[Review] Wouter J

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Albert de Wit

Albert de Wit

15/03/2012 16:25:58
Quote Anchor link
Ik vind het er erg netjes uitzien!

de rood mag wel iets donkerder imo.

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 13:41:09

Wouter J

Wouter J

15/03/2012 16:48:54
Quote Anchor link
@Gerhard, dat is inderdaad hier in dit topic ook al een keer aangekaart. Ik kan dat oplossen met sticky footer, maar op een één of andere manier krijg ik dat niet makkelijk voor elkaar. Het staat dus op mijn lijstje, maar wel met een iets mindere prioriteit.

@Albert, die rood hou ik zo. Is 1 van mijn 2 huiskleuren die ik erg veel gebruik.

Joey Schroder

Joey Schroder

15/03/2012 16:54:56
Quote Anchor link
Ik vindt mooi :D

Wouter J

Wouter J

18/03/2012 17:22:59
Quote Anchor link
De site is nu echt bijna klaar. Ik wil iedereen bedanken voor het commentaar, want hij ziet er nu -vind ik- mooi, strak, speels en rustig uit.

Voor de geïnterreseerden, wat is er toegevoegd:
- Werkende en makkelijk bedienende slider
- comment systeem
- categories (drop down menu moet nog komen)

Frank WD

Frank WD

18/03/2012 17:27:27
Quote Anchor link
Wouter J,

Super maar heb 2 puntjes.

Ik zie in mijn versie van Chrome nog steeds dat rode niet in je footer en header.
Persoonlijk vind ik de next - prev en nav van de slide nu niet zo mooi.
De vorige versie met die buttons er naast vond ik netter staan.

Wouter J

Wouter J

18/03/2012 17:29:14
Quote Anchor link
De buttons staan er nu toch ook naast? Of zie je nu ook nog de tekst? (dat heb ik niet weggehaald, maar ik zie het niet)

En die footer probleem is er inderdaad nog steeds. Ik heb hier nergens de juiste chrome, zodra ik het wel heb ga ik opzoek naar het probleem.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/03/2012 17:31:00
Quote Anchor link
nice :)

Frank WD

Frank WD

18/03/2012 17:31:03
Quote Anchor link
Wouter J,

Probleem met de slide is nu idd beter.
Ik kan je wel even de Chrome opsturen die ik op moment gebruik?
Laat maar eens even weten of dit nodig is, dan stuur ik hem zo na je prive adress.

EDIT:
Kan je de link hier trouwens ook wel geven.
Ik download hem hier weg en deze versie draai ik nu ook. Klik

Verder heb ik geen toepas aan plugins er in.
Gewijzigd op 18/03/2012 17:32:57 door Frank WD

Wouter J

Wouter J

18/03/2012 17:38:33
Quote Anchor link
Jij bent de stable chrome gebruiker en ik een Dev. Channel chrome gebruiker. Dat zijn 2 verschillende versies, de Dev. Channel is een beta kanaal van chrome.
Het probleem is dat ik niet en Dev. Channel en Stable naast elkaar kan draaien, een oplossing die ik heb is dat ik hier een nieuwe gebruiker op de computer aanmaak en daar de stable installeer. Ik ga er wel even mee aan de slag.

Het slider probleem is nu dus over?

Frank WD

Frank WD

18/03/2012 17:41:33
Quote Anchor link
Wouter j,

Idd de Slider probleem zie ik nu ook goed met de volgende en vorige linken er naast.

Was even aan het vergelijken met IE9 hier net. Zag daarbij dat de fader in IE9 over de navigatie niet werkt. Maar dat zal wellicht zijn dat IE9 dat niet ondersteund of niet?

18/03/2012 17:43:15
Quote Anchor link
Hallo Wouter J

Ik vindt het er goed uitzien, maar toch nog een paar puntjes.
1. Menu buttons (bovenaan => about, contact) misschien een ander lettertype geven een een groter vakje;
2. Datum blok misschien wat aanpassen i.v.m. grootte, eventueel een kalender ernaast plaatsen;
3. Lees meer button vindt ik niet echt heel mooi, als ik erover ga gaat lees meer zelfs weg;
4. Ik zou ook gewoon een kleiner lettertype gebruiken, heb ik zelf ook als een gedaan en dat hielp echt heel veel. Want nu is het echt wat te groot voor mij.

