[Review] Voirea.nl
Al langere tijd is Voirea.nl online en ik vond het tijd dat er een site review mocht komen over de website.
Gelieve te oordelen over de lay-out en eventuele script opmerkingen. Ook enige bug reports hier te posten, zodat ik het kan fixen :)
Voor de klikkers: Voirea.nl
Mvg,
GaMer13
(tip voor het menu):
gebruik 1 plaatje, dat laadt sneller: voorbeeld. in jouw geval moet je ze onder elkaar doen
En dan anders positioneren bij de mouse-over, daar zat ik wel aan te denken... Ga ik eens werk van maken.
Kan je de actieve link nog anders maken? zadat ik makkelijker kan zien op welke pagina ik zit
9,5+!
Ziet er leuk uit :-)
Crack me! lijkt me ook leuk maar weet niet hoe je dingen enzo hackt. Heb je daar niet soort tutorial van?
In Opera klopt het niet helemaal... Onder het menu ziet iets te veel ruimte.. In IE6 zie ik iets van 1 pixel oid, in Opera 5 gok ik... Is niet lelijk, maar hoort zo te zien niet helemaal...
Hmm gras komt me heel bekend voor, een blur xD?
Zoiets als: U bent hier Home -> News?
@Vincent:
Dankje! Op de homepage van Crack Me! staat een link naar een tutorial.
@WillemJan Zijderveld:
Okej, ik zal wel eens kijken wanneer ik Opera geinstalleerd heb.
@Arjan Schuurman:
Klopt ja, daar zal ik ook fixen. Dat gras vonden we "rust" uitstralen, dus hebben we gras genomen. Dat gras is een brush van Photoshop. Een standaard brush.
Bedankt voor te tips en opmerkingen allemaal.
nee, hij bedoelt dat je, als je bijv bij home bent, dat de home-menu-button een andere kleur heeft.
Harmen schreef op 12.05.2007 12:48:
reactie alvast voor klaasjan:
nee, hij bedoelt dat je, als je bijv bij home bent, dat de home-menu-button een andere kleur heeft.
Ah, op die manier. Goed idee, bedankt.
2. Klaasjan Boven's reactie moet ik nog aan werken (nog uitvinden hoe).
3. Die 2 pixels die nog over blijven (bruin) tijdens de mouse-over krijg ik maar niet weg... (weet iemand hier een oplossing voor?)
Verder nog comments of tips?
Voor de rest niet echt iets aan te merken, leuk gemaakt ;-) .
Ponzi schreef op 13.05.2007 14:29:
Mooi ! Misschien het engels in de knoppen vanboven vertalen naar het Nederlands? Staat zo slordig nu.
Done
Veel beter :-) ! Mooi zo.
en dat spel SopThem!, hoe heb je dit gemaakt? (nieuwschierig) xD
Groetjes, Robin.
robin schreef op 13.05.2007 16:25:
Heel erg leuk, ik zouw alleen nog een lijntje naast Links & partners en Client login zetten!
Groetjes, Robin.
Groetjes, Robin.
Yep, met FPS Creator, maar dit programma is niet echt optimaal. Er zitten limitaties aan.
Wat bedoel je precies met 'lijntjes': - of | of » of anders namelijk....
Kom op mensen... geen opmerkingen of uberhaubt een post van wat je er van vindt meer?
EDIT: Hoe zou ik die actieve pagina kunnen doen, heb al wat dingen geprobeert, maar hij blijft maar gewoon de bruine variant weergeven en niet de blauwe...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
Quote:
EDIT: Hoe zou ik die actieve pagina kunnen doen, heb al wat dingen geprobeert, maar hij blijft maar gewoon de bruine variant weergeven en niet de blauwe...
kijk en kopieer maar wat van mijn layout
De witte knop is het active knopje
edit: http:// ervoor gezet :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
active page geef het streepje onder de knop bijv een rode kleur