[review] Smartinvest
Dit is mijn site:
Smartinvest
Werk er nu zo een jaar aan en is een hele uitdaging!
Toen ik er aan begon wist ik niets van programmeren en toch al wel heel wat XHTML, PHP, CSS en dergelijke bij geleerd.
Het is een hobby project wat ooit wel iets professioneels mag gaan worden.
Verder wil ik nog erg veel toevoegen en moet de vormgeving ook nog wel een stuk beter. Genoeg om te doen en te leren dus nog!
Laten jullie weten wat jullie ervan vinden?!?
Groeten Chris
Edit:
Linkje ging via PHPhulp, even los gemaakt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris
Maar vraagt de eigenaar vast veel voor dat domein..
Ik vind het een mooie website . Zeer overzichtelijk , strak design , houw ik wel van ;-)
Verder moet er iets meer ruimte onder die menu-items aan de bovenkant, ik bedoel direkt onder de tekst, dus iets grotere balkjes.
vindt dat je veel goeie content hebt.
Ik zou de menu-kopjes met een hoofdletter doen, dus: Starten, Beleggen.....
Bedankt voor de reacties, ga eens uitproberen hoe het eruit ziet met de suggesties erin verwerkt!
en idd wat weinig contrast, vooral als ik over het menu beweeg wil ik graag zien waar het menu ophoud en de site begint.
Het drop down menu moet idd meer naar voren springen, heb het er nog maar net in gezet en ga nu de vormgeving ervan doen!
Het is wel mooi rustig, maar als je iets minder rood rood gebruikt (ook in hovers) dan is het contrast niet zo groot.
Het belangrijkste van een website is goed, namelijk de content. Jij bent een website gaan bouwen omdat je een idee had, en niet andersom, wat heel veel voorkomt.
Veel succes met het promoten van de website
Edit:
500e Post
500e Post
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag
Jonathan schreef op 06.10.2007 10:00:
Het menu doet me denken aan nrc.nl.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Chris schreef op 06.10.2007 12:16:
Vind het zelf een uitdaging om alle links duidelijk aan te geven, dat mensen weten dat ze ergens op kunnen drukken. Vind het namelijk zelf niet zo mooi als ze onderstreept zijn.
Het drop down menu moet idd meer naar voren springen, heb het er nog maar net in gezet en ga nu de vormgeving ervan doen!
Het moet wel gebruiksvriendelijk blijven. Nu is het iets te onoverzichtelijk vind ik. Je kunt items wel onderstrepen, menu hoeft niet en je kan ook nog buttons maken om een link te visualiseren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers
Buttons is wel een idee inderdaad, wat voor een programma kan je die in maken. Vind namelijk erg moeilijk om op internet passende buttons te vinden..
of gewoon
<input type="button"> + css
Jacco schreef op 08.10.2007 16:41:
Deze is in Safari niet te stylen, daarvoor zul je echt de <button>-tag moeten gebruiken. <input type="button"> + css
Dat is semantisch ook nog eens correcter, een button is tenslotte een button.
Is er een manier dat je "netjes" kan leren programmeren of is dat gewoon ervaring opdoen?!
Ik mis een beetje contrast in je site. Het is iets te flets/licht wit/grijs.
Zo geinterreseerd in bank dingen ? business = business
Webmakerij schreef op 08.10.2007 19:28:
Ik mis een beetje contrast in je site. Het is iets te flets/licht wit/grijs.
Meer donkere kleuren en borders gebruiken?
Ja zoiets ja