[review] Smartinvest

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Chris

Chris

06/10/2007 00:29:00
Quote Anchor link
Hoi hoi

Dit is mijn site:

Smartinvest

Werk er nu zo een jaar aan en is een hele uitdaging!
Toen ik er aan begon wist ik niets van programmeren en toch al wel heel wat XHTML, PHP, CSS en dergelijke bij geleerd.

Het is een hobby project wat ooit wel iets professioneels mag gaan worden.

Verder wil ik nog erg veel toevoegen en moet de vormgeving ook nog wel een stuk beter. Genoeg om te doen en te leren dus nog!

Laten jullie weten wat jullie ervan vinden?!?

Groeten Chris
Edit:
Linkje ging via PHPhulp, even los gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 05:52:59

Jan geen

Jan geen

06/10/2007 00:35:00
Quote Anchor link
is deze ook van jou? http://www.smartinvest.nl/

Chris

Chris

06/10/2007 00:39:00
Quote Anchor link
Nee, maar is wel een goed idee om over te nemen en dan door te linken!
Maar vraagt de eigenaar vast veel voor dat domein..

Joren vh

joren vh

06/10/2007 08:39:00
Quote Anchor link
Ik vind het een mooie website . Zeer overzichtelijk , strak design , houw ik wel van ;-)

06/10/2007 09:12:00
Quote Anchor link
Ik vind het basale ontwerp heel goed, alleen vind ik hem iets te grijs. Probeer eens iets meer contrast aan te brengen.

Verder moet er iets meer ruimte onder die menu-items aan de bovenkant, ik bedoel direkt onder de tekst, dus iets grotere balkjes.

Jan geen

Jan geen

06/10/2007 09:54:00
Quote Anchor link
vindt dat je veel goeie content hebt.

- -

- -

06/10/2007 10:00:00
Quote Anchor link
Het menu doet me denken aan nrc.nl.

Arwin  vdv

Arwin vdv

06/10/2007 10:25:00
Quote Anchor link
Ik zou de menu-kopjes met een hoofdletter doen, dus: Starten, Beleggen.....

Chris

Chris

06/10/2007 11:34:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties, ga eens uitproberen hoe het eruit ziet met de suggesties erin verwerkt!

Pepijn de vos

pepijn de vos

06/10/2007 11:35:00
Quote Anchor link
wat mij opvalt is dat ik bijna nergens mijn muis kan houden zonder dat alles van kleur en vorm verandert.(iets subtieler gebruik van :hover?)
en idd wat weinig contrast, vooral als ik over het menu beweeg wil ik graag zien waar het menu ophoud en de site begint.

Chris

Chris

06/10/2007 12:16:00
Quote Anchor link
Vind het zelf een uitdaging om alle links duidelijk aan te geven, dat mensen weten dat ze ergens op kunnen drukken. Vind het namelijk zelf niet zo mooi als ze onderstreept zijn.

Het drop down menu moet idd meer naar voren springen, heb het er nog maar net in gezet en ga nu de vormgeving ervan doen!

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

06/10/2007 12:20:00
Quote Anchor link
Misschien iets meer padding in de menu's (vooral het linker menu), en misschien wat grotere regelafstand. Dat maakt het allemaal wat leesbaarder.
Het is wel mooi rustig, maar als je iets minder rood rood gebruikt (ook in hovers) dan is het contrast niet zo groot.

Het belangrijkste van een website is goed, namelijk de content. Jij bent een website gaan bouwen omdat je een idee had, en niet andersom, wat heel veel voorkomt.

Veel succes met het promoten van de website

Edit:

500e Post
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag

Niek Weevers

Niek Weevers

08/10/2007 13:04:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 06.10.2007 10:00:
Het menu doet me denken aan nrc.nl.

Beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Chris schreef op 06.10.2007 12:16:
Vind het zelf een uitdaging om alle links duidelijk aan te geven, dat mensen weten dat ze ergens op kunnen drukken. Vind het namelijk zelf niet zo mooi als ze onderstreept zijn.

Het drop down menu moet idd meer naar voren springen, heb het er nog maar net in gezet en ga nu de vormgeving ervan doen!

Het moet wel gebruiksvriendelijk blijven. Nu is het iets te onoverzichtelijk vind ik. Je kunt items wel onderstrepen, menu hoeft niet en je kan ook nog buttons maken om een link te visualiseren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Chris

Chris

08/10/2007 16:38:00
Quote Anchor link
Buttons is wel een idee inderdaad, wat voor een programma kan je die in maken. Vind namelijk erg moeilijk om op internet passende buttons te vinden..

Jacco Engel

Jacco Engel

08/10/2007 16:41:00
Quote Anchor link
Flash

of gewoon
<input type="button"> + css

Frank -

Frank -

08/10/2007 16:51:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 08.10.2007 16:41:
<input type="button"> + css
Deze is in Safari niet te stylen, daarvoor zul je echt de <button>-tag moeten gebruiken.

Dat is semantisch ook nog eens correcter, een button is tenslotte een button.

Chris

Chris

08/10/2007 19:06:00
Quote Anchor link
Heeft er ook iemand naar de code gekeken van mijn site? Aangezien ik nog een beginner ben qua programmeren, pas mijn tweede website, zitten daar vast ook "slordigheden" in.

Is er een manier dat je "netjes" kan leren programmeren of is dat gewoon ervaring opdoen?!

08/10/2007 19:28:00
Quote Anchor link
Ik kan toch niet in jouw code kijken dus weet echt niet of jij netjes kan programmeren. Gewoon een beetje netjes inspringen in de meest makkelijke stap.

Ik mis een beetje contrast in je site. Het is iets te flets/licht wit/grijs.

Wouter K

Wouter K

08/10/2007 19:51:00
Quote Anchor link
gewoontjes ;p

Zo geinterreseerd in bank dingen ? business = business

Chris

Chris

08/10/2007 21:15:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 08.10.2007 19:28:
Ik mis een beetje contrast in je site. Het is iets te flets/licht wit/grijs.

Meer donkere kleuren en borders gebruiken?

08/10/2007 21:20:00
Quote Anchor link
Ja zoiets ja

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.