Review test site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 21:43:00
Quote Anchor link
Ik heb net even een website in elkaar gezet wat ik later voor mijn scripts etc ga gebruiken. Ik heb hier de link:
http://bolster.no-ip.org/

Als dat niet werkt:
http://82.168.199.133/

Ik hoop dat ik mooie commentaar krijg. Trouwens de commentaar voor codes kan ik niet krijgen, want ik hou alles strict en ook cross-browser. Als het ergens niet doet meldt het dan even (Door nieuwe versie etc.)

Groeten,
Christian Bolster

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:29:34

B a s
Beheerder

B a s

06/04/2006 21:52:00
Quote Anchor link
Ik vind hem wat té groen.. Daarnaast gebruik je wel goede opmaak maar niet goed genoeg.. Vermoedelijk positioning waardoor je de 'selection bug' krijgt.. Je kunt dit oplossen door een hack te gebruiken (heb ik eventueel wel voor je, is javascript) of je kunt het oplossen door met paddings en margins te gaan werken :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/04/2006 22:01:00
Quote Anchor link
Afgezien van het feit dat het een 'bezoeker' weinig kan schelen of je website valid is.. Ik vind het absoluut niet prettig lezen.

Mijn scherm is 'maar' 1024px breed, en die tekst van links naar rechts is niet echt gemakkelijk lezen. Wellicht is het verstandiger om wat andere kleuren te gebruiken, en de tekst een stukje van de rand af te houden.

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 22:01:00
Quote Anchor link
Kun je misschien de selection bug beter verklaren, want ik zie geen fout. Ik heb trouwens groen gebruikt, omdat ik het wel geinig vond, maar je hebt gelijk te veel ik zou het even veranderen.

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 22:03:00
Quote Anchor link
Arjan ik ben bewust dat mensen niet op dat soort info staan te wachten, maar ja het is een test site dus ik heb het zeg maar voor mijzelf gedaan. Als aandenkertje.

Edit:

Helpie ik ben namelijk half kleurenblind en dan kan ik van niet al te slecht na een slagveld gaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp

- SanThe -

- SanThe -

06/04/2006 22:14:00
Quote Anchor link
Tekst gecentreerd vond ik mooier.

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 22:18:00
Quote Anchor link
Ik vond gecentreerd persoonlijk ook wat mooier, want bij de kant kan het z'on lap text worden. Dus ik heb het even teruggezet.

Sry arjan dat ik terug naar center ga.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/04/2006 22:21:00
Quote Anchor link
Ik werk altijd met text-align: justify, maar dat is persoonlijk :).

- SanThe -

- SanThe -

06/04/2006 22:34:00
Quote Anchor link
Justify is erg mooi bij veel tekst. Dus bij de testpagina is dat wel mooi. Maar bij de home (weinig tekst) ga ik voor centreren.

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 22:37:00
Quote Anchor link
Oké gewijzigd. Het ziet bij de test wel goed uit. Bedankt voor die tip Arjan en Santhe.

Edit:

Hij valt nu een beetje uitbeeld. Dit ga ik morgenmiddag rechtzetten. Vind het nu wel welletjes geweest met het maken van websites.

- SanThe -

- SanThe -

06/04/2006 22:42:00
Quote Anchor link
Je justify doet het nog niet goed.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

06/04/2006 22:43:00
Quote Anchor link
Ik vind hem niet mooi, ik zal hem morgen even editten waarom.

CB2thephp

CB2thephp

06/04/2006 22:44:00
Quote Anchor link
Morgen mijn laatste toets daarom.

B a s
Beheerder

B a s

06/04/2006 23:01:00
Quote Anchor link
De selection bug is dat je tekst niet goed kan selecteren in Explorer.. :)

Eris -

Eris -

06/04/2006 23:59:00
Quote Anchor link
Server is down...

CB2thephp

CB2thephp

07/04/2006 07:03:00
Quote Anchor link
Klopt server was down, omdat ik naar bed ging sry volgende keer meld ik het even. Toch binnenkort heb ik een vaste servertje aan staan dan zou het niet meer down zijn.

Sry voor het ongemak

07/04/2006 08:11:00
Quote Anchor link
Ik zou trouwens verhuizen naar een andere host voor je DNS, want deze zit reclame te maken voor zichzelf onderin je scherm.

Zie www.ddns.nu, die gebruik ik naar alle tevredenheid.

CB2thephp

CB2thephp

07/04/2006 08:14:00
Quote Anchor link
Ik weet het de reclame (sucks), dus ik zou die van jou nakijken alleen ik ga zo weg, want om 10:10 heb een toets.

07/04/2006 09:22:00
Quote Anchor link
Valid XHTML? Haal hem even door een validator. Ik krijg warnings

CB2thephp

CB2thephp

07/04/2006 09:26:00
Quote Anchor link
De frame reclame van no-ip zorgt voor de validatie problemen. Zonder dat ding is het 100% validated. Dat kwam ik ook nu pas achter.

Dus het is 100% valid, behalve als die frame erstaat.

Edit:

Haal mijn code er maar doorheen.

Eris -

Eris -

07/04/2006 10:18:00
Quote Anchor link
- Geen padding
- Geen bij zondere layout
- Vel groen leest niet makkelijk

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.