RSS iemand ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Winston Smith

Winston Smith

10/11/2004 17:47:00
Quote Anchor link
Lol, ik ben vereerd dat je nog even noemt dat er om 6 uur 's ochtends wordt gepost :)

Maar jij poste 20 minuutjes later ook nog? Was je vroeg op of kon je niet slapen? :P

Maar je rss ziet er goed uit, kan hem prima lezen in Feedreader 2.7 build 646!

PHP hulp

PHP hulp

17/02/2025 09:35:50

Erick Schluter

Erick Schluter

10/11/2004 18:53:00
Quote Anchor link
Was ook nog wakker...zucht...

Ga het uiterlijk van de feeds nog wel aanpassen maar ben in ieder geval blij dat het werkt. Een erg leuke aanvulling !

Quote:
Daarnaast gebruik aub geen html in rss feed. Als ze het interestant vinden linken ze heus wel door. En een rss feed is gemaakt ook snel en makkelijk te lezen.

Waar ik aan zat te denken is om standaard bij de feed de zg. Introduction te laten staan voor nieuwe bezoekers. Moet nog even uitvinden hoe ik ervoor zorg dat deze dan bv. altijd onderaan staat.

Ik heb inderdaad begrepen dat de tegenwoordige internet gebruiker nauwelijks tijd heeft om even iets te lezen.

En ik heb enkel HTML gebruikt voor de links, fontsize & colors, is dat al too much ? Hoe anders ?
Gewijzigd op 10/11/2004 18:56:00 door Erick Schluter

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.