[review]...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mvos

mvos

17/01/2008 18:15:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig geweest met een website en ik wou graag jullie mening weten en wat er dan verbeterd kan worden

http://www.gtaweb.nl/maarten/

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 09:53:59

Fabian

Fabian

17/01/2008 18:25:00
Quote Anchor link
Ga eens van "Home" naar "Over mij", dan verspringt bij mij in Firefox de hele website O.o'

En is het de bedoeling dat we dit kunnen zien:
http://i9.tinypic.com/6yy94it.png
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fabian

Mvos

mvos

17/01/2008 18:32:00
Quote Anchor link
ik gebruik zelf ook firefox en hij doet het gewoon normaal bij mij, maar wat bedoel je precies met verspringen? ,en nee dat is niet de bedoeling maar dat komt waarschijnlijk nog van de hack van een paar maanden geleden

Edit:

is verholpen!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mvos

Fabian

Fabian

17/01/2008 18:44:00
Quote Anchor link
Nou nog hetzelfde voor die sub-directories ;P

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

17/01/2008 18:48:00
Quote Anchor link
Je schrijft trouwens 'bekijken' en niet 'bekijken' ;). Afbeelding links is wat leeg, header mag van mij wel wat drukker dan 3 kleine afbeeldinkjes. Mouseovers zijn ook wel leuk. Gastenboek iets meer opties en breder. Kortom doe de afwerking even iets beter, verder vind ik het wel leuk gemaakt.

Erik Rijk

Erik Rijk

17/01/2008 18:55:00
Quote Anchor link
Volgens mij had je wel door dat je gastenboek niet zo best meer was, haal even htmlentities over de uitvoer heen en mysql_real_escape_string over de ingevoerde waardes (voor zover je dat niet gedaan had)

Mvos

mvos

17/01/2008 18:59:00
Quote Anchor link
okay, ik zal er naar kijken:)

Edit:

htmlentities is toegevoegt en mysql_real_escape_string ook:)

17/01/2008 19:15:00
Quote Anchor link
doet eens gaan spelen met de volgende css eigenschappen padding, margin, line-height

door url te wijzigen kan ik index.php include, die zich zelf dan weer include etc. etc. etc.

bij over mij niet centreren

Mvos

mvos

17/01/2008 19:18:00
Quote Anchor link
oooops foutje ik ga het direct veranderen:)

Edit:

je kunt nu geen index of andere paginas die niet geinclude moeten worden includen

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

17/01/2008 23:33:00
Quote Anchor link
Vraagje, heb jij het gastenboek eigenlijk wel zelf geschreven?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

17/01/2008 23:49:00
Quote Anchor link
Ik zou de tussen het menu en de main text een regel overslaan. Vooral het gastenboek zit half in het menu gedrukt. Ruimte geeft Rust xD

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/01/2008 23:49:00
Quote Anchor link
Het is een opzetje. Als het je eerste site is, is het een aardig begin.

Tip: check je pagina's met de W3C validator. In die van jou zitten nog aardig wat fouten, en die moeten er allemaal uit.

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

18/01/2008 00:48:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2008 23:49:
....
Tip: check je pagina's met de W3C validator. In die van jou zitten nog aardig wat fouten, en die moeten er allemaal uit.

En geloof me die fouten er uit hallen is niet 1, 2 en 3 gedaan.

Mijn tips (daar gaat het komen :P)

Mooi opzet dat punt 1.

Maar je kan wel wat meer effecten er bij nemen, Mooiere borders, zelfs de header kan veel mooier.

Het menu, kan ook veel mooier.

Tip* Het is geen photoshop, maar wel een leuke tool:
http://mootools.net/

Mr. de Jong

- -

- -

18/01/2008 07:48:00
Quote Anchor link
Hij verspringt nog steeds bij mij van Home naar een andere pagina, bij een andere pagina gaat hij wat meer naar rechts dan bij Home.

Verder is het voor een eerste design wel leuk :-)

Mvos

mvos

18/01/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Arjan Schuurman schreef op 17.01.2008 23:33:

ja ik heb hem zelf geschreven, hoezo?

J V

J V

18/01/2008 15:38:00
Quote Anchor link
Geen last van het verspringen van de pagina's hier. (FF 1.5)
Ik zou nog wat met de footer doen. Die is zo kaal nu. Voor de rest vind ik het er leuk uitzien.

Mvos

mvos

18/01/2008 15:54:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2008 23:49:
Het is een opzetje. Als het je eerste site is, is het een aardig begin.

ik snap niet helemaal wat dat W3C validator in houd, ik ben namelijk ook niet echt goed in engels dus ik snap er niet zo heel veel van.

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

18/01/2008 16:34:00
Quote Anchor link
mvos schreef op 18.01.2008 15:29:
Arjan Schuurman schreef op 17.01.2008 23:33:

ja ik heb hem zelf geschreven, hoezo?

Naar mijn idee leek hij een beetje op een gastenboek uit de library hier.

Edit:
Niets mis mee hoor, daar zijn ze voor ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Schuurman

Mvos

mvos

18/01/2008 16:59:00
Quote Anchor link
maar ik heb hem zelf geschreven, de enige scripts op mijn site die ik niet zelf heb geschreven zijn het contact script en het fotoalbum:)

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

18/01/2008 17:02:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 17.01.2008 19:15:
doet eens gaan spelen met de volgende css eigenschappen padding, margin, line-height

door url te wijzigen kan ik index.php include, die zich zelf dan weer include etc. etc. etc.

bij over mij niet centreren

a CSS course €1000
a domain name with hosting €50
Webmakerij met padding PRICELESS :D

Mvos

mvos

18/01/2008 17:24:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig geweest met een nieuw site logo vraag is wat jullie er van vinden:
http://www.gtaweb.nl/maarten/images/sitelogo_test.jpg

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.