Review: www.marviins.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Leo

Leo

02/03/2007 17:34:00
Quote Anchor link
Doet me denken aan een kerker waar foute dingen gebeuren..

Dat komt door het lelijke lettertype en de achtergrond die een heel foute indruk achterlaat.

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 21:50:23

Marvin S

Marvin S

04/03/2007 10:32:00
Quote Anchor link
@ron
het is een mix van een aantal bestaande scripts..
ik zal hem binnekort wel bij de scripts zetten met
commentaar endergelijke

Paul K

Paul K

04/03/2007 10:35:00
Quote Anchor link
Mijn website is CSS & XHTML 1.0 valid.. *KuchKuch*

Verder weet ik niet precies waar de site nou over moet gaan, mijn eerste indruk is een beetje een begrafenis site of zo iets

Marvin S

Marvin S

04/03/2007 10:40:00
Quote Anchor link
@paul
die xhtml valid klopt inderdaad niet meer..
maarja dit is nog geen 1minuut werk en
eerlijk gezegd was ik het ook steeds vergeten
maarja ik zal het als ik er aan denk vanavond
ff fixe..

je moet maar zo denken
ik heb dat niet voor de lol erbij gezet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marvin S

Crispijn -

Crispijn -

04/03/2007 11:08:00
Quote Anchor link
Ik vind het zelf altijd een nogal loze opmerking... XHMTL valid. Voor de mensen die jouw site opzoeken omdat ze het zelf niet kunnen zegt het waarschijnlijk helemaal niks.

Verder vind ik 'm te breed en doe je weinig met het commentaart wat hier gegeven wordt. Is niet erg, alleen waarom dan een site review?

Succes met het verwerken van alle zeer bruikbare tips!

Daan

Daan

04/03/2007 14:03:00
Quote Anchor link
Bij je portfolio heb je zelfs 2x een <DOCTYPE!> !!

Pagia twee keer laten beginnen is niet echt netjes.. ;)

Paul K

Paul K

04/03/2007 14:06:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 04.03.2007 11:08:
Ik vind het zelf altijd een nogal loze opmerking... XHMTL valid. Voor de mensen die jouw site opzoeken omdat ze het zelf niet kunnen zegt het waarschijnlijk helemaal niks.

Verder vind ik 'm te breed en doe je weinig met het commentaart wat hier gegeven wordt. Is niet erg, alleen waarom dan een site review?

Ik kan tegenwoordig meer als je denkt :)
Ik kan misschien niet heel goed XHTML maar ik kan 't EN valid

Scrptr

Scrptr

04/03/2007 14:11:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu aan de zijkanten persoonlijk niet mooi afgewerkt
Edit:
Ik zat nog ff rond te kijken op je site en zag dat je je formulier beveiligd had tegen spam door de gebruiker maar 1 keer te laten sturen. Als je dit aantal veranderd naar bijvoorbeeld 5 per uur en je geeft niet aan dat er een beperking is komt het veel proffesioneler over.
Maar dat is maar een mening =P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr

Paul K

Paul K

04/03/2007 14:13:00
Quote Anchor link
Ik zou zelf persoonlijk altijd het menu links doen!

Scrptr

Scrptr

04/03/2007 14:18:00
Quote Anchor link
koen schreef op 01.03.2007 23:44:
Owjah, houd je menu gewoon aan de linkerkant, tenzij je verwacht dat je alleen maar japanse mensen op je site krijgt?

Moet je de tekst op de buttons dan ook niet in spiegelbeeld doen? =P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr

Crispijn -

Crispijn -

04/03/2007 14:20:00
Quote Anchor link
Paul v/d Knaap schreef op 04.03.2007 14:06:
Crispijn schreef op 04.03.2007 11:08:

Ik kan tegenwoordig meer als je denkt :)
Ik kan misschien niet heel goed XHTML maar ik kan 't EN valid

Dit vind ik super en is 'knap' maar wanneer je je portfolio online zet om klanten mee te winnen is dit niet iets wat klanten tot de keuze doet komen. Wat ik al zei: mensen die een website LATEN bouwen, en dan simpele website's zoals een portfolio o.i.d. weten dan vaak zo weinig af van website's dat de term XHTML valid of CSS valid ze niks zegt....

Marvin S

Marvin S

05/03/2007 11:36:00
Quote Anchor link
@crispijn daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja..
is niet 'boeiend' voor de bezoeker..

en dat ik niet meteen alles verander naar de reacties komt omdat
ik niet 24/7 bezig ben ermee.. en natuurlijk niet alle reacties doe
ik wat mee.. maar er zijn veel nuttige reacties gegeven waar ik
ook zeker wat mee ga doen..

Wesley Toet

Wesley Toet

05/03/2007 11:54:00
Quote Anchor link
Mijn mening:

De header style en menu style aanpassen. Voor de rest ziet het er wel leuk uit

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.