[review] zegnuzelf.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Crispijn -

Crispijn -

31/12/2007 14:56:00
Quote Anchor link
Hoe breed heb je je site eigenlijk gemaakt? Kan je niet beter maximaal gebruik maken van de schermbreedte? Dus laten we zeggen 960 px? Helmaal bij dit soort community site's is overzicht belangrijk. Scrollen zo veel mogelijk beperken en dus maximaal in de breedte uitbouwen!

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 03:13:49

- -

- -

31/12/2007 15:14:00
Quote Anchor link
@Crispijn:
Liquid (meerekkend afhankelijk van de schermgrootte.)

Crispijn -

Crispijn -

31/12/2007 15:36:00
Quote Anchor link
Oke, ik zei niks... ;)

Wouter K

Wouter K

31/12/2007 16:11:00
Quote Anchor link
Héhé zolang andere wouter zijn bijnaam niet veranderd in de mijne is alles ok :)

- -

- -

31/12/2007 20:55:00
Quote Anchor link
De layout is gesliced! Graag zou ik even willen ween hoe het er in IE6 en op de Mac uit ziet, dat kan ik hier niet testen.

Deze pagina heeft een simpele variant van de layout, en deze de uitgebreide. De uitgebreide is nog niet af, er volgen nog heel wat kleine details, maar graag jullie mening!

Frank -

Frank -

31/12/2007 21:31:00
Quote Anchor link
Saai, heel erg saai. Zakelijk grijs, als een grijze muis.

Geen idee wat jouw doelgroep is, maar dit lijkt mij meer een layout gericht op zakelijke gebruikers tussen de 55 en 65 jaar.

Quote:
Ik ben al een flinke tijd bezig met een website voor kinderen/jongeren
Het lijkt me dat je met de huidige layout de plank gruwelijk misslaat...

Hopelijk brengt 2008 je meer creativiteit.

In elk geval het beste toegewenst voor 2008!

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/01/2008 00:46:00
Quote Anchor link
En Frank gaat een knallend 2008 in :D

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

01/01/2008 01:44:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 31.12.2007 21:31:
Hopelijk brengt 2008 je meer creativiteit.

hoop ik ook voor Jonathan -_-'
:P

@jonathan hoeveel acties van je waren gelukt?

(ik weet nog dat ie enne plan van je mislukt was ... (iets met bestanden online delen of zo) :))

- -

- -

01/01/2008 09:36:00
Quote Anchor link
@pgFrank:
Eigenlijk heb je wel (een beetje) gelijk... Ik ga opnieuw naar fase Photoshop.

Ik heb wat met de kleuren gespeeld, nu is het al een stuk kindvriendelijker. Zoals ik in de oude versie van Zeg Nu Zelf ook had, kan je als je geregistreerd bent zelf een kleur uitkiezen, dus dat zou hier dan ook weer kunnen.
Hier is een ontwerpje (in het groen, volgens experts de webkleur van 2008 ;-) ):
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

- -

- -

01/01/2008 09:36:00
Quote Anchor link
Edit:
FFbug

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/01/2008 10:13:00
Quote Anchor link
De header is wat leeg. En de achtergrond kleur is te mint, te licht.

- -

- -

01/01/2008 10:29:00
Quote Anchor link
@Tommy:
Inderdaad, maar wat kan ik in die header zetten? Hmm, ik kan eventueel een logo-achtig-iets ontwerpen... Die achtergrond ga ik donkerder maken. Ik had 'm trouwens eerst donkerder, maar dat vond ik iets té.

Afbeelding
Nu is die iets donkerder.

- -

- -

01/01/2008 10:30:00
Quote Anchor link
Edit:
FFbug

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/01/2008 10:30:00
Quote Anchor link
Of, als het voor jongere is, haal wat mooie screens uit games..

- -

- -

01/01/2008 10:32:00
Quote Anchor link
@Tommy:
Bedoel je in de header? Het lijkt mij niks, het is een serieuze site met een serieus onderwerp. Gamesites zijn er al genoeg.

- -

- -

01/01/2008 10:32:00
Quote Anchor link
Edit:
FFbug

Joren vh

joren vh

01/01/2008 10:43:00
Quote Anchor link
offtopic

Waarom altijd een dubbel post Jonatan ?XD

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/01/2008 10:47:00
Quote Anchor link
Post count doh..

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

01/01/2008 10:50:00
Quote Anchor link
Ik was ook even bezig met wat te maken (had nix te doen xD)
nouja hier het resultaat.
en als je het mooi vind hier de .psd

ik had niet echt tijd om het goed uit te werken omdat ik nu ga slapen..
nouja veel succes nog Jonathan en ik hoop dat je er wat aan hebt

Groet,
DirkJan Heinen

- -

- -

01/01/2008 10:58:00
Quote Anchor link
@joren:
Een bugje (PHPhulp+Firefox=bug) waardoor het bericht meerdere malen geplaatst wordt.

@Tommy:
Daarom zou jij het doen ja xD

@Mr. Heinen:
Hmm, het heeft misschien wel wat ja. Ik ga even wat met jouw PSD proberen... Bedankt hè!

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.