Review: www.marviins.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:14:00
Quote Anchor link
Ey graag zou ik jullie tips/opmerkingen
horen wat betreft mijn nieuwe site design.
hij is gemaakt voor minimaal 800x600

wat kan er beter/anders?
www.marviins.nl (klik)

groetjess,
marviins

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
oja in firefox explodeerd het menu zodra je op contact drukt
hiervoor zoek ik nog een oplossing...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 17:52:37

Marien xD

Marien xD

01/03/2007 23:19:00
Quote Anchor link
ik vind het een beetje irritant dat op mijn scherm (1280x1024) de site zo leeg is. Hij zal op 800x600 er erg mooi uitzien.

Als je je layout liquid wil maken zorg ervoor dat de elementen uit komen en de tekst een beetje mee beweegd.

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:22:00
Quote Anchor link
ik heb zelf ook 1280x1024 en inderdaad wat veel wit..
misschien dat ik alles standaard moet centreren in me css
dan maakt de resolutie niet uit dan staat het altijd in het
midden waardoor er grote witte oppervlaktes gebroken
worden.. bedoel je zoietS?

Axel de Mol

Axel de Mol

01/03/2007 23:23:00
Quote Anchor link
werk op een laptop met 1280x800 en ook veel wit te zien bij mij. Vind ik jammer. Misschien toch een idee om iets aan de positie van je onderdelen van je site te doen.

Marvin S

Marvin S

01/03/2007 23:33:00
Quote Anchor link
background erbij gespiegeld.. al wat minder wit
en het lijkt net 1 groot tandwiel zo.. ik ga het menu
ertussen zetten even kijke wat voor effect dat geeft

Koen B

Koen B

01/03/2007 23:44:00
Quote Anchor link
Ik heb 1024×768, en dat ik volgens mij nog steeds de meest gebruikte resolutie? En ik krijg een horizontale schuifbalk. Terwijl er niks nuttigs meer staat aan de zijkant, de header en footer zijn precies 768.

Mijn mening over te de site zelf:
Ik vind de kleurencombinatie ongelukkig gekozen. Je gebruikt een donkere header en donkere knoppen. De rest van je site is heel erg licht, en dit vind ik met elkaar vloeken.

En als ik in "Mijn portfolio" er 1 aanklik blijft de footer op de voorgrond en komt die balk erachter. Dit is in IE 7 zo.

Mijn advies is om een donkere achtergrond te nemen en een lichte textkleur.

:edit:
Owjah, houd je menu gewoon aan de linkerkant, tenzij je verwacht dat je alleen maar japanse mensen op je site krijgt?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 00:00:00
Quote Anchor link
whuhahaah japanse mensen:P
sorry lol

Koen B

Koen B

02/03/2007 00:02:00
Quote Anchor link
daar hebben ze toch alle menu's rechts enzo? :p
Hun browser leest zelfs van links dacht ik ...
Kan ook een ander land zijn hoor

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 00:14:00
Quote Anchor link
nee klopt je hebt gelijk
maar kvind nogal grappige opmerking:D

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 00:14:00
Quote Anchor link
dubbelpost:
weggehaald

Willem Jan Z

Willem Jan Z

02/03/2007 00:27:00
Quote Anchor link
Zo te zien, 'explodeert' het menu, omdat de content langer wordt. Je moet dus zien te zorgen dat het menu niet mee rekt, ik denk dat dat simpel op te lossen is door vaste hoogte op te geven voor menu.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

02/03/2007 01:11:00
Quote Anchor link
Voor mensen met een grote schermresolutie word het veel met de muis heen en weer bewegen denk ik.... stel een max-width in

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 09:40:00
Quote Anchor link
@willemjan,
dat is inderdaad een hele goeie,
ik kon niet bedenken waardoorhet kwam
maar dit MOET kloppen want alleen de contact page
is ineens heel langwerpig.. dus is ff uitvogelen
zometeen.. dankjee

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 10:57:00
Quote Anchor link
Dat de ajax popup onder de footer schiet is volgens mij verholpen.. kheb gewoon de popup hoger geplaatst... in 800x600 past het ook nog

edit:
de horizontale scrollbar die overbodig was is ook weg..

Winkie

winkie

02/03/2007 12:14:00
Quote Anchor link
haal je menu anders uit die tabel en maak er een list van met CSS, en pleur je hele content in een 'wrapper' div die de boel centreert, en dan kom je een heel eind denk ik...

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

02/03/2007 12:38:00
Quote Anchor link
Door de gebruikte kleuren en afbeeldingen kreeg ik meer het idee naar de website van een nieuwe computerspel dat zich af speelt in de middeleeuwen te kijken.. en gezien alle nederlandse vlaggencombinaties (de rood-wit-blauwe streepjes) is het vast PRO NL (:

Maar echt heel mooi gemaakt! Maar om als portfolio site te dienen lijkt mij het design niet echt geschikt?!

Iets anders:
De lichtblauwe kopjes die je her en der gebruikt passen niet in het geheel van je site. Misschien als je in je graphics die zelfde lichtblauwe kleur laat terug komen dat het dan beter past, of kun je anders de rode en/of blauwe kleur kunnen gebruiken die je ook in de 'vlag' gebruikt?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

Dutchcamel

dutchcamel

02/03/2007 13:06:00
Quote Anchor link
Marvin schreef op 02.03.2007 10:57:
Dat de ajax popup onder de footer schiet is volgens mij verholpen.. kheb gewoon de popup hoger geplaatst... in 800x600 past het ook nog

edit:
de horizontale scrollbar die overbodig was is ook weg..

Die 'popup' heeft niets met AJAX te maken, dat is puur JavaScript.

Wat me opvalt aan de site:
- Je zegt dat je site XHTML 1.0 valid is, maar dat is je eerste regel HTML al niet, je doctype ontbreekt.
- Copyright 2007 - 2008..?
- Waarom linken de kopjes boven in de pagina naar de huidige pagina? Op het moment dat je daarop kan klikken ben je al op de plek waar je weer uit gaat komen.
- Als de zwarte tekst over de kettingen van de achtergrond loopt is die lastig te lezen.

Daarnaast wat al genoemd is:
- Je pagina gebruikt maar een klein deel van het scherm bij schermen met een hogere resolutie.
- De lichtblauwe kopjes kleuren niet.

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 14:17:00
Quote Anchor link
dutchcamel schreef op 02.03.2007 13:06:
Die 'popup' heeft niets met AJAX te maken, dat is puur JavaScript.

.... AJAX (Asynchronous Javascript And XML)
Het belangrijkste kenmerk van AJAX is dat scripts ervoor zorgen dat een webpagina aangepast kan worden zonder dat de volledige pagina opnieuw geladen hoeft te worden. Hierdoor worden zeer gebruiksvriendelijke interfaces mogelijk.

Simon Blok

Simon Blok

02/03/2007 14:29:00
Quote Anchor link
AJAX houdt onderandere in dat je iets van de server haalt, ik weet niet op je dat met die popupjes doet? of maak je die popupjes alleen maar zichtbaar en onzichtbaar..?

Marvin S

Marvin S

02/03/2007 15:45:00
Quote Anchor link
ik heb 2 versies.. die nu online staat is dat hij de bestaande div opent in dat 'popup' en de 2e versie is met external files includen in die popups..

Ron -

Ron -

02/03/2007 17:12:00
Quote Anchor link
ik vindt het ook wel mooie site :)

wat ik zou veranderen is hierboven al allemaal genoemt.

heb alleen een vraagje.
Zou je de code die je gebruikt voor de popups misschien online kunnen zetten?
of is deze al ergens te vinden?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.