Veel succes!

Wouter J

Wouter J

18/03/2012 18:05:56
Quote Anchor link
@Frank, ja IE ondersteund nog geen transitions. Aangezien dit niet een primair CSS effect maar een secondair effect is heb ik daar geen polygon voor gebruikt.
Voor de ronde hoeken komt er nog een polygon, dus die zal ook in oude versies werken.

@Aaron, de contact button is inderdaad een beetje opgepropt. Ik zal eens wat meer padding meegeven.
De leesmee button hoort niet te verdwijnen, welke browser + versie heb je?
Het lettertype heb je inderdaad ook wel een punt, was me nog niet opgevallen. Ik ga eens kijken wat er gebeurd als ik het wat kleiner maak.
Bedankt voor je reactie!

18/03/2012 18:12:00
Quote Anchor link
@Wouter
Als browser gebruik ik nu FireFox 10.0.2.

Jeroen VD

Jeroen VD

18/03/2012 18:32:25
Quote Anchor link
ik heb hem nu nogmaals bekeken, ziet er wel beter uit nu ja! maar nog 1 dingetje wat me opviel: als je een reactie plaats moet je naam etc opgeven, ik zou die inputvelden wat groter maken, en dan een padding meegeven, dit is zo krap.

en je hebt de titel verandert, alleen zou ik die nog een keer veranderen.
iets van 'developing Wouter J' of zoiets

Toevoeging op 18/03/2012 18:36:34:

ow en puur iets cosmetisch: wat als je de rode randen aan de boven/onderkant wat laat faden naar een donkerder rood?

Reshad F

Reshad F

18/03/2012 19:32:25
Quote Anchor link
wouter ik zie nog steeds de vierkante hokjes pas als ik de pagina herlaad o.i.d en het enige puntje nog is de copyright text, deze is veel te onduidelijk icm de links onderin. ik raad je toch aan om dit meer op zo een manier te proberen. http://cl.ly/1j2b0v060Q3q352C3e34 als je die links een beetje in categorie verdeelt is het veel duidelijker denk ik.

Frank WD

Frank WD

18/03/2012 20:52:22
Quote Anchor link
Wouter J,

Dat dacht ik al dat IE dat nog niet ondersteunde.
Daarom had ik die ook meer als vraag gezet dan als opmerking puntje.

Wouter J

Wouter J

20/03/2012 16:50:04
Quote Anchor link
Frank, wat ik ook doe en welke versie ik ook installeer ik krijg altijd een background te zien. Lijkt dus een probleem bij jou te zijn.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

20/03/2012 17:13:31
Quote Anchor link
Wouter, leuk stukje over lovehate en duidelijk uitgelegd.

Ik zou wel bij het reactieveld het verplichte emailadres achterwege laten denk ik. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ik vind het niet prettig als ik ergens meteen m'n mailadres moet deponeren om een reactie te kunnen plaatsen. Dus dat moet je nog eens goed overwegen of dat wel of niet handig is.

Wouter J

Wouter J

20/03/2012 17:24:22
Quote Anchor link
Het is een van de standaard voorwaardes in Wordpress om een reactie te plaatsen. Ik denk dat bijna elke bloglezer het wel gewent is, aangezien eigenlijk alle WP sites het verplicht stellen.

Bas  van de Steeg

Bas van de Steeg

20/03/2012 17:27:31
Quote Anchor link
@Ozzie
Toevoeging: Wouter, ik zou het inderdaad weghalen. Want de meeste sites waar een email verplicht is plaats ik al geen reactie meer... Omdat je meestal word ingeschreven voor een nieuwsbrief. Dus als je dit weghaalt krijg je denk ik meer reacties. Want tegenwoordig word je voor alles ingeschreven zonder dat je het door hebt.......

Tipje, ik zelf vind de achtergrond nogal irritant. Omdat ik teveel blokjes om mijn ogen voorbij zie komen wanneer ik naar beneden scroll. Ik had net eventjes via Google Chrome je site geédit via (CTRL,SHIFT,J) en heb het toen zo gemaakt dat de achtergrond niet mee scrollt. En toen had ik dit probleem niet meer.

Verder vind ik het een mooie site, en is niet te druk maar ook niet te simpel. Goeie kleurcombinaties. Ik heb trouwens geen last van footer/slider die niet werken. Ga zo dooor!

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.