rss geordende resultaten in tabel
jan jansen
08/01/2013 20:03:10Beste forumleden,
Weten jullie een script of een andere mogelijkheid om het volgende te realiseren. De site torrentz.eu heeft een zoekfunctie waarmee resultaten getoond worden in een geordende tabel. Deze resultaten zijn afkomstig van andere torrent sites en worden zelf niet gehost door torrentz.eu zelf. De zoekfunctie ordent alle rss informatie van die sites in een tabel. Ik wil namelijk een soort gelijke site maken.
Alvast bedankt,
Jan
Weten jullie een script of een andere mogelijkheid om het volgende te realiseren. De site torrentz.eu heeft een zoekfunctie waarmee resultaten getoond worden in een geordende tabel. Deze resultaten zijn afkomstig van andere torrent sites en worden zelf niet gehost door torrentz.eu zelf. De zoekfunctie ordent alle rss informatie van die sites in een tabel. Ik wil namelijk een soort gelijke site maken.
Alvast bedankt,
Jan
PHP hulp
28/11/2024 11:59:32Milo S
08/01/2013 20:05:20Een beetje eigen zoekwerk mag ook wel...
Daarbij werken wij (mag wel voor iedereen spreken toch?) hier niet mee aan dergelijke illegale praktijken. Torrents zijn nu eenmaal niet legaal op de manier waarop ze gebruikt worden...
Daarbij werken wij (mag wel voor iedereen spreken toch?) hier niet mee aan dergelijke illegale praktijken. Torrents zijn nu eenmaal niet legaal op de manier waarop ze gebruikt worden...
Gewijzigd op 08/01/2013 20:11:37 door Milo S
jan jansen
08/01/2013 20:12:03Voor dat je een oordeel geeft graag even meer research opdoen. Het linken naar torrent bestanden is LEGAAL, het hosten daar in tegen is wel illegaal.
Milo S
08/01/2013 20:29:01Ook het linken naar illegalen bestanden wordt als illegaal gezien. Tenzij jij zelf continu bezig bent met het verwijderen van de links naar illegalen bestanden.
http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php
Voordat je begint te schreeuwen Kop; De PHP Hulp website regel 9 zou het fijn zijn zelf eens onderzoek te doen in plaats van mij hierop te wijzen.
http://www.anti-piracy.nl/wat-mag-niet.php
Voordat je begint te schreeuwen Kop; De PHP Hulp website regel 9 zou het fijn zijn zelf eens onderzoek te doen in plaats van mij hierop te wijzen.
Gewijzigd op 08/01/2013 20:34:25 door Milo S