Review website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »
Edwin Boon

Edwin Boon

23/12/2014 08:34:08
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Sinds gister deze website gevonden en het leek me een leuk idee om jullie is te laten kijken naar de website die ik voor de zaak van mijn schoonvader heb gemaakt.

Ben pas zo'n 1,5 jaar bezig met html/css etc etc en mijn schoonvader is er erg over te spreken en ik ben ook wel pleased al zeg ik het zelf.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om buitenstaanders is met een kritsche blik te laten kijken, vandaar ook de vraag of jullie 'feedback' hebben.

Wat betreft het php script dat achter het contact form zit, deze is nog niet van mijzelf. Ik ben nog bezig om deze zelf te schrijven maar voor nu werkt het in ieder geval ;).

Alvast dank voor jullie reacties.

Het betreft uiteraard De Haan Wassalon.

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 20:54:45

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/12/2014 09:09:23
Quote Anchor link
Goedemorgen Edwin,

Leuke frisse eenvoudige website, een prima manier om jezelf te presenteren.

Je vraagt om een review dus krijg je ook wat puntjes om nog over na te denken :-)

- Het ultra blauwe kleurtje van het hoofdmenu zou ik wat zachter maken
- Het contactformulier heb ik gebruikt en dan floep ik terug naar de bovenkant van de pagina. Hetgeen mij niet het gevoel geeft dat het formulier op de juiste wijze verzonden is. De regel 'Uw bericht is verzonden' zie je hierdoor eigenlijk niet.
- je mist de karakterset meta tag: <meta charset="UTF-8">
- Er zitten nogal wat foutjes in je html. Ik verwijs je hiervoor naar de W3C validator (let op niet alles wat ie roept is even relevant, maar niet afgesloten of missende html elementen wel)
- je hebt jullie emailadres in de tekst staan. Overweeg om hier een image van te maken want na een paar jaar wordt je zowat dood gespammed :p
- Het telefoonnummer kun je voor de mobieltjes nog even als <a href="tel:+31234567891">0234567891</a> noteren
- ik zou die foto rechts onder vervangen voor iets anders in plaats van die blauwe zakken

Succes,

Frank
Gewijzigd op 23/12/2014 09:11:56 door Frank Nietbelangrijk

Edwin Boon

Edwin Boon

23/12/2014 09:16:10
Quote Anchor link
Goedemorgen Frank,

Uiteraard had ik niet verwacht dat er geen op/aanmerkingen zouden zijn dus dank hiervoor. Ik ga bovenstaande puntjes meenemen en aanpassen!

Heel erg bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Edwin

Eddy E

Eddy E

23/12/2014 09:57:45
Quote Anchor link
Zeker niet mis: een paar puntjes:

- de 3 foto's bovenaan zijn nogal 'druk'. Of maak er 1 mooie, geleidelijke foto van in Photoshop, of kies er een (bij voorkeur de centrale) die je breder trekt. Net zo breed als de gekleurde vakken erachter (dus 100%). Wellicht ook wat minder hoog.
- Het lettertype is Arial. Prima, maar wel heel erg saai. Er zijn veel mooiere (Abel, Calibri etc) in omloop. Gratis!
- je kop (Over Ons) en de tekst eronder staan niet beide links uitgelijnd. Met opzet?
- Het stukje tekst onder "Over Ons" is te lang. Ik ga het niet lezen.
- Taalkundig moet je er even goed naar kijken:
- Over Ons => Over ons
- De Haan wassalon => De Haan Wassalon
- begin jaren => beginjaren
- 'het' => In de beginjaren waren de particulieren de voornaamste/primaire doelgroep.
- 1 januari 2010 => Begin 2010
- Je spreekt over je team: plaats er een goede (!) foto van.
- Openingstijden: geef (met behulp van PHP) aan of je nu (op dit moment) open bent of niet. En eventueel hoe lang nog. Dat geeft een leuk effect en een meerwaarde voor het gemak van de bezoekers. Persoonlijk zou ik ook beginnen met je openingstijden en niet met je "Over ons".
- Het stukje tekst onder Stomerij Service is vaag: de tabel moet je van boven naar beneden lezen, terwijl de tabel met openingstijden van links naar rechts gelezen moet worden. Beter ben je consequent en lees je alles van links naar rechts. Je prijzen zijn ook van links naar rechts. Ook mis je een hoofdletter bij "dit is de normale doorlooptijd op kleding, dekbed en gordijnen". Daar mist ook een punt ;)
- Bij je prijzen: zet een spatie tussen het euroteken en het bedrag: €10,50 -> € 10,50. Dat is beter leesbaar.
- Bij je prijzen: het plaatje verdwijnt wel heel snel onder de prijslijst bij het versmallen van mijn venster. Te snel. Wellicht even naar kijken (margins oid?)
- Contactformulier: het blauwe knopje vloekt verschrikkelijk! Ook het 'in' naar Linkedin vloekt enorm. Maak die ook gewoon wit.

Edwin Boon

Edwin Boon

23/12/2014 10:08:20
Quote Anchor link
Eddy,

Jij ook bedankt voor de feedback. Ga ik ook meenemen in het aanpassen/verbeteren van mijn creatie.
Daarnaast ook heel erg bedankt voor de Taalkundige opmerkingen. Het is door verschillende mensen gecontrolleerd maar zo zie je maar weer dat je er nog een hoop fouten uit kan halen.

De opmerking over de Openingstijden vind ik een hele leuke (dat ik hier zelf niet aan gedacht heb)!
Ga is kijken wat ik met mijn geringe PHP kennis voor elkaar kan krijgen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.