[REVIEW]Personal Site, Design
Ik heb weer een nieuwe af,
Deze wel beter als de andere ( Klik )
Is nu dit geworden
Klik
Dit is medemogelijk gemaakt door Roy Klutman,
Hij heeft de volledig Layout uitgewerkt na mijn voorbeeld die er bijna hetzelfde uitzag,
Verder hebben we de css uitgewerkt vormgeving aangepast, en op een uurtje tijd onstond deze Nieuwe, Mooi (A) , rustgevende site ;p.
Nu zouden Roy en ik graag jullie meningen gehad hebben over deze site,
Wat kan er beter, Dit moet weg , dit lalala jullie weten wel wat,
De kleur keuze is eigenlijk mijn keuze geworden,
dank u roy nogmaals voor de mooie PSD :p
Geef jullie meningen.!
MVG
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
wouter schreef op 11.12.2007 22:28:
wth, ?
Geen commentaar zwijg dan AUB ik wil egt geen gezeik of tut's
wouter schreef op 11.12.2007 21:53:
Nu zouden Roy en ik graag jullie meningen gehad hebben over deze site,
Hij geeft gewoon z'n menig hoor. Hij zegt dat ie daar zijn inspiratie weg haalt, en dat ie het niet zo mooi vind. Ik kan wel begrijpen dat ie die links er bij zet. Zijn goede links.
Persoonlijk vindt ik het ook wel erg donker.
- Te saaie kleuren / Gooi er eens een of 2 kleuren bij en je ziet dat het er ineens stukken anders uitziet
- Menu is te hoog
- Header is saai, voeg wat leuke effecten toe en daar ook wat leuke kleuren. ( Het hoeft geen kermis te worden, maar een extra kleur doet al wonderen. )
Owja even een Tip: Gebruik geen frames!
Menu is te groot.
Edit:
Verder ook alles wat Thijs zei.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert -
wth, ?
ok...ik snap het al, je plaats hier een topic met een review niet om meningen te horen, maar om complimenten te krijgen. Asjeblieft zeg...leer eens omgaan met kritiek!!
Vind je het leuk dat ik als ik straks misschien even tijd heb wat leuks ervan probeer te maken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
Design%20Bedrijf(2)/index.php
Probeer dit soort urls te voorkomen, geen spaties en haakjes en al die onzin..
probeer mappen (om ze linux/windows etc compatible altijd netjes te houden, ook voor je google index later.
vb: Design_Bedrijf_2/index/
En dit komt alleen door de kleuren.
Zoals iedereen hier al zegt, andere kleuren zal al heel wat doen.
Je hebt echt alles grijs, zelfs de tekst in de header.
De hover in het menu is ook bijna niet te lezen.
Ik ben zelf ervoor om een footer te plaatsen. Dan weet je zeker dat je onderin een pagina bent wanneer je moet scrollen.
Kijk ik heb de Iframe niet gedaan dat heeft roy gedaan, Als ik tijd heb komt er meteen een div'je in de plaats.
Ok, Jonathan, Ik verplicht je tot niets als je het vrijwillig doet.
-> iets breder ?. Het header, content gedeelte bedoel je dan ?
Het is wat donker weet ik , maar ik zoek eig. meer naar die kleuren die het toch rustig doen, Niet iets waar zoveel flashie en dit of dat inkomt,
Je mag altijd kritiek geven maar geen onzinnige zoals
trekt op niks kijk deze link.. lala
Menu te hoog, Nee, dit is net goed zo , hij was groter maar die vond ik niet goed er staat al zo weinig tekst in..
Ik denk zelf mijn lay-out en ze overnemen qua structuur kan ook zonder voorbeelden,
MVG en bedankt,
Edit: heb even opnieuw gekeken misschien het zwart laten maar de header-content lichter maken nog lichter ?
/edit/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
Quote:
Zal ik als moderator dan maar even zeggen wat wel en niet mag? Een mening mag en bart geeft zijn mening met argumenten, dus die reactie mag weldegelijk. Jouw reactie daarentegen is erg flauw en kinderachtig.Je mag altijd kritiek geven maar geen onzinnige zoals
Verder vind ik het bijzonder dat je een site met portfolio waar "Design, CSS, HTML" staat laat maken door een ander. Verder zie ik niets onderscheidends ten opzichte van anderen, niets wat grafisch aantrekkelijk is en zowel de SEO als HTML zijn slecht. Het design van de site heeft niets te maken met het doel van de site. Ik geef de site een 3 van de 10 punten.
Excuses dat ik eerlijk ben. Ik geef je tenminste nog een 3 in plaats van een 2, omdat m'n ogen er niet pijn van doen. Dat is dan een compliment, want de meeste mensen van jouw leeftijd en jouw ervaring maken iets wat echt pijn doet aan m'n ogen, zoals heel veel mensen hier op PHPhulp. Dus mijn complimenten daarvoor.
Verder vind ik de gradient niet zo spannend in je menu.
Moet er geen titel in je header? Ik weet niet op wat voor site ik me bevindt.
Verder snap ik niet waarom de gradient van je achtergrond niet doorloopt onder je container door (hij loopt van lnr van wit naar lichtblauw en onder je container is hij wit)
Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo spannend. Beetje meer kleur en wat plaatjes voor illustraties, logo's etc (geen gradient) doen het al snel een struk beter.
Veel succes ermee!
Crispijn, je kijkt naar de verkeerde layout geloof ik.
Phperik leuk dat je eerlijk bent
maar hij verveelde zich dat ik hem het heb laten maken :p
Normaal doe ik enkel div's en geen iframe gedoe ,
Maar dit was zo snel af en vond het persoonlijk niet te kinderachtig ik bedoel het is niet voor alledaags publiek,..
Stukken beter maar waar ga je hem mee vullen? Beetje plaatjes invoegen geeft vaker nog een beter idee voor een review. Nu is alles nl in balans maar hoe ga je je portfolio vullen en hoe blijft het netjes?
Misschien lightbox, Of wel kleine afb, met een link, (lichtgrijze omkadering)
plaatjes, kijk ik wel menu en header apart houden dus plaatje's,
Jah, een standaard logo misschien rechtsbeneden ,? zo dat staan, wel terug in grijswaarde maar in het zwarte gedeelte dat doet toch al veel ?
Ok, ik werk hem na examens helemaal verder uit, teksten en tralala,
En dan begin ik in dit topic wel terug
mvg
wth, ?
ach weet je, laat maar... of je wil leren moet je zelf weten....
Tip's zijn welkom maar niet tips op te tipsen, Geef ook wat reden of uitleg.
bart van der veen schreef op 11.12.2007 22:26:
werk, niet onaardig, een beetje deprie maar als je rouwkaarten maakt en begrafenis ondernemer bent kan het vast.. Al met al gaat mijn hart en niet veel sneller van kloppen:
mijn inspiratiebron:
http://www.cssimport.com/archive/2007/11/
of:
http://www.psdtuts.com/
mijn inspiratiebron:
http://www.cssimport.com/archive/2007/11/
of:
http://www.psdtuts.com/