Rockthema

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »
Jimmy Arts

jimmy Arts

27/02/2009 23:13:00
Quote Anchor link
Hey
Ik heb een layout gemaakt voor een website die ik ga maken de naam laat ik maar even achterwege.
http://www.jimmy-arts.nl/abcdefghijklmnop.jpg
Dit word het menu: http://www.jimmy-arts.nl/menu.swf

Aub alleen goed onderbouwde commentaren anders heb ik er natuurlijk niets aan.

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 07:47:03

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

27/02/2009 23:34:00
Quote Anchor link
- Houd er rekening mee dat een flash menu niet lekker geïndexeerd kan worden door bijv. google.
- Je content staat erg ver naar beneden, dat betekend veel scrollen en dat is iets wat ik niet graag doe. Op mijn laptop (13" macbook) zie ik bijv. maar anderhalve paragraaf.
- Waarom heeft je linkergedeelte/footer een ander lettertype dan je content?
- Misschien wat meer plaatjes verwerken (drummers, gitaristen etc) ipv enkel 2 kleurtjes met wat photoshop brushes.

Jimmy Arts

jimmy Arts

27/02/2009 23:58:00
Quote Anchor link
Ik heb het een beetje aangepast:
http://www.jimmy-arts.nl/abcdefghijk.jpg

Jimmy Arts

jimmy Arts

01/03/2009 14:35:00
Quote Anchor link
-bump-

Jimmy Arts

jimmy Arts

02/03/2009 19:26:00
Quote Anchor link
-nog een bump-
iemand nog tips of moet ik het zo laten
http://www.jimmy-arts.nl/abcdefghijk.jpg

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/03/2009 19:37:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 27.02.2009 23:34:
- Houd er rekening mee dat een flash menu niet lekker geïndexeerd kan worden door bijv. google.

Das echt onzin. Als je gewoon een element maakt met daar de links en dan door SWFObject daar het flash menu laat plaatsten, heeft google er totaal geen last van.

Ik vind het nog al een kale site (een goeie foto van Slash, Kurt Cobain of Jimmy Page doet wonderen), maar ik denk dat een site, ik neem aan dat het daarvoor bedoeld is, met meer informatie over bands dan een echte fansite, meer header, menu, container, menu, footer opgebouwd zijn. Meer in blokvorm dus.

En de 'bloederige' achtergrond en het menu-font doen me nogal aan Manhunt denken (is niets mis met dat spel, ge-wel-dig zelfs!), maar is dat wat je wilt bereiken? Verder vind ik het wél geschikt als portfolio van een metal-artiest, maar dat is óók niet de bedoeling.

Edit: als rock-thema zou ik iets chiques doen, zwarte achtergrond met witte (smalle) letters er op met een wet-floor-effect en een groot embleem of 'wapen' in het midden. Verder bruin voor de container.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Jesper Diovo

Jesper Diovo

02/03/2009 19:43:00
Quote Anchor link
Waar haal je dat oranje in het menu vandaan? Als het alleen uit die oranje strepen rechts(onder) is, vind ik het te ver gezocht. Zou dan eerder voor wit of hooguit rood gaan. Maar dat oranje vind ik daar niet echt passen. Verder sluit ik me bij Tommy aan.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.