[Review] TBSites+Joomla

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

PHP back-end developer gezocht!

Functie Werk je liever zonder druk en keiharde deadlines maar met de focus op kwaliteit? Dan kom je hier op de juiste plek terecht! In Het team bestaat momenteel uit 12 developers, hiernaast werken er collega’s van front-end, UX maar ook marketing/sales en support. In iedere sprint ontwikkel je samen functionaliteiten met als uitdaging om de klanten de beste gebruikerservaring te bieden. Ze bieden een werkplek waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen, en mee te werken aan zowel bestaande als nieuwe mogelijkheden. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar een papiertje) • Je denkt graag mee over

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Tom K

Tom K

05/04/2008 15:13:00
Quote Anchor link
Ik ben al een tijdje bezig om me website in Joomla! 1.5.2 te maken. Dit werkt nu een beetje en ik wou graag weten wat jullie van de layout vinden, en ook kijken hoe de componenten(het forum) er in passen. De website is hier te vinden.

Tom

Edit:
het liefst ook een cijfer. Vind ik gemakkelijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom K

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 17:55:55

- -

- -

05/04/2008 15:25:00
Quote Anchor link
Layout ziet er erg goed uit! Maar dat wist je al ;-)

Ook erg leuk dat je er AJAX in hebt verwerkt!

Ik geef een 8 :)

Jacques

jacques

05/04/2008 15:26:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit en zoals de meeste Joomla sites zijn er heel veel mogelijkheden.

Harmen

Harmen

05/04/2008 16:01:00
Quote Anchor link
Simpel, wel leuk, maar niet bijzonder.

Tom K

Tom K

05/04/2008 16:06:00
Quote Anchor link
@Harmen: wat is er dan niet goed aan?, en geeft een paar tips. Dan kan ik hem verbeteren

- wes  -

- wes -

05/04/2008 16:37:00
Quote Anchor link
Compleet verneukt in IE6

let even op de nieuwe securitybreach in Joomla 1.5.2 , denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen op je root toegang heeft.

Tom K

Tom K

05/04/2008 16:38:00
Quote Anchor link
hoe kom je daar dan?(in de root)

Edit:

kun je een screenshot maken voor IE6? http://browsershots.org/ doet een beteje lang(29 min)

Tom K

Tom K

05/04/2008 17:09:00
Quote Anchor link
Kan iemand deze post verwijderen?, was vergetten dat ik niet mogt bumpen

Aron K

Aron K

06/04/2008 00:23:00
Quote Anchor link
Een nette, duidelijke layout, echter wel een beetje standaard/niet echt bijzonder(zoals Pgfrank al zei).

Ik geef je een 7,5.

Tom Van Sichem

Tom Van Sichem

06/04/2008 00:44:00
Quote Anchor link
Tja... Idd niet slecht, maar alweer hetzelfde. Soms heb je 1 element, of detail nodig dat je site uniek, áf maakt. En helaas mis ik dat hier... Maar, eerlijk is eerlijk: 't is bijlange aan niet slecht!

Tom K

Tom K

06/04/2008 09:05:00
Quote Anchor link
goeiemorgen allemaal,

bedankt voor de reactie's, maar een vader van een vriend, die proffesioneel webdesigner is, zegt dat het niet echt bij het thema past(games(nee geen criminals) dus daarom heb ik even een ander template gemaakt. Naar m'n idee past hij meer bij het thema. Maar of hij mooier is dan de ander kan ik niet zeggen(ben ik slecht in over m'n eigen gemaakte dingen)

de template heb ik nog niet in (x)html, omdat ik graag eerst wil weten of deze mooier is.

de afbeelding:

Afbeelding

Pepijn

Pepijn

06/04/2008 09:55:00
Quote Anchor link
Ik vind het nieuwe design stukke mooier.

Het oude design was meer iets voor een blog.

Een vraag... Hoe doe je dat... zo snel een template maken?

Ik ben met zoiets uren bezig en dan nog heb ik een lelijk resultaat.

Mvg

Pepijn

Tom K

Tom K

06/04/2008 09:59:00
Quote Anchor link
ik ben er ook al sinds 4 uur mee bezig hoor. ben er ongeveer 4 uur mee bezig geweest. Wat ik doe, ik maak gewoon eerst de basis, zonder de kleuren zonder de gradients, dus dat je gewoon allemaal rood/gele blokken gebt. Dit doe ik todat ik het een goede opbouw vindt, daarna voeg ik gradients en kleuren toe. Dan voeg ik de rest toe. Zoals de plaatjes etc. En de ene keer komt er iets lelijks uit, en de andere keer eens iets moois

Jesper Diovo

Jesper Diovo

06/04/2008 10:02:00
Quote Anchor link
Ik vind de header zo lelijk...

Bovendien ben ik al helemaal niet zo'n fan van die grauwe kleuren op de screenshot die je net plaatste.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Tom K

Tom K

06/04/2008 10:06:00
Quote Anchor link
ok, dus hij is minder goed dan die blauwe?

Pepijn

Pepijn

06/04/2008 11:17:00
Quote Anchor link
Ik vind van niet.

De blauwe is slechter .

Tom K

Tom K

06/04/2008 11:27:00
Quote Anchor link
oke, ben nu bezig met de css, alles staat nu op z'n plaats, behalve het menu. Dit lukt me niet helemaal

Aron K

Aron K

06/04/2008 12:08:00
Quote Anchor link
De 2e is mooier

Tom K

Tom K

06/04/2008 12:17:00
Quote Anchor link
oke, zal ik deze voor m'n site gebruiken, of zijn er nog punten die er verbeterd kunnen worden(tips)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

06/04/2008 12:54:00
Quote Anchor link
Sorry de layout, ja, gewoon wat simpele bordertjes, tekst & die twee afbeeldingen. Die andere is al wat beter.

Ik weet niet wat voor cijfer is zou geven, ik zat iig niet hoog te denken, en ook wel onder de 5,5 (dus onvoldoende). En ik heb ook al geloof ik een keer iets gezegt over de naam (TBS-sites, zo sprak ik het uit).

Tom K

Tom K

06/04/2008 12:55:00
Quote Anchor link
is die 5.5(of lager) voor de blauwe of de screenshot? en waarschijlijk wordt TB-Sites Binnenkort TBGamers.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.