Rockstar Gaming Network!
Ik ben al een paar maanden bezig met http://rockstargaming.nl/.
Ik zou graag van jullie willen weten of jullie iets kunnen hacken. Ook wat jullie van de layout vinden, wat moet er anders/beter. Content systeem en gallerij en nog wat kleine dingetjes zijn nog niet af.
In alle browsers werkt hij volgensmij behalve safari (suck)..
Als jullie een foutje hebben graag even pm-en :D
MVG, Tommy
Zie bovenstaand
... dus
erm
waar krijg je dat? op welke pagina?
erm, is alleen als je uitgelogd bent, ik was ingelogd :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
ik zie alleen die error en nog 5 knopjes en een zwarte background
ie6
Fatal error: Call to undefined function check_premisson() in /home/rockstar/public_html/includes/networkbar.php on line 5
is in alle browsers..
Yup
wes schreef op 08.10.2007 16:58:
Fatal error: Call to undefined function check_premisson() in /home/rockstar/public_html/includes/networkbar.php on line 52
... dus
... dus
Die foutmelding bevestig ik.
Quote:
Sorry maar u maakt gebruik van Safari en deze browser zuigt, download daarom firefox!
Maar het is blijkbaar de foutmelding die ervoor zorgt dat ik de site niet kan zien :P
weet ik.. f*ck.. iedereen inloggen xd w8, ik geef zo pass van test account,ik weet niet waar de fout zit..
Het is waarschijnlijk 'check_permission' in plaats van 'check_premisson'. Simpele spelfout dus.
uhm, ik kan gewoon niet schrijven, ik heb het overal al verkeerd doorgevoerd, hij werkt nu..
Weet neit of ik de enige ben maar irriteer me dood aan het feit dat je site in FF2 voor elke link waar je op klikt een nieuw tabblad opent
wat is dat witte vlak onderin
waarom staan de disclaimer en die andere zo uit de richting
en ik sluit me bij jacco aan, nieuwe vensters voor elke link...
edit: aan de reacties te zien is er dus meer, maar met IE6 kom ik je homepagina niet voorbij, alles is dead
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
Quote:
Sorry maar u maakt gebruik van Safari en deze browser zuigt, download daarom firefox!
Niet iets wat je zomaar zeggen kunt. "deze browser zuigt".
Het menu boven ziet er een beetje goedkoop uit.
Onder zie ik een groot wit blok, waarvan mij de nut niet duidelijk is.
De test "disclaimer" en "informatie" staan op een aparte plek.
Bij het forum gedeelte zag ik de inlog boxjes over het hoofd en ik snap ook niet wat de foto van die auto daar moet.
Even iets anders dan de site zelf: de naam. Mag je die wel gebruiken?
Edit:
Waarom gebruik je voor je lay-out allemaal tabellen?
Waarom gebruik je voor je lay-out allemaal tabellen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny K
Quote:
Hoe krijg je het uit je strot! Jouw site zuigt en niet zo'n klein beetje ook!Sorry maar u maakt gebruik van Safari en deze browser zuigt, download daarom firefox!
Jouw mening over een browser doet namelijk niet ter zake, dat is een keuze van de bezoeker. Wanneer jij geen bezoekers wilt hebben, omdat deze zuigen, waarom zet je de boel dan wel online? Hou toch op zeg.
de links in de bar openen idd in nieuwe tab, dat is alleen bij de netwerk balk.
een andere admin had even snel geschreven deze browser zuigt, moet nog veranderd worden.
hoezo goedkoop?
daar stond reclame van sponsor, weet neit waar die is gebleven xD
disclaimer hoort daar te staan xD ik weet niet wat je er raar aan vindt xD
de headers zijn nog niet af, login zie je strax niet zo maar over het hoofd. maar we wilde het niet te veel laten opvallen..
die auto is gewoon een upload van een admin die even wilde kijken hoe potd systeempje werkte.
die naam weet ik niet, maar ik hoop van wel.. maar we hebben niet precies de zelfde naam, lijkt me raar als dat neit mag
Okee, wat gaat er dan nu eigenlijk mis in Safari volgens jouw? Want voor zover ik het een site kan noemen ziet hij er 'correct' uit.
erm, echt? w8 mss is het nu beter :P het spookt bij ons, soms is die reclame er ook al niet :S