Review Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »
Tom Tom

Tom Tom

23/08/2010 19:37:16
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen dag druk bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe layout voor mijn website, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag wil ik dat jullie er een cijfer voor geven.

Alvast bedankt!

Groet,

Tom

Het ontwerp van de website: http://tinyurl.com/3xhx5ve

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 22:36:05

Justin S

Justin S

23/08/2010 19:43:09
Quote Anchor link
Best aardig, beetje leeg. Zou zeker nog een beetje bijschaven aan de content gedeelten. Grotere sidebar. Google eens op 960 grid.

En er staat een spelfout in het woord: Paket -> pakket :-)!

Joakim Broden

Joakim Broden

23/08/2010 20:01:16
Quote Anchor link
Ik vind de sidebar juist goed, niks te groot :) Ik zelf vind het misschien nog wat te donker, denk dat lichtere kleuren beter zijn. De teksten zou ik nog wat bewerken, meer witruimte tussen de regels etc dan lijkt het iets rustiger en leest het prettiger.

Mis een footer? Voor de rest is het een goed begin, maar het is nog niet af.

En dat 960 grid vind ik wat bullshit, bij het ontwerpen moet je juist iets nieuws bedenken, niet aan de standaard dingen voldoen. Zo lang het gehele ontwerp van je website maar de zelfde waardes heeft, bv margin het zelfde, witruimtes het zelfde etc.

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 09:39:58
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties!

Zelf vind ik de sidebar goed. Ik zal eens kijken of ik nog wat aan de kleuren kan veranderen. Ik zal in de HTML versie de witruimte's tussen de regels groter laten maken. Ik zal ook nog een footer maken.

Ik zal later in de middag/avond een nieuwe versie toevoegen.

Justin S

Justin S

24/08/2010 09:44:44
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 23/08/2010 20:01:16:
Ik vind de sidebar juist goed, niks te groot :) Ik zelf vind het misschien nog wat te donker, denk dat lichtere kleuren beter zijn. De teksten zou ik nog wat bewerken, meer witruimte tussen de regels etc dan lijkt het iets rustiger en leest het prettiger.

Mis een footer? Voor de rest is het een goed begin, maar het is nog niet af.

En dat 960 grid vind ik wat bullshit, bij het ontwerpen moet je juist iets nieuws bedenken, niet aan de standaard dingen voldoen. Zo lang het gehele ontwerp van je website maar de zelfde waardes heeft, bv margin het zelfde, witruimtes het zelfde etc.

Het 960-grid is geen standaard maar juist een website indeling, gebaseerd op hoe mensen het prettigst een website lezen/bekijken. Het draagt bij aan de leesbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van je interface. Als je zegt dat het 960 grid bullshit is heb je kennelijk geen kaas gegeten van internetmarketing of gebruiksvriendelijkere interfaces. Met het 960 grid wordt je niet beperkt in je vrijheid rondom het leveren van nieuwe designs, het zorgt er alleen voor dat de website leesbaarder is, en gemakkelijk in te delen.

Kijk eens naar dit artikel
Gewijzigd op 24/08/2010 09:45:36 door Justin S

Moe BE

Moe BE

24/08/2010 12:06:46
Quote Anchor link
7!

Ik zou wel eens goed nadenken over paket C als ik jou was :D.

Jens V

Jens V

24/08/2010 13:21:47
Quote Anchor link
Zeer mooie website!
Als ik iets zou moeten zeggen om te verbeteren kan je misschien aan de rechterkant onder je Twitter-gedoe nog iets zetten. Voor de rest zéér goed!

8.5 / 10
:)

Jens

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/08/2010 13:32:09
Quote Anchor link
Mooi. Maar er zit te veel ruimte tussen de (c)opyright en de content. Zet onder je tweets ook nog iets, bijvoorbeeld zoals ik op je huidige site zie, een paar thumbnails van je laatste werken ;)

8/10

Dalando
Gewijzigd op 24/08/2010 13:32:57 door Dalando De Zuil

John Doe

John Doe

24/08/2010 14:43:05
Quote Anchor link
Als ik jou was zou ik de rechterkant van de website uitlijnen, het veld twitter zit nu niet op een lijn met de header wat ik persoonlijk mooier zou vinden.
Gewijzigd op 24/08/2010 14:43:38 door John Doe

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

24/08/2010 16:37:33
Quote Anchor link
Justin Streuper op 23/08/2010 19:43:09:
Best aardig, beetje leeg. Zou zeker nog een beetje bijschaven aan de content gedeelten. Grotere sidebar. Google eens op 960 grid.

