[review] Webdesign en logo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/08/2009 11:58:00
Quote Anchor link
Hmm... aangezien het vakantie is en ik me verveelde heb ik voor de grap een beetje zitten designen.

Kijkt u maar eens.

Ik vond het er toch wel redelijk professioneel uit zien. De nadruk ligt op je apps en het nieuws en andere apps zijn daaronder ook nog te lezen. Blog kun je misschien ook nog wel ergens tussen frommelen, of je haalt de andere apps weg en zet daar de blog neer. Misschien dat je zelf nog iets hebt voor onder het menu. Dat je de links die nu boven de header zitten (Apple, iTunes en iPhone) uitvergroot tot een rechthoekig ding met logo en dat onder het menu zet. Mag je zelf weten. Als je wilt kun je de psd krijgen ;-).

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2024 03:08:17

Mitchell

Mitchell

18/08/2009 13:40:00
Quote Anchor link
@ Jezpur: Vind om eerlijk te zijn die ook niet bepaald mooi..

Kijk hier eens, een andere Iphone apps website.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell

- -

- -

18/08/2009 15:43:00
Quote Anchor link
Oké, aan de reacties te zien moet ik vooral niet te veel aan logo-design doen ;-)

@Mitchell: Atebits heeft inderdaad een prachtige site (en Tweetie is ook prachtig), maar ik kan moeilijk hun site een beetje na zitten maken...

Edit:

Oké, ik heb een groot deel van de dag besteed aan het zelf maken van een nieuwe lay-out. Als dit weer niks is geef ik het op; dan neem ik wel een template.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Milo

Milo

19/08/2009 11:46:00
Quote Anchor link
WELL DONE,
mijn complimenten heb je alleen 1 puntje ik zou je ´oude´ logo er in maken met dat letter typ..

eff vraagje zijn jullie allemaal photoshoppers of gebruiken jullie een makkelijker proggramma, begrijp geen kt van photoshop :S:S

Jesper Diovo

Jesper Diovo

19/08/2009 11:51:00
Quote Anchor link
@Jonathan: jij zei dat je niet kon designen? Ik vind het nogal : )! Ziet er keurig uit hoor. Alleen weet ik niet of die witte achtergrond wel aan zal slaan... En je moet bovenaan de woorden One More App nog wat mooier maken. Dan is het wat mij betreft geslaagd ; ).

@Milo: Ik gebruik photoshop, maar pas sinds een paar maanden, daarvoor waren het meestal mislukte dingetjes met paint : P. Eerst een boel tutorials gevolgd en veel oefenen ; ).

Mitchell

Mitchell

19/08/2009 13:45:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: En toch heb je de basis van Atebits over genomen. Ziet er in ieder geval beter uit.

- -

- -

19/08/2009 17:29:00
Quote Anchor link
@Milo: Het logo is inderdaad nog heel (te) saai, daar zal ik later nog naar kijken. Dankje voor de tip/herinnering, anders was ik het waarschijnlijk vergeten ;-) Ik gebruik zelf Photoshop ja. Vroeger vond ik het ook erg ingewikkeld, maar door heel veel proberen en tutorials volgen voel je je steeds meer eigen. Ik ben nu op zich een goeie Photoshopper, maar toch ontdek ik ook steeds weer nieuwe dingen ;-)

@Jezpur: Ik kan wel goed Photoshoppen (qua techniek), maar mijn creativiteit komt wat te kort. Daarom wordt het vaak niks bij mij ;-)

@Mitchell: Inderdaad. Ik begon met het idee om hun site ongeveer na te bouwen, maar ik kreeg steeds meer eigen ideeën, waardoor het toch geen exacte 1-op-1-kopie is geworden.

Pieter Jansen

Pieter Jansen

19/08/2009 23:00:00
Quote Anchor link
Ziet er een stuk beter uit inderdaad. Logo moet wel veranderd worden, maar de basis is zeker niet verkeerd.

Vraagje, waar heb je die gaas achtergrond vandaan? Ben zelf op zoek naar zo`n set van achtergronden.

- -

- -

20/08/2009 00:32:00
Quote Anchor link
Hier is de gaasachtergrond, verder zijn er ook nog packs met meerdere patterns zoals deze.

Derk  Janssen

Derk Janssen

20/08/2009 03:14:00
Quote Anchor link
Jonathan ik vind het erg mooi gedaan ik zou alleen een kijken of je de rand tussen het gaas en de witte achtergrond wat zachter kan maken.

- -

- -

20/08/2009 10:51:00
Quote Anchor link
@Berdien: Je bedoelt bij de footer? Dat vind ik zelf inderdaad ook nog niet goed genoeg, daar zal ik nog wat proberen te verbeteren.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.