[review] WWW.KELLART.NL
Deze website heb ik voor mijn opa gemaakt. Ik heb het zo gemaakt dat mijn opa alles op de website kan veranderen als hij inlogt. het systeem achter de werken is volledig met txt'bestanden gemaakt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Shiver Ness
Gastenboek kan ik teksten 'wissen'
Layout erg standaard ben hem eerder tegengekomen in een review.
Admin login staat erg onproffesioneel.
u bent hier / root / Home ? Het begin is toch home. Daarnaast heeft de site geen diepere navigatie dus lijkt me het niet erg nodig.
Heel groot de tekst 'verkocht' komt storend over.
Misschien de foto vergroting openen op een nieuwe pagina.
"Copyright © Kellart.nl. All rights reserved." In Nederland kennen we geen copyright wel auteursrecht.
De FAQ staat helemaal onderaan en is bijna onzichtbaar
Als het goed is is een submenu zo logisch dat je er niet bij hoeft te zetten dat het een submenu is.
Bij contact zijn de inputs opgemaakt maar je textarea niet. De knopjes staan hier tegen elkaar.
Webmakerij schreef op 16.09.2007 11:53:
Layout erg standaard ben hem eerder tegengekomen in een review.
Klik
de site ziet er heel goed uit. Ik zou alleen die manier van laden weghalen.
Ook zou ik als ik jou was de rechter muis knop weer aanzetten en het selecteren. Als ik wil kan ik toch wel in je bron komen, hier kan je niet tegen beveiligen!
Ik vermoed dat je bij 'werken' die plaatjes met html verkleind. Het duurt namelijk heel lang om te laden dus ik zou daar kleinere plaatjes gebruiken.
Dankje (A)
Die zoekmachine is trouwens ook chil...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender
btw.. gamer13 heb jij er toestemming voor gegeven voor die layout? Er staat nl onder © kellart.nl
even over de site zelf, de broncode staat vol onzinnige <html> tags en nog meer rommel, gooi die lelijke javascript troep er ook maar uit... en waarom die loader? als je je layout goed opbouwt is dat helemaal niet nodig en wordt alles snel geladen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
Jurgen schreef op 16.09.2007 14:53:
btw.. gamer13 heb jij er toestemming voor gegeven voor die layout? Er staat nl onder © kellart.nl
Nee, maar ik heb het met hem er al over gehad, en hij zou dat gras (header) wegdoen, maar dat heef ie nog niet gedaan. Echter is er wel een credits pagina, maarja.... de layout is nog steeds een kloon van Voirea.nl.
Voirea.nl. Deze heb ik niet helemaal gekopieerd, namelijk, ik heb print screens genomen van de layout en met paint eruit gehaald en zelf in elkaar ge-script. GaMer13 en ik hebben het er over gehad (we zitten bij elkaar op school) en ik zou de header weghalen (nog niet gedaan maar dat ga ik binnen nu en een paar dagen doen want ik heb nog niks om te vervangen) en ik zou een credit page maken (al gemaakt) met daarin de info, de ontwerper van de layout enzo..
Met die copyright bedoel ik eigenlijk de inhoud en niet de layout..
En trouwens, wat betreft die overgang, dat selecteren, en die rechtermuisknop (wat niet bedoeld is om de bron te beveiligen), waarom zou ik dat weghalen?
HAllo iedereen. Even ter informatie en bevestiging. De layout stamt inderdaad af van Met die copyright bedoel ik eigenlijk de inhoud en niet de layout..
En trouwens, wat betreft die overgang, dat selecteren, en die rechtermuisknop (wat niet bedoeld is om de bron te beveiligen), waarom zou ik dat weghalen?
Bovendien vind ik het design ook niet geweldig bij het onderwerp passen..
Loader tussen pagina´s is irritant.
Wisknop onder gastenboek heel erg overbodig en nutteloos.
Waarom adminlogin op elke pagina? Onnodig.
Het boeit niemand in hoeveel tijd de pagina is gerenderd. Waarom staat dat in de footer?
Submenu staat onder de zoekfunctie en de adminlogin. Is niet gebruiksvriendelijk.
Links hebben zelfde uiterlijk als titels. Om gebruiksvriendelijkheid te verbeteren moet je links onderstreept maken
Wessel Hoff schreef op 16.09.2007 18:51:
Omdat gebruikers het niet verwachten.
Ik selecteer bijvoorbeeld altijd stukken tekst zodat ik weet waar ik aan het lezen was, en ik gebruik het context-menu vrij vaak om terug naar de vorige pagina te gaan.
Jij blokkeert dat, de bezoeker wordt geïrriteerd, en verlaat de site.