En er staat een spelfout in het woord: Paket -> pakket :-)!

Disagree, het kan er net door kwa "drukte" op de pagina. Voor mij mag die ervaring van jan zelf weg maar toch dan gaat die header wat leeg zijn. Maar de sidebar zou inderdaad toch net iets breder kunnen..
Voor de rest denk ik dat je je diensten verkeerd aanbiedt.

Maar het verdiend toch wel een 7/10
Gewijzigd op 24/08/2010 16:38:28 door Wouter De Schuyter

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 19:59:14
Quote Anchor link
Bedankt voor al jullie reacties!

Ik heb naar sommige van jullie tips geluisterd en ik heb nu een footer en een extra sidebar item toegevoegd. Zelf vind ik de breedte van de sidebar goed, en ik denk ondanks alle tips dat ik het toch hetzelfde laat. De nieuwste versie ziet er nu als volgt uit, en ik denk dat ik het zo laat, of er moeten nog wat nieuwe goede tips komen natuurlijk :P

De huidige versie: http://tinyurl.com/32jvtms

Nogmaals bedankt!

Joakim Broden

Joakim Broden

24/08/2010 20:11:04
Quote Anchor link
Daniel Voogsgerd op 24/08/2010 14:43:05:
Als ik jou was zou ik de rechterkant van de website uitlijnen, het veld twitter zit nu niet op een lijn met de header wat ik persoonlijk mooier zou vinden.

Ik ben het met de bovenstaande reactie eens, wel alles gelijk uitlijnen. Dus de sidebar uitlijnen met de header (en de footer dan ook weer uitlijnen).

Maar de huidige versie is al een stukken beter, ik zou de logo's in de footer nog allemaal gelijke kleuren maken, dus bijvoorbeeld alle logo's wit. Anders krijg je te veel verschillende kleuren en word het een flower power site.

Jens V

Jens V

24/08/2010 20:41:16
Quote Anchor link
Met dat inlog-venster erbij ziet de rechterkant er al niet meer zo kaal uit. Dat is dus al een goede verbetering.

Je footer is misschien nogal bombastisch. Die kan naar mijn mening dan weer een beetje kleiner? Is maar een suggestie hoor :)

Met vriendelijke groeten,
Jens

Justin S

Justin S

24/08/2010 21:11:59
Quote Anchor link
Jens V op 24/08/2010 20:41:16:
Met dat inlog-venster erbij ziet de rechterkant er al niet meer zo kaal uit. Dat is dus al een goede verbetering.

Je footer is misschien nogal bombastisch. Die kan naar mijn mening dan weer een beetje kleiner? Is maar een suggestie hoor :)

Met vriendelijke groeten,
Jens

Precies, en dit is ook wat ik bedoelde met sidebar, nu ik mijn reactie teruglees niet heel tactisch. Door er wat meer vulling in te plaatsen oogt het breder. Prima!

Echter de footer: Ik zou de logo's bijvoorbeeld allemaal in transparant wit doen of transparant donkerblauw. Zodat ze wat meer wegvallen. Tevens allemaal dezelfde grootte (kleiner dan nu) en uitlijnen naast elkaar, en als je eroverheen gaat met de muis, de kleurversie weergeven :-)! Geeft rust in de interface!
Gewijzigd op 24/08/2010 21:12:31 door Justin S

Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

24/08/2010 21:16:59
Quote Anchor link
Ziet er goed uit overzichtelijk uit, verder zoals Justin zei met de footer.. dit geeft meer rust over de gehele pagina.

En het uitlijnen van de template...
Nu is de header groter dan de rest van de pagina, verklein die of vergroot de footer en schuif het twitter en inlog venstertje iets meer naar rechts zodat het op één lijn komt te liggen.

Tom Tom

Tom Tom

24/08/2010 21:31:11
Quote Anchor link
weer bedankt voor al jullie reacties.

Ik zal de sidebar wat meer uitlijnen. Het klinkt raar, maar het is me de gehele tijd niet opgevallen, normaal zie ik dat altijd wel.

Ik zal morgen een nieuwe poging posten, waar ik ook de logo's transparant maak.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.