Saalmann Design - nieuw -
Wat zal ik weg laten, veranderen, bijvoegen etc... Tips uiteraard welkom.
Alvast bedankt & groetjes,
Sam
Link: http://www.saalmann.nl/nieuw/test.png
Ziet er gelikt uit :)
Alleen het kopje home & news Met een Hoofdletter schrijven :P
Mooie rustgevende kleuren ook:)
Jens
Zal het veranderen...
Ik zou enkel de blauwe ruimte tussen de navigatie en de tekst iets kleiner maken, kwestie dat die tekst iets meer naar boven komt te liggen.
Groetjes,
reinhout
Daarom dat ik het eigenlijk wel graag wil weten.
Hoe maak je daar nu een layout van?
Slice je die en knal je die dan in een tabel, maak je voor je button eens mooie mouseover en voeg je die bij je css op hover erin?
Of hoe gaat zoiets te werk?
Jens
Je hebt alleen Photoshop en Dreamweaver hiervoor nodig (of een ander programma).
Dan zal ik men photoshopper eens laten layoutjes maken en slicen eh;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V
Jens schreef op 26.05.2007 18:03:
Even een vraagje, ik zit niet zo in de photoshop enzo..
Slice je die en knal je die dan in een tabel, maak je voor je button eens mooie mouseover en voeg je die bij je css op hover erin?
Jens
Jens
Ik maak gewoon een layout en dan slicen
Laat enkel en allen de prentjes opslaan (de code die photoshop maakt is echt bagger)
Dan kan je via tables (of div's) die prentjes terugplaatsen en klaar tadaaaaaaaaa...
Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, maar ik vind de kleurcombinaties niet mooi. Te veel poespas. Niet formeel.
Jason de Ridder schreef op 26.05.2007 19:52:
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet snel een layout bij je bestellen.
Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, maar ik vind de kleurcombinaties niet mooi. Te veel poespas. Niet formeel.
Hier zit dan ook wel weer iets in.. Je site is echt mooi zoals ik al zei, maar echt commerciële waarde heeft ze niet nee..
Ik denk dat je header daarvoor te groot is.. Je kleuren vind ik persoonlijk goed daarvoor.
Wat me vooral 'verleidde' waren de balkjes 'Home' en 'News'.
Jens
Zal ff een screenshot plaatsen als het klaar is.
Edit:
Zoiets als dit: http://www.saalmann.nl/nieuw/test2.png
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zam Ian
Jens
Het is een soort van rare puist in een gaaf gezicht. Schoonheidspukkel? Nah. Dat niet.
Ik raad je aan om eens in illustrator een wat beter lettertype te zoeken, en misschien niet te bang te zijn om iets gewoon het zelfde te laten (elk woord of ding heeft weer een eigen grafisch vul element, het streepje dr onder). Een stuk tekst kan ook prima een logo zijn. Dit logo doet mij erg Word Art aan.
Ik vind de layout wel leuk maar niet professioneel. Ik zou je nooit overwegen als designer op basis van deze website. Het ziet er namelijk wel leuk uit maar het brengt de boodschap niet over en het is geen goed samenhangend geheel, maar voornamelijk vind ik het te "kinderachtig" en niet echt zakelijk of halfzakelijk. Niet dat het niet speels mag zijn, maar geeft te veel het idee van een beginnend designer en dat wil je juist niet uitstralen.
Het is idd wel leuk ik vind 1 beter dan 2 maar ik vind de ronde buttons gewoon te groot :s
http://www.saalmann.nl/nieuw/test3.png
Zelf vind ik hem persoonlijk al een stuk professioneler, en het logo past er ook meer bij nu.
Ik vindt hem veeeeeeeeeeeeel beter maar ik zou nog iets doen met die navigatie. Nu is dat zwarte gedeelte volgens mij te overheersend
Je kan er 2 verticale lijnen (1px) tussen zetten met een gradient. Dat lijkt het niet of het echte knoppen zijn.
Erg mooi, alleen wat donker, maar ook ontspannend.