Review: Webmakerij

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

07/01/2006 14:31:00
Quote Anchor link
Na heel wat jaartjes werken is hij "af" naar mijn tevredenheid.
Er staat nog niet veel op maar ik vindt het tijd voor een review.
Opmerkingen, commentaar enz. enz. is welkom.

Link http://www.markei.nl/webmakerij

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 18:18:15

07/01/2006 14:40:00
Quote Anchor link
Quote:
De code van de Webmakerij is geheel OOP (Object geOrienteerd geProgrammeerd) in PHP en maakt gebruik van een MySQL database.
Goedzo, mijn dag is weer goed :-D

EDIT: Wat is een 'avater', moet dat geen 'avatar' zijn? ;-)
Gewijzigd op 07/01/2006 14:44:00 door

07/01/2006 14:46:00
Quote Anchor link
@Sebastiaan
Dat OOP is altijd wel leuk en handig maar goed met één bestand kan ik nu mijn hele site aanpassen.
Dat avater moet idd avatar zijn, typ foutje, even verbeteren...

Kalle P

Kalle P

07/01/2006 16:35:00
Quote Anchor link
.... en de gehele code 3 keer overnieuw is geschreven.

Moet zijn: 3 keer opnieuw is geschreven.

07/01/2006 16:49:00
Quote Anchor link
@Kalle: Aangepast, dank je wel

- SanThe -

- SanThe -

07/01/2006 17:38:00
Quote Anchor link
Dan heb ik er ook nog een:
Ja, wij zijn te vreden! Tevreden is één woord.

Kleine opmerking: Het ligt misschien aan mij, maar als ik bijvoorbeeld bij Artikelen ben en ik zit een beetje midden op de pagina, dan heb je daar steeds een lijn dan drie regels, weer een lijn, drie regels enzovoort. Als ik dan denk 'dit wil ik even lezen' dan klik ik automatisch op 'lees artikel'. Allemaal okee, echter dat 'lees artikel' hoort bij het vorige topic, maar het staat wel tussen de twee lijnen in.
Ik snap verder de hele opzet wel, maar ik vind het niet echt duidelijk dat je de 'lees verder' ónder de lijn moet hebben.

Edit: PS Ik zag er nog eentje:
Als je op onze website komt wordt je geteld.
Word moet zonder t.
Gewijzigd op 07/01/2006 17:41:00 door - SanThe -

07/01/2006 17:44:00
Quote Anchor link
En geteld toch met een t?

EDIT: Wat ik zag is dat de artikelen bij (X)HTML en XML het niet deden.
Gewijzigd op 07/01/2006 17:49:00 door

PHP erik

PHP erik

07/01/2006 17:52:00
Quote Anchor link
Hosting bepaalt voor een groot deel hoe jouw website word

wordt is met -dt

----
Kopieren van informatie is toegestaan, mist voor eigen gebruik

'mits' i.p.v. 'mist'
----
Kopieren van informatie is toegestaan, mist voor eigen gebruik

'Kopiëren' i.p.v. 'kopieren'
---
e-mail adres
-->
e-mailadres
---
Wij zullen jouw gegevens nooit vrij geven aan derde.
'vrij geven' --> 'vrijgeven'
---
Alle cursussen zijn te los te downloaden of hebben (voorbeeld) bestanden die u hier kunt downloaden
'te los te downloaden' --> 'los te downloaden'
---
Verder vroeg ik me af of 'polices' een duur Nederlands woord is (Van Dale kent hem niet), of dat hier iets anders moet staan?

Moet ik doorgaan?? :D

PHP erik

PHP erik

07/01/2006 17:52:00
Quote Anchor link
O ja, wel een mooie site!

@Seb
Geteld is met een -d

07/01/2006 17:54:00
Quote Anchor link
Quote:
mist voor eigen gebruik
Dat mist voor voor eigen gebruik is heb ik altijd al geweten :-D

@PHPerik: Oké :-)

PHP erik

PHP erik

07/01/2006 17:56:00
Quote Anchor link
Quote:
Dat mist voor voor eigen gebruik is heb ik altijd al geweten :-D

Dan ga je meteen al de mist in :-)

- SanThe -

- SanThe -

07/01/2006 18:12:00
Quote Anchor link
@PHPerik
---
---

Zet er dan ook even bij dat het 'derden' is en niet derde.

Jelmer -

Jelmer -

07/01/2006 18:13:00
Quote Anchor link
Was het niet "Wij zullen jouw gegevens nooit vrij geven aan derden"?
een derde, meerdere derden?

En je snel zoeken staat bij mij onder de balk, en in het plaatje.
(Camino, firefox omgebouwd, dus firefox voor de goede orde op een scherm iets kleiner dan 800px breedt, maar hij rekt niet meer uit als ik mijn scherm groter maak)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

07/01/2006 19:45:00
Quote Anchor link
Sinds gisteren is er een begin gemaakt aan de cursus ODBC

Moet volgens mij zijn
Gisteren is er een begin gemaakt MET de cursus ODBC

Ik vind de plaatjes niet mooi(persoonlijk) Voor de rest ziet het er wel goed uit

Edit:TYPO
Gewijzigd op 07/01/2006 19:47:00 door Klaasjan Boven

Emile Verbunt

Emile Verbunt

03/06/2006 10:01:00
Quote Anchor link
PHPerik:
---
---

derde wordt derden ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emile Verbunt

ArendJan

ArendJan

03/06/2006 10:24:00
Quote Anchor link
Ik geef mijn bescheiden mening. Ik vindt de site te druk. Als ik op de 'homepage' kom, staan er bv. veel verschillende lettertypen. Mag wel iets rustiger.
De header vindt ik trouwens wel mooi zo.
Verder zal het qua scripting wel goed zitten.

Quote Anchor link
Ik dacht dat je bij de artikelen en scripts erboven moest klikken om het te openen, ook is het makkelijker om de naam ook aanklikbaar te maken
ook dit: http://www.markei.nl/webmakerij/artikel.php?sleutel=hosting_keuze
ik zie er niks op staan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Deze site laat je geen account deleten

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.