[review] www.picel.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Vdleije .

vdleije .

21/07/2007 15:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Even kort over de site:

- Titel: Picel.nl www.picel.nl
- Doel: Wij maken templates en bouwen websites,
ondersteunen het gedoe omtrent "mijn eerste site online".
- Wat: Templates verkoopsysteem (nog niet af)

Ik wilde even een review van de layout zoals hij nu is. Wees a.u.b. eerlijk en geef duidelijke argumenten.

Jeffrey
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vdleije .

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 00:38:14

Ponzi

Ponzi

21/07/2007 15:19:00
Quote Anchor link
Niet slecht, maar misschien wat te Windows Vista-achtig? Ik denk trouwens dat de site beter zou uitkomen als je hem centreert.

Vdleije .

vdleije .

21/07/2007 15:28:00
Quote Anchor link
Dus de breedte zo houden alleen centreren?

Ok, Tip1 :D (staat genoteerd)

Bart Tuma

Bart Tuma

21/07/2007 15:39:00
Quote Anchor link
Net als bij een andere topic, persoonlijk staat het denk ik beter dat de webiste gecentreerd wordt, net wat ponzi zagt...

En dat rood leest een beetje ...

Voor de rest ziet het er wel grappig uit...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma

Vdleije .

vdleije .

21/07/2007 15:40:00
Quote Anchor link
Ik neem ana dat je het rood van de poll bedoeld?

Dat zal ik veranderen naar: vet;wit;underlined. Is dat beter?

Bart Tuma

Bart Tuma

21/07/2007 15:43:00
Quote Anchor link
nee ik zou het gewoon wit maken zonder underline en vet gedrukt...
aangezien die vraag ook al vet gedrukt is...

En ik zou nog wat kleurigs bij de site doen, dat maakt je website ook wat aantrekkelijker...

Vdleije .

vdleije .

21/07/2007 15:45:00
Quote Anchor link
Vergalt dat de layout niet? Of bedoel je niet een andere tekstkleur!?

Bart Tuma

Bart Tuma

21/07/2007 15:47:00
Quote Anchor link
Nee, geen andere tekst kleur...'k bedoel iets bij die beeldschermen en comp. kast...als je daar een andere kleur gloed ofzo om doet oogt het alweer heel anders (lijkt mij, kan het mis hebben.)

Frank -

Frank -

21/07/2007 15:52:00
Quote Anchor link
3x hetzelfde adres? Oh nee, het huisnummer verschilt... Dat is niet zo handig, gebruik gewoon 1 adres, wel zo professioneel.

'Klik hier voor vergroting', [klik], oeps! Google maps? Dat is geen vergroting, dat is een totaal andere website. Zet een vergroting of een implementatie van Google Maps op jouw site, wel zo gebruikersvriendelijk.

Het is wel een aardig design, maar zelf ben ik niet zo gek op van die donkere/trieste websites. Kwestie van smaak.

Robert -

Robert -

21/07/2007 16:06:00
Quote Anchor link
Ziet er wel goed uit.

Alleen ik krijg hier van mij firewall de vaag of ik ActiveX van picel.nl wil toestaan.
Waarom gebruikt hij ActiveX?

Vdleije .

vdleije .

21/07/2007 16:08:00
Quote Anchor link
Ik denk dat dat het flashfilmpje is!?

Vdleije .

vdleije .

23/07/2007 00:17:00
Quote Anchor link
En was het het flash filmpje?

- SanThe -

- SanThe -

23/07/2007 00:43:00
Quote Anchor link
Ziet er wel okee uit. Alleen het forum vind ik er niet bij passen. En eenmaal op het forum kan je home niet meer vinden.

=> en dus gratis, u betaald alleen voor
betaalt moet met een 't'.

- -

- -

23/07/2007 09:59:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit. Loop nog wel even je spelling na. Ik zie "statestieken", moet zijn "statistieken". Verder "de site,m aar", lijkt me dat het "de site, maar" moet zijn.

Het forum is wel mooi, maar het is een totaal ander kleurschema. Daardoor is het net of site en forum niet bij elkaar horen. Ook kun je het forum, zoals SanThe al een beetje zegt, beter integreren in de website.

HaasOnline XX

HaasOnline XX

23/07/2007 10:26:00
Quote Anchor link
Grappige site beetje leeg nog alleen. Trouwens je moet alleen even goed op je taal letten. (Statestieken->Statistieken en m aar->maar in welkomsbericht). Succes d'rmee verder.

NB het glass effect van Vista ligt toch onder een hoek ipv onder 180 graden?

Niels Janssen

Niels Janssen

23/07/2007 10:48:00
Quote Anchor link
Om eerlijk te zijn vind ik te site te "Vista" achtig, begrijp me niet vekeerd, ik vind Vista fantastisch maar er zijn al te veel thema's die Vista na doen. Ik doel hiermee vooral op je menu. En het thema van het forum lijkt wel alsof het mijn browser vertraagt, het scrolllen gaat haperig en duurt langer dan normaal.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

23/07/2007 10:51:00
Quote Anchor link
Ik vind hem wel mooi

Vdleije .

vdleije .

23/07/2007 14:09:00
Quote Anchor link
Ok, weer veel meningen en alleen zijn verdeeld :D .

:$ excusses voor mijn spelling maar tijdens het scripten schiet er soms een idee in mijn hoofd (pijnlijk) en raffel ik het weer af xD

De knoppen van de menubar zijn inderdaad van vista, maar ik kan ze ok anders maken.

---
In mijn idee is de site (vooral de headers van de menu'tjes) te GROOT. Valt dit jullie ook op of is het gewoon goed!?

Winkie

winkie

23/07/2007 14:21:00
Quote Anchor link
Ik vind hem ook te groot.

Waar ik me het meest aan erger of minst mooi vind, zijn de achtergrondjes van de headers. Voor mensen die hun scherm wat donkerder hebben ingesteld lijkt het net alsof de tekst te ver naar onder staat. (snappie?) Ik zou de gradient daarvan wat geleidelijker maken, of de kleur aanpassen zodat het wat minder hard staat.

En het forum is NOGAL vista - maar is het een vista-forum? Glassy effectjes en dergelijke zijn best wel okee, maar om nou het complete kleurenschema over te nemen - blijf wel bij je doelgroep zegmaar.

Edit: Ohja, bij het Contact-formulier staat de tekst op een andere achtergrondkleur dan de rest van het form? Waarom?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door winkie

Vdleije .

vdleije .

23/07/2007 15:57:00
Quote Anchor link
Ok,

Het forum gaat weg (net overlegd met mijn 'collega's').
[LET DAAR DUS NIET MEER OP!]

Perfect opgemerkt van de header gredient !!! Echt een toptip. Her ga ik iets aan doen.

Over de achtergrond in het contact forumulier: ik wilde het contrast maken tussen wat er bij bij het forumulier hoorde en wat bij de site. Als dit niet netjes eruit ziet of zelfs lelijk is haal ik het wel weg!

Top tips!!!!!! Echt grandioos.

Vdleije .

vdleije .

22/02/2008 22:53:00
Quote Anchor link
Al weer een hoop verbouwd. Kunnen jullie opnieuw zeggen wat jullie er van vinden?

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.