[review]...
Ik ben bezig geweest met een website en ik wou graag jullie mening weten en wat er dan verbeterd kan worden
En is het de bedoeling dat we dit kunnen zien:
http://i9.tinypic.com/6yy94it.png Ga eens van "Home" naar "Over mij", dan verspringt bij mij in Firefox de hele website O.o' ik gebruik zelf ook firefox en hij doet het gewoon normaal bij mij, maar wat bedoel je precies met verspringen? ,en nee dat is niet de bedoeling maar dat komt waarschijnlijk nog van de hack van een paar maanden geleden
okay, ik zal er naar kijken:)
oooops foutje ik ga het direct veranderen:)
Tip: check je pagina's met de W3C validator. In die van jou zitten nog aardig wat fouten, en die moeten er allemaal uit. Het is een opzetje. Als het je eerste site is, is het een aardig begin.
En geloof me die fouten er uit hallen is niet 1, 2 en 3 gedaan.
Mijn tips (daar gaat het komen :P)
Mooi opzet dat punt 1.
Maar je kan wel wat meer effecten er bij nemen, Mooiere borders, zelfs de header kan veel mooier.
Het menu, kan ook veel mooier.
Tip* Het is geen photoshop, maar wel een leuke tool:
http://mootools.net/
Mr. de Jong
Verder is het voor een eerste design wel leuk :-) Hij verspringt nog steeds bij mij van Home naar een andere pagina, bij een andere pagina gaat hij wat meer naar rechts dan bij Home.
ja ik heb hem zelf geschreven, hoezo?
Ik zou nog wat met de footer doen. Die is zo kaal nu. Voor de rest vind ik het er leuk uitzien. Geen last van het verspringen van de pagina's hier. (FF 1.5)
ik snap niet helemaal wat dat W3C validator in houd, ik ben namelijk ook niet echt goed in engels dus ik snap er niet zo heel veel van.
Naar mijn idee leek hij een beetje op een gastenboek uit de library hier.
a CSS course €1000
a domain name with hosting €50
Webmakerij met padding PRICELESS :D Ik ben bezig geweest met een nieuw site logo vraag is wat jullie er van vinden:
En is het de bedoeling dat we dit kunnen zien:
http://i9.tinypic.com/6yy94it.png
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fabian
Nou nog hetzelfde voor die sub-directories ;P
Je schrijft trouwens 'bekijken' en niet 'bekijken' ;). Afbeelding links is wat leeg, header mag van mij wel wat drukker dan 3 kleine afbeeldinkjes. Mouseovers zijn ook wel leuk. Gastenboek iets meer opties en breder. Kortom doe de afwerking even iets beter, verder vind ik het wel leuk gemaakt.
Volgens mij had je wel door dat je gastenboek niet zo best meer was, haal even htmlentities over de uitvoer heen en mysql_real_escape_string over de ingevoerde waardes (voor zover je dat niet gedaan had)
Edit:
htmlentities is toegevoegt en mysql_real_escape_string ook:)
htmlentities is toegevoegt en mysql_real_escape_string ook:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mvos
padding, margin, line-height
door url te wijzigen kan ik index.php include, die zich zelf dan weer include etc. etc. etc.
bij over mij niet centreren
doet eens gaan spelen met de volgende css eigenschappen door url te wijzigen kan ik index.php include, die zich zelf dan weer include etc. etc. etc.
Edit:
je kunt nu geen index of andere paginas die niet geinclude moeten worden includen
je kunt nu geen index of andere paginas die niet geinclude moeten worden includen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mvos
Vraagje, heb jij het gastenboek eigenlijk wel zelf geschreven?
Ik zou de tussen het menu en de main text een regel overslaan. Vooral het gastenboek zit half in het menu gedrukt. Ruimte geeft Rust xD
Tip: check je pagina's met de W3C validator. In die van jou zitten nog aardig wat fouten, en die moeten er allemaal uit.
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2008 23:49:
....
Tip: check je pagina's met de W3C validator. In die van jou zitten nog aardig wat fouten, en die moeten er allemaal uit.
En geloof me die fouten er uit hallen is niet 1, 2 en 3 gedaan.
Mijn tips (daar gaat het komen :P)
Mooi opzet dat punt 1.
Maar je kan wel wat meer effecten er bij nemen, Mooiere borders, zelfs de header kan veel mooier.
Het menu, kan ook veel mooier.
Tip* Het is geen photoshop, maar wel een leuke tool:
http://mootools.net/
Mr. de Jong
Verder is het voor een eerste design wel leuk :-)
Arjan Schuurman schreef op 17.01.2008 23:33:
Ik zou nog wat met de footer doen. Die is zo kaal nu. Voor de rest vind ik het er leuk uitzien.
Jan Koehoorn schreef op 17.01.2008 23:49:
Het is een opzetje. Als het je eerste site is, is het een aardig begin.
ik snap niet helemaal wat dat W3C validator in houd, ik ben namelijk ook niet echt goed in engels dus ik snap er niet zo heel veel van.
mvos schreef op 18.01.2008 15:29:
Arjan Schuurman schreef op 17.01.2008 23:33:
Naar mijn idee leek hij een beetje op een gastenboek uit de library hier.
Edit:
Niets mis mee hoor, daar zijn ze voor ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Schuurman
maar ik heb hem zelf geschreven, de enige scripts op mijn site die ik niet zelf heb geschreven zijn het contact script en het fotoalbum:)
Webmakerij schreef op 17.01.2008 19:15:
doet eens gaan spelen met de volgende css eigenschappen padding, margin, line-height
door url te wijzigen kan ik index.php include, die zich zelf dan weer include etc. etc. etc.
a CSS course €1000
a domain name with hosting €50
Webmakerij met padding PRICELESS :D