RewriteEngine on
Nick
15/10/2006 18:37:00Hojz!
Voor mijn community site gebruik ik het volgens stukje (werkend) code:
Nu wil ik het voor me leden nog makkelijker maken door /Nick/berichten te maken, ik heb al geprobeert de code aan te passen maar met helaas zonder resultaat.. Iemand een idee?
Nick
Voor mijn community site gebruik ik het volgens stukje (werkend) code:
Nu wil ik het voor me leden nog makkelijker maken door /Nick/berichten te maken, ik heb al geprobeert de code aan te passen maar met helaas zonder resultaat.. Iemand een idee?
Nick
PHP hulp
05/11/2024 16:35:05Bedoel je met Nick de nickname?
Welke systeem gebruik je en kan het systeem wel overweg met het opgeven van alleen een nickname.
Overigens denk ik niet dat mensen specifiek zo'n URL intype, ze klikken liever op een link.
Welke systeem gebruik je en kan het systeem wel overweg met het opgeven van alleen een nickname.
Overigens denk ik niet dat mensen specifiek zo'n URL intype, ze klikken liever op een link.
Nick
15/10/2006 18:48:00Webmakerij schreef op 15.10.2006 18:46:
Ja de nickname.Bedoel je met Nick de nickname?
Systeem kan er uiteraard mee overweg. Maar een aantal vinden het handig als ze zo /berichten achter hun username kunnen doen.
Mitch X
15/10/2006 19:03:00Code (php)
1
2
3
2
3
RewriteEngine on
RewriteRule ^([^.?/]+)/berichten/$ leden/berichten.php?lid=$1
RewriteRule ^([^.?/]+)/$ leden/lid.php?lid=$1
RewriteRule ^([^.?/]+)/berichten/$ leden/berichten.php?lid=$1
RewriteRule ^([^.?/]+)/$ leden/lid.php?lid=$1
Zoiets ofzo?
Nick
15/10/2006 19:30:00Nick
16/10/2006 13:22:00Het nadeel is alleen wanneer ik de map /forum/ wil openen dat het niet werkt.. Is hier iets tegen te doen?
Nick
Edit: Heb al een oplossing.
Nick
Edit: Heb al een oplossing.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick