[Review] VSRR ontwerp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

15/10/2006 11:04:00
Quote Anchor link
Een goedemorgen,

Graag ontvang ik van jullie je mening over dit ontwerp:

http://www.markei.eu/vsrr/

Voor de koppen ga ik waarschijnlijk sIFR gebruiken om deze in hetzelfde lettertype als de naam van de organisatie.

De blauwe kleur ben ik ook nog niet zeker van, jullie ideeën voor een kleur hoor ik graag.

Dat het logo niet opvalt t.o.v. de achtergrond weet ik - maar de klant is koning.

Ik ben vooral benieuwd of de scroll techniek ook in Safari werkt.

Edit:
BB code aangepast
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 20:16:10

Jelmer -

Jelmer -

15/10/2006 11:12:00
Quote Anchor link
Het scrollen werkt ook in Safari, al ben ik er zeker geen fan van. Gelukkig werkt het scroll-wieltje ook nog. Want met die knopjes duurt het echt een jaar voordat ik bij het stukje wat ik misschien wel zou willen lezen ben aangekomen.

Verder schaalt de website erg mooi vind ik.

Vraagje: waarom hebben die links aan de onderkant dan weer een witte en geen transparante achtergrond?

15/10/2006 11:23:00
Quote Anchor link
Je bedoeld dat stukje valid css, html e.d.; Als ik daar alleen een voorgrond kleur op geef (grijs dus) geeft W3C de waarschuwing dat ik ook een achtergrondkleur moet opgeven, en dat heb ik dus wit gekozen.

Scrollen is nog in de begin fase; maar fijn om te horen dat het ook in Safari werkt.

Jelmer -

Jelmer -

15/10/2006 11:44:00
Quote Anchor link
je kan ook background-color: transparent; meegeven, ik denk dat dat wat mooier is.

15/10/2006 11:49:00
Quote Anchor link
Als ik dat doe krijg ik:
W3C:
Regel : 80 (Level : 1) U heeft geen achtergrondkleur opgegeven : div#onderkant * a

Ik heb het nu zo gemaakt dat als je klikt op een pijltje, je een sprong verder naar beneden maakt.
Edit:
BB code
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Mark

Mark

15/10/2006 12:07:00
Quote Anchor link
Ik vind het eigenlijk een saaie website, de kleuren maar ook het ontwerp is aan de saaie kant. Beetje standaard...

Jelmer -

Jelmer -

15/10/2006 12:10:00
Quote Anchor link
Hmm, ik vind het niet echt een verbetering. Momenteel met deze tekst ben ik meteen kweit waar ik eigenlijk ben zodra ik op een knop druk.

Zou je het niet zo als een iPod heeft kunnen maken, naarmate je langer op het pijltje staat gaat hij steeds sneller scrollen, totdat je los laat, of je het einde nadert. Of wat ook al erg prettig zou zijn is een balkje erbij, al is het maar ter indicatie van hoeveel er nog gaat komen. Maar als je een balkje maakt zullen mensen er op proberen te klikken, dus dan zou je daar meteen support voor in moeten bakken, en dan is ook meteen het hele effect weg.

Maar mijn ding: Weet wat je doet waneer je mensen berooft van dat wat ze gewend zijn!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.