Mitchell

19/05/2008 10:49:00
Quote Anchor link
René D. schreef op 19.05.2008 08:32:
Hij bedoeld meer dat je de naam 'Silverrr' hanteert, maar eigenlijk geen/weinig silver op de site gebruikt (maar hout). Niet zozeer dat de sfeer niet goed is, maar als je de naam silverrr hoort verwacht je geen 'houten site'.. Snap je?

Ik zou overigens de borders naast de header weghalen.. Zo maak je de header iets meer onderdeel van de site. Denk dat het wel mooi is. Of het sowieso laten vallen en dat integreren in het stukje 'i love', want de header is nu vrij hoog. Op kleinere resoluties heb je ongeveer alleen de header in beeld en voor de inhoud (waar het ECHT op gaat) moet je altijd scrollen. Bijzonder irritant ;p

Sinds wanneer worden site's gebouw op hun naam? Als jij RetroStudios als naam hebt, dan hoef je toch niet perse een retro layout?

Ik ben het wel met je eens dat de header nogal groot is, het beste zou zijn dat je iets van een logo maakt en die dan recht/links plaatst en de header maar zo'n 100/140 px hoog houd.

19/05/2008 11:46:00
Quote Anchor link
Ik zeg ook niet dat ik er zo over denk, maar ik gaf alleen aan dat Pepijn waarschijnlijk dat bedoeld toen hij vroeg naar de link tussen Silverrr en hout.. Toch is het zo dat je bij de naam Silver niet direct denkt aan een houten site. Vaak is het toch zo dat de huisstijl/het logo van een bedrijf een beetje aansluit op de naam..

Zeg verder niet dat ik het niets vind hoor, maar bij de naam Silver verwacht je gewoon niet een dergelijke layout :)

Mitchell

Mitchell

19/05/2008 11:57:00
Quote Anchor link
René D. schreef op 19.05.2008 11:46:
Ik zeg ook niet dat ik er zo over denk, maar ik gaf alleen aan dat Pepijn waarschijnlijk dat bedoeld toen hij vroeg naar de link tussen Silverrr en hout.. Toch is het zo dat je bij de naam Silver niet direct denkt aan een houten site. Vaak is het toch zo dat de huisstijl/het logo van een bedrijf een beetje aansluit op de naam..

Zeg verder niet dat ik het niets vind hoor, maar bij de naam Silver verwacht je gewoon niet een dergelijke layout :)
Hm.. Vraagje dan, wat zou je verwachten bij Xevo Design? ;]

Thijs X

Thijs X

19/05/2008 12:23:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 19.05.2008 11:57:
Hm.. Vraagje dan, wat zou je verwachten bij Xevo Design? ;]

Xevo is niet echt een bestaand woord dus kan je eigenlijk elke kleuren combinatie voor gebruiken ( Zolang het maar een professionele uistraling heeft ).

Jelmer -

Jelmer -

19/05/2008 12:24:00
Quote Anchor link
Gradients zijn zooooo pre-2008... >:)

Padding en lineheight, dat is wat je mist. Een lineheight van 1.5 maal de letterhoogte is volgens mij de meest prettige.

Ik kan je aanraden te ontwerpen op ruitjespapier. Denk in een grid. Merk je niet hoe storend het is dat je weblog-uittreksel niet lijnrecht onder de middelste tekstblokje staat? Grids scheppen orde en duidelijkheid. Moet je maar eens opletten, alle sites waar echt goed over is nagedacht kan je indelen in horizontale en verticale lijnen. Mijn eigen theorie is dat je alleen de inhoud van de website binnen deze lijnen plaatst. Achtergrond, opleukertjes (zoals dat Beatles-plaatje) gooi je met opzet er een beetje naast, zet je wat scheef, zodat het voor het onderbewustzijn al duidelijk is dat het iets onbelangrijks is.

Je menu komt een beetje over alsof het "er in moest, terwijl ik het eigenlijk niet wou". Je menu linkt toch verder? Net als je teksten, daar zou ik ook links verwachten naar je portfolio. En die links zou ik prominent aanwezig verwachten. Lok de muis! Maak je menu een ijslollie, waar mensen graag op klikken! Dit nodigt toch niet uit? Ik mis de lol, het enthousiasme in je pagina. Dat plaatje linksonder compenseert dat niet genoeg.

Over je inhoud; "klik hier" is eigenlijk uit den boze. Dat moet je niet hoeven te vertellen, dat moet duidelijk zijn. Smijt er gewoon een lekkere grote knop in, of een link met pijltje, of voor mijn part met 3 puntjes erachter. Dat duidt meteen op meer, en je hoeft het niet eens te lezen. Maak dat soort knoppen trouwens ook maar lekker groot, met een prettig groot raakoppervlak. Het laatste wat je wilt is dat mensen geen zin hebben om door te klikken omdat ze die 4 letters van "klik" in je 10px grote lettertype niet zonder moeite kunnen raken.

En om weer terug te komen op de stijl, je tekst is overal hetzelfde. Bruin. Geen onderscheidt. Iets als "door Thomas" zou ik schuin gedrukt neerzetten, om het zijn waarde te laten kennen. Sterker nog, ik zou het weglaten. Het interesseert mij niet om te weten wie het geschreven heeft, ik ben als lezer van de voorpagina van je website, en niet van je blog alleen "geïnteresseerd" in waar het over gaat, en of het mij interessant genoeg lijkt om het te lezen. Een klein stukje tekst, een ondertitel lijkt mij dus veel interessanter dan wie het geschreven heeft.

Uit de tekst maak ik op dat het om een soort bedrijfje gaat waar Thomas de oprichter van is. Wat ik dan weer mis is wie "wij" dan is, of Silverr geregistreerd staat bij de KvK (ivm btw), wat een "over mij" op een site doet waar gesproken wordt door "wij".

... en is het niet veel interessanter om gewoon een stukje van je portfolio meteen op de voorpagina te plaatsen met een dikke link daar naartoe? Of als je prijzen zo scherp zijn voor wat je te bieden hebt, een simpel rekenvoorbeeldje. Om met marketingtermen te spreken (heb ik ook maar toevallig opgevangen hoor ;) ) ik mis je unique selling point. Wat onderscheidt Silverr van de rest? De plakfactor is te laag, je site is net niet aantrekkelijk genoeg om te blijven hangen.

En gooi dat "admin login" knopje even van de site. Geen van je bezoekers is daarin geïnteresseerd, en diegenen die het wel zijn weten het wel te vinden. Het is te prominent aanwezig.

Als hij straks bijna af is, laat hem dan nog een keer reviewen. Dan is je tekst aan de beurt >:) Er zitten nu nog een paar kleine foutjes in, vooral betreffende voorzetsels. Niet ernstig, maar het staat zo knullig. Mensen die spreken als "wij" kunnen dat niet hebben ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -

Thijs X

Thijs X

19/05/2008 13:45:00
Quote Anchor link
Jelmer schreef op 19.05.2008 12:24:
Gradients zijn zooooo pre-2008... >:)

Lol, google eens even op Web 2.0 tutorials ;)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.