RewriteBase

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »
Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 08:56:28
Quote Anchor link
RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteRule ^test/(.*)/ test.php?x=$1

ok hier ga ik dan weet er soms iemand waarom deze een / voor men .php fille zet
dit komt uit men .htaccess
Gewijzigd op 04/07/2012 08:58:35 door Yannick decock

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 08:04:12

Bart V B

Bart V B

04/07/2012 09:10:00
Quote Anchor link
Begrijp je zelf wat hier nu staat?
Ik namelijk niet. Zorg eerst eens dat wij begrijpen wat je vraag is.
Overigens RewriteBase / wil niets meer zeggen dan dat alles vanaf de root dir word geplaatst.

Dus als ik een wilde gok moet doen heb je een map test en die wil je eruit halen?

Dan is het
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
RewriteBase /test/

RewriteRule ^(.*)$ /test.php?x=$1 [L]
Gewijzigd op 04/07/2012 09:14:19 door Bart V B

Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 09:12:27
Quote Anchor link
neen die map mag blijven zo dat ze men php fille niet zien dat linkt gewoon door

maar nu met dat ga ik een map terug dat is het geen wat ik niet begrijp

Bart V B

Bart V B

04/07/2012 09:15:48
Quote Anchor link
Zie mijn aangepaste versie :)

Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 09:19:20
Quote Anchor link
werkt niet dan laad men .htaccess niet meer

Toevoeging op 04/07/2012 09:23:54:

RewriteRule ^test/(.*) test.php?x=$1

zo doet hij het maar dan moet ik men test een map ervoor zetten en dat is niet de bedoeling

Bart V B

Bart V B

04/07/2012 09:29:54
Quote Anchor link
Dan moet je de regel RewriteBase aanpassen.
RewriteBase /test/

Dan kan test/ uit de rule volgens mij.
Gewijzigd op 04/07/2012 09:31:00 door Bart V B

Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 09:38:13
Quote Anchor link
heb je pm gestuurd hoe men .htaccess eruit zie want als ik dat erin zet laad hij niets :s

Toevoeging op 04/07/2012 10:02:43:

heeft hier soms iemand verstand van ?

ik graak er echt niet uit ben er al heel de nacht mee bezig geweest en veel opgezocht :s

Wouter J

Wouter J

04/07/2012 10:08:57
Quote Anchor link
Dan is het tijd om te gaan slapen...

En tevens kunnen we je nu niet helpen omdat je de HTACCESS naar iemand hebt gemaild. Hier op het forum is het juist de bedoeling dat je het gewoon hier in het topic doet, zo hebben mensen er wat aan en kunnen we je met z'n allen helpen.

En we zijn hier gewent om gewoon normaal leesbaar Nederlands te praten en leestekens, hoofdletters, komma's en alle andere leestekens te gebruiken. Wil je dat voortaan ook doen? Want zo is het namelijk echt niet leesbaar... Meer informatie: http://www.phphulp.nl/veel-gestelde-vragen/#topic-eisen

Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 10:13:16
Quote Anchor link
was niet echt mijn bedoeling maar ik wil het gerust delen met jullie groetjes
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
<VirtualHost *:443>
    DocumentRoot "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/webroot"
    ServerName DefaultWebsite
    ServerAlias website localhost *

# This VirtualHost is "catch-all" (of ServerAliases that have passed through)
    UseCanonicalName Off

ErrorLog "C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.errorlog.txt"
    CustomLog "C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.accesslog.txt" combinedtrueout_host
    CustomLog "C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.deflatelog.txt" deflate
    # ErrorLog "|bin/rotatelogs -l C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.errorlog.%Y.%m.%d.txt 86400"
    # CustomLog "|bin/rotatelogs -l C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.accesslog.%Y.%m.%d.txt 86400" combinedtrueout_host
    # CustomLog "|bin/rotatelogs -l C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.deflatelog.%Y.%m.%d.txt 86400" deflate

<IfModule php5_module>
        php_value error_log "C:/WampDeveloper/Logs/Websites/DefaultWebsite/ssl.phplog.txt"
        php_admin_flag apc.enabled Off
    </IfModule>

SSLEngine On
    SSLCipherSuite ALL:!ADH:!EXPORT56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL

SSLCertificateFile "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/certs/public.crt"
    SSLCertificateKeyFile "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/certs/private.key"

<Directory "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/webroot">
        Options All
        AllowOverride All
        order allow,deny
        allow from all

</Directory>

<Directory "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/cgi-bin">
        SSLOptions +StdEnvVars
    </Directory>

Alias /cgi-bin/ "C:/WampDeveloper/Websites/DefaultWebsite/cgi-bin/"

<FilesMatch "\.(php|php4|php5|shtml|phtml)$">
        SSLOptions +StdEnvVars
    </FilesMatch>

# SSL Protocol Adjustments
    BrowserMatch ".*MSIE.*" \
    nokeepalive ssl-unclean-shutdown \
    downgrade-1.0 force-response-1.0

RewriteEngine On

RewriteRule test/(.*)/ test.php?x=$1
    RewriteRule test/(.*) test.php?x=$1

RewriteRule test2/(.*)/ test2.php?x=$1
    RewriteRule test2/(.*) test2.php?x=$1

# WampDeveloper.Id=3a03cf8d-4567-4db6-89e8-86cd7aa87e94
</VirtualHost>
Gewijzigd op 04/07/2012 10:18:23 door yannick decock

