Review: www.rommelmarktgalder.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 18:06:00
Quote Anchor link
Heey,
Hehe eindelijk mijn eerste website die ik voor IEMAND heb gemaakt!.
Ik heb er denk ik 4~5 maanden aangewerkt, ik ben erzelf erg tevreden over.
Het is ook de eerste website waar ik php heb gebruikt... Ik vind het zelf wel een geslaagde website.. maar wat denken jullie?

http://www.rommelmarktgalder.nl

Bedankt, Gommers :)
Edit:

GEEN REACTIE OF VOTE PLAAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOTE IS BAN!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fred Binnenpret

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 14:58:27

- -

- -

10/04/2007 18:11:00
Quote Anchor link
Erg mooi, netjes, alleen de HTML en CSS fouten er even uithalen.

Bart van der veen

bart van der veen

10/04/2007 18:13:00
Quote Anchor link
goed, schijnt allemaal te werken.
niet mijn favoriete kleurstelling (grijs orange)

vraag waarom zijn het tweede bericht en de welkomstekst hetzelfde?

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 18:14:00
Quote Anchor link
lol dat is een foutje in het systeem...
effe fixxen

Edit:

Gefixt!

Benny Lava

Benny Lava

10/04/2007 18:22:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit.

Alleen vind ik het archief een beetje appart.
Daar zijn de foto's van 2007 (die er nog niet zijn) te vinden. (misschien is het leuker om daarvoor een apparte knop te maken 'fotoalbum'bijv.)
En in het archief staan de laatste nieuws berichten die ook weergegeven worden op de home.

Maarja, het is wat de klant wil niet waar?

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 18:28:00
Quote Anchor link
ik moet nog even kijken hoe ik het kan inrichten de site is gisteren online gegaan dus... ik weet het zelf nog niet helemaal maar bedankt voor de tip.!

Paul K

Paul K

10/04/2007 18:30:00
Quote Anchor link
Mooie site :D Erg overzichtelijk, niet veel op aan te merken!
Ga zo door!

Ponzi

Ponzi

10/04/2007 18:31:00
Quote Anchor link
Leuk ! Hoewel het niet mijn favoriete kleurgebruik is, maargoed. Goed gewerkt zou ik zeggen als ik een leerkracht was :-) .

Nvt nvt

nvt nvt

10/04/2007 18:37:00
Quote Anchor link
Mooi gemaakt,,vooral voor een klant .

had ik ook eens maar toen kwam y steed aan van doe dit een die kleur en dat een dat zet dit eens daarheen..vond ik nogal iri:P

maargoed daar gaat t niet om,,heel mooi hoor

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 18:48:00
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties... alleen ik ben vergeten erbij tezetten dat je alleen moet voten in de zij balk als je niet in Galder en omstreken woont :P nu heb ik een eens een slechte promotie van de rommelmarkt in het dorp :P lol
Edit:
Ik heb alles even terug gedraaid en het duidelijk vermeld

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

10/04/2007 20:04:00
Quote Anchor link
Ow ik klik net :)
Maar het ziet er netjes uit. Ik zou alleen die mailto onderaan even weghalen tenzij je binnen zeer korte tijd zeer veel mail wilt ontvangen

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 21:00:00
Quote Anchor link
^^ dat maakt niet uit hor.... Maar mag ik weten waar je op hebt gedrukt dan kan ik er een vote van af trekken

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

10/04/2007 21:01:00
Quote Anchor link
weet ik niet meer.
Ik bedoelde spam btw

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

10/04/2007 21:02:00
Quote Anchor link
Ik vind de site zeer mooi een zeer overzichtelijk. Het kleurgebruik vind ik een minpuntje, maar dat is al eerde genoemd. Verder vind ik de tekst niet erg leestbaar. Misschien iets meer padding, en een net iets grotere regelafstand.

Raymond ---

Raymond ---

10/04/2007 21:05:00
Quote Anchor link
Ik heb ook geklikt op de vote, ik had dit nog niet gelezen *bloos* Maar, als ik op Stam! druk dan krijg ik netjes index.php als download link aangeboden...

Niek s

niek s

10/04/2007 21:10:00
Quote Anchor link
als ik stem Kom je dit jaar ook (ofzoiets) dan kan hij de server "localhost" niet vinden ;)

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 21:24:00
Quote Anchor link
:S waarom hebben jullie gevote!?

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 21:25:00
Quote Anchor link
De site is al officieel ik verwacht niet van jullie dat jullie een serieuze vote gaan lopen verknallen!.
Edit:
Ik kom hier ook weer een reactie tegen :S: test test test. staat er in. ik wil niet dat dat gebeurt!

Edit:
Ik wil vanaf nu geen spam meer!! ik zet je meteen op de ban lijst

Scrptr

Scrptr

10/04/2007 21:27:00
Quote Anchor link
om te kijken of alles wel klopt ;) Maar ik snap dat je uitkomsten van je poll nu niet meer kloppen. Aangezien je toch pas je site online hebt gezet kun je de poll best resetten. je kan natuurlijk ook alleen de records uit je tabel verwijderen na het posten van je bericht hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Scrptr

Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

10/04/2007 21:34:00
Quote Anchor link
ik heb hem weer terug gezet...
ik kan wel begrijpen dat jullie het willen testen maar vraag het dan effe dan kan ik het meteen weer weghalen oke ;)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/04/2007 21:35:00
Quote Anchor link
Redelijke kleuren. Iets meer padding op de tekst. Uiterlijk is een beetje "hoekig", maar dat krijg je al snel met CSS. Je laat tabellen links liggen, hulde!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.