Review system

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martijn Aikema

Martijn Aikema

11/09/2007 19:08:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een phpscript voor mijn website. Mijn website www.poker-software.nl geeft een overzicht van verschillende pokerclients.

Ik heb zelf al een aantal ratings opgegeven, maar ik wil nu dat mijn geregistreerde bezoekers ook een rating kunnen geven en tevens een review kunnen achterlaten.

Alleen geregistreerde bezoekers mogen beiden achterlaten, maar iedereen zal de ratings moeten kunnen zien en de reviews kunnen lezen. De rating moet kunnen worden gegeven op verschillende gebieden. Om het uit te leggen even een fictief voorbeeld:

Name pokerclient: Titan Poker

<korte uitleg van mezelf>

Interactieve gedeelte:

Rate software: 1 - 10 stars

Rate realibility: 1 - 10 stars

Rate userdatabase: 1 - 10 stars

Rate service: 1 - 10 stars

Review:
<Gebruikers kunnen hier een review schrijven>

<submit>

Het moet dus mogelijk zijn om deze ratings en een review in 1 keer door te geven. Met 1 druk op de knop dus.

Ik heb heel internet afgespeurd, maar geen script gevonden die dit kan. Iemand een idee?

PHP hulp

PHP hulp

09/11/2024 03:37:37

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

11/09/2007 19:29:00
Quote Anchor link
Leuke fout op je site: http://www.poker-software.nl//en/index.html.

Je kunt hem ook zelf schrijven.. Ben je een beetje bekend met MySQL en PHP?

Jan geen

Jan geen

11/09/2007 19:41:00
Quote Anchor link
zo moeilijk is dit niet, volgens mij staan er ook genoeg in de database hier.

Martijn Aikema

Martijn Aikema

11/09/2007 21:55:00
Quote Anchor link
Ken alleen de basics van php en mysql. Weet hoe ik met een database moet connecten en kan wellicht ook wel gegevens aan de database toe voegen. Echter daar houdt het wel ongeveer op. Ik zal eens rondneuzen in ieder geval en als het lukt jullie op de hoogte houden.

Martijn Aikema

Martijn Aikema

11/09/2007 21:57:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de fout-opsporing trouwens. Inmiddels aangepast. Ben blij dat ik met templates werk :))))

M Ypma

M Ypma

12/09/2007 00:12:00
Quote Anchor link
@martijn
Offtopic:

nog steeds geen layout in het engels hoor

Martijn Aikema

Martijn Aikema

12/09/2007 08:17:00
Quote Anchor link
Ik ga het thuis nog even nakijken

[ontopic]
Ik heb nog even in de database van phphulp gekeken, maar niet een script kunnen vinden die echt van pas kan komen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.