Wouter J

Wouter J

04/07/2012 10:18:06
Quote Anchor link
Zucht... doe nou eens even 30 seconde meer moeite en breng je post eens wat grammatica bij zodat we je kunnen begrijpen
Quote:
En we zijn hier gewent om gewoon normaal leesbaar Nederlands te praten en leestekens, hoofdletters, komma's en alle andere leestekens te gebruiken. Wil je dat voortaan ook doen? Want zo is het namelijk echt niet leesbaar... Meer informatie: http://www.phphulp.nl/veel-gestelde-vragen/#topic-eisen

Yannick decock

yannick decock

04/07/2012 10:22:25
Quote Anchor link
wouter j ik heb het al gezegt in het begin van de topic

ik wil uit mjin .htaccess een map laten open doen in plaats van een .php bestand

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
// voorbeeld link

<a href="/test/"><b>View test</b></a>

// in plaats van

<a href="test.php?x=$1"><b>View test</b></a>
Gewijzigd op 04/07/2012 10:23:52 door yannick decock

Wouter J

Wouter J

04/07/2012 10:26:38
Quote Anchor link
Maar je gebruikt nog steeds geen leestekens en punten hoofdletters. Om maar eens het goede voorbeeld te geven:
Quote:
Wwouter jJ, ik heb het al gezegt in het begin van dehet topic.

Iik wil uit mjiijn .htaccess een map laten open doen(?) in plaats van een .php bestand.

Tevens begrijp ik het rode stukje dus echt niet...

N K

N K

04/07/2012 10:40:03
Quote Anchor link
<error log = aan>

@Yannick: gezegt = gezegd
@Wouter: gewent = gewend
"Maar je gebruikt nog steeds geen leestekens en punten hoofdletters. Om maar eens het goede voorbeeld te geven:"
"Maar je gebruikt nog steeds geen leestekens, punten en hoofdletters. Om maar eens het goede voorbeeld te geven:"

<error log = uit>

Jeroen VD

Jeroen VD

04/07/2012 11:29:06
Quote Anchor link
laten openen, wouter

Yannick decock

yannick decock

11/07/2012 23:29:14
Quote Anchor link
Beste leden,

Graag had ik wat informatie gekregen over dit systeem.
Ik zit namelijk met een probleem dat men .htaccess

Dus map Test dan hoe het normaal hoe het Php gedeelte is juist ?

Nu mijn vraag is hoe ik bv dit uit db haal.

$dbres = mysql_query("SELECT * FROM `test` LIMIT 0, 30 ");
while($info = mysql_fetch_object($dbres)){
echo"<a href=\" Hoe Moet Het Hier om u id en title eruit t e halen ?\" target=\"main\">{$info->title</a><br>\n";
}

Sorry maar weet echt niet hoe ik dit anders kan posten .
Groetjes Yannick

Toevoeging op 11/07/2012 23:54:04:

Srry heb het al gevonden toch bedankt :p

Frank WD

Frank WD

12/07/2012 03:18:19
Quote Anchor link
Yannick, super dat het is gelukt.
Maar zou je misschien de oplossing nog met ons willen delen? Zo kan een toekomstige form lid met het zelfde probleem ook misschien nog iets hebben aan deze topic.

We zijn content als je nog even wilt delen.

Kees Schepers

kees Schepers

12/07/2012 10:56:25
Quote Anchor link
WouterJ, ik vindt het prima en zelfs goed dat je iemand wijst op zijn spelling en / of grammatica maar hier moet je niet over door te blijven gaan. Het bericht is aangekomen bij de gebruiker en het is aan hem om er iets mee te doen, je kunt hem niet dwingen.

Wouter J

Wouter J

12/07/2012 11:01:10
Quote Anchor link
Kees, of ik vraag om wat verduidelijking of we kunnen het allemaal niet begrijpen en de TS zit zonder antwoorden...

En natuurlijk kan ik hem niet dwingen, ik ben immers maar een gewoon lid. Alleen ik vind wel dat ik hem erop mag wijzen en ik vind het ook heel erg irritant. Als je even de 2 zinnen die je typt nog eens doorleest of gewoon meteen moeite doet om wat punten en komma's te plaatsen wordt het zooo veel duidelijker. Natuurlijk, je berichtje hoeft niet perfect te zijn en natuurlijk ik heb hier geen groene boekje waarmee ik elke zin gaan onderzoeken en natuurlijk ik maak ook spelling-/grammatica-/typefouten. Maar even wat punten en komma's plaatsen kan iedereen.
Gewijzigd op 12/07/2012 11:03:24 door Wouter J

Kees Schepers

kees Schepers

12/07/2012 11:05:12
Quote Anchor link
Nou Wouter, ik denk dat je het 'vragen' wel achterwege kan laten. Je dwingt de gebruiker (yannick decock) zowat om iets aan zijn taal gebruik te doen. Ik denk dat we allemaal wel mogen verwachten dat je met meer respect met mensen om gaat hier.

Uiteraard ben jij vrij, en is dit in het belang dat de gebruiker zijn spelling / grammatica verbeterd zodat jij en / of eventueel anderen zijn vraag kunnen begrijpen maar als de gebruiker hier niets mee doet (of in jouw ogen) dan is het gevolg dat hij niet geholpen wordt en zou je, als je eraan blijft storen dit kunnen melden bij moderators, die zullen hem dan nog eens erop aanspreken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.