[review] Website ontwerp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »
Leen M

Leen M

12/08/2009 16:24:00
Quote Anchor link
Zouden jullie het volgende ontwerp willen reviewen en tips kunnen geven ter verbetering? De linker-bovenhoek vind ik nog te rommelig en wil ik verbeteren. Ik weet alleen nog niet hoe.

Afbeelding

Alvast hartelijk bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 20:56:54

Computer

Computer

12/08/2009 19:03:00
Quote Anchor link
1. Moet de Company Name perse over de groene streep heen?
2. Ik persoonlijk houd niet van websites met 2 of meer menus.
3. Verder goed en overzichtelijk ontwerp!

Wouter K

Wouter K

12/08/2009 19:27:00
Quote Anchor link
WOOOOOOOOW dit is wel een beetje groot geschreven hé?

Maak alles eens een beetje kleiner en die dikke blok heading is groot maak die ook mar wat kleiner. En steek er misschien nog een kleur meer bij.

Matthias R

Matthias R

12/08/2009 19:42:00
Quote Anchor link
vind het wit - zwart - oranje niet mooi van company name

Leen M

Leen M

12/08/2009 19:53:00
Quote Anchor link
@computer
1. het is misschien inderdaad mooier om company name niet over de groene lijn te laten gaan.
2. eigen smaak natuurlijk. De bedoeling is wel dat links eveneens het complete menu verschijnt.
3. dank u

@wouter
- Ik zal eens kijken of het lettertype iets kleiner kan. Zelf houd ik niet zo van die priegelsites en tegenwoordig zijn de schermen toch groot genoeg.
- Ik zal kijken of ik ergen nog een leuke kleur kan vinden.

@Matthias
Wordt vervangen door een logo.

Geert

Geert

12/08/2009 19:56:00
Quote Anchor link
Persoonlijk houd ik niet zo van 'vlakken'. Ben je bekend met de webstijl WEB2.0? kijk eens naar de layout techniek die daarbij word gebruikt. Je ziet al gauw dat je door simpele aanpassingen zoals schaduws, natte vloer effect en gebruik van gradients je een hele andere site krijgt.

Succes!

Leen M

Leen M

13/08/2009 13:23:00
Quote Anchor link
Een update. Ik heb het ontwerp wat aangepast, rekening houdend met de ontvangen tips.

Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

edit: Company wordt vervangen door bedrijfslogo oid
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leen M

GaMer B

GaMer B

13/08/2009 13:35:00
Quote Anchor link
Mucho betero. Meer rust in de tent. Kies wel een ander lettertype voor de inhoud (ook al is het Photoshop).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Leen M

Leen M

13/08/2009 13:41:00
Quote Anchor link
Wat vind jij dan niet goed aan het lettertype?

Anton VE

Anton VE

13/08/2009 13:50:00
Quote Anchor link
Leen schreef op 13.08.2009 13:41:
Wat vind jij dan niet goed aan het lettertype?

Je kan geen anti-aliasing gebruiken op browser tekst. Selecteer je tekst in photoshop en zet anti-aliasing op none.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

13/08/2009 13:55:00
Quote Anchor link
Het lettertype is iets te strak. Iets meer speels betreft lettertype is denk ik better. Of misschien net iets meer marge tussen de blokken en het tekst van (links en rechts)

Leen M

Leen M

13/08/2009 14:34:00
Quote Anchor link
iXore schreef op 13.08.2009 13:50:
Je kan geen anti-aliasing gebruiken op browser tekst. Selecteer je tekst in photoshop en zet anti-aliasing op none.

Owkee, werd dat bedoeld. Ik weet dat dat niet kan, maar het stond denk ik nog aan vanwege de headertekst.
btw: ik heb het gemaakt met Fireworks en niet met Photoshop

@nimtex
Iets meer marge is wel een goed idee

/home/joost

/home/joost

13/08/2009 14:37:00
Quote Anchor link
Evenveel marge als erboven ;)

Mitchell

Mitchell

13/08/2009 14:50:00
Quote Anchor link
- Houd altijd 1 hoogte en breedte aan voor je margins overal in je layout, maakt het strakker.
- Ziet er niet professioneel uit, alles zit te veel op elkaar en er is eigenlijk maar weinig inhoud.
- Je kan niet gelijk zien wat voor bedrijf het nu over gaat, iemand die niet weet wat Google Analytics is, weet niet dat het over een web bedrijf gaat.

Denk dat je een beetje moet gaan afkijken van bestaande web bedrijf site's. :)

Timen kut

Timen kut

13/08/2009 18:29:00
Quote Anchor link
Ik vind de menunamen een beetje erg dicht op die groene afscheiding staan. mag gecentreerd van mij.

Computer

Computer

26/10/2009 18:49:00
Quote Anchor link
Inderdaad, maar eigenlijk vond ik dat dat eerste ontwerp betere kleurcombinaties heeft. Maarja, dat is maar wat ik vind...

26/10/2009 18:54:00
Quote Anchor link
Ik vind dat die eerste een grauwe / donkere brij is qua kleurencombinatie.
Die tweede is beter. Minder donker.
Alleen vraag ik me af wat die mensjes daar doen. En die groene lijnt is kut. Bij menu's nog wel oké, maar die andere niet.

Mr.Moe

Mr.Moe

26/10/2009 19:22:00
Quote Anchor link
Ik ben het volledig eens met Karl. Ik zou eigenlijk alle groene lijntjes weglaten, zowel de horizontale als de verticale.

Voor de rest vind ik hem wel in orde

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.