Saalmann Design - nieuw -

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Zam Ian

Zam Ian

26/05/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Ik heb vandaag mijn nieuwe website voor Saalmann Design af gemaakt, ik vroeg me af wat jullie er van vonden.

Wat zal ik weg laten, veranderen, bijvoegen etc... Tips uiteraard welkom.

Alvast bedankt & groetjes,
Sam

Link: http://www.saalmann.nl/nieuw/test.png

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 17:14:33

Happy2day

Happy2day

26/05/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Ziet er erg netjes uit, kleurencombinatie is ook niet slecht.
Ziet er gelikt uit :)
Alleen het kopje home & news Met een Hoofdletter schrijven :P

Jens V

Jens V

26/05/2007 17:23:00
Quote Anchor link
Echt mooi!

Mooie rustgevende kleuren ook:)

Jens

Zam Ian

Zam Ian

26/05/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Juist!! Haha oke is idd wat professioneler...

Zal het veranderen...

Reinhout

reinhout

26/05/2007 17:35:00
Quote Anchor link
heerlijk!!!
Ik zou enkel de blauwe ruimte tussen de navigatie en de tekst iets kleiner maken, kwestie dat die tekst iets meer naar boven komt te liggen.

Groetjes,
reinhout

Jens V

Jens V

26/05/2007 18:03:00
Quote Anchor link
Even een vraagje, ik zit niet zo in de photoshop enzo..
Daarom dat ik het eigenlijk wel graag wil weten.

Hoe maak je daar nu een layout van?
Slice je die en knal je die dan in een tabel, maak je voor je button eens mooie mouseover en voeg je die bij je css op hover erin?

Of hoe gaat zoiets te werk?

Jens

Zam Ian

Zam Ian

26/05/2007 18:08:00
Quote Anchor link
Jaa precies, ik slice alle plaatjes zodat het individuele plaatjes worden, dan kan je ze zowel met CSS als met tabellen "positioneren" :P. Vervolgens maak je er een mooie css style bij, en klaar ben je...

Je hebt alleen Photoshop en Dreamweaver hiervoor nodig (of een ander programma).

Jens V

Jens V

26/05/2007 18:10:00
Quote Anchor link
Ik heb ze allebei hoor, maar ik kan er gewoon niet mee werken;)

Dan zal ik men photoshopper eens laten layoutjes maken en slicen eh;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V

Reinhout

reinhout

26/05/2007 19:14:00
Quote Anchor link
Jens schreef op 26.05.2007 18:03:
Even een vraagje, ik zit niet zo in de photoshop enzo..
Daarom dat ik het eigenlijk wel graag wil weten.

Hoe maak je daar nu een layout van?
Slice je die en knal je die dan in een tabel, maak je voor je button eens mooie mouseover en voeg je die bij je css op hover erin?

Of hoe gaat zoiets te werk?

Jens

Ik maak gewoon een layout en dan slicen
Laat enkel en allen de prentjes opslaan (de code die photoshop maakt is echt bagger)
Dan kan je via tables (of div's) die prentjes terugplaatsen en klaar tadaaaaaaaaa...

Jason de Ridder

Jason de Ridder

26/05/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet snel een layout bij je bestellen.
Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, maar ik vind de kleurcombinaties niet mooi. Te veel poespas. Niet formeel.

Jens V

Jens V

26/05/2007 20:03:00
Quote Anchor link
Jason de Ridder schreef op 26.05.2007 19:52:
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet snel een layout bij je bestellen.
Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, maar ik vind de kleurcombinaties niet mooi. Te veel poespas. Niet formeel.

Hier zit dan ook wel weer iets in.. Je site is echt mooi zoals ik al zei, maar echt commerciële waarde heeft ze niet nee..
Ik denk dat je header daarvoor te groot is.. Je kleuren vind ik persoonlijk goed daarvoor.

Wat me vooral 'verleidde' waren de balkjes 'Home' en 'News'.

Jens

Zam Ian

Zam Ian

26/05/2007 20:27:00
Quote Anchor link
Ok ik snap wat jullie bedoelen, is het misschien een idee de header + logo te verkleinen, zodat alles doorschuift en de tekstvakken groter worden?

Zal ff een screenshot plaatsen als het klaar is.

Edit:

Zoiets als dit: http://www.saalmann.nl/nieuw/test2.png
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zam Ian

Jens V

Jens V

26/05/2007 20:45:00
Quote Anchor link
Probeer de knoppen nog iets kleiner te maken nu, alhoewel dat veel werk zal zijn, en dan lijkt het me vrij ok;)

Jens

Arend a

Arend a

26/05/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Je opzet is leuk, maar enigzins cliche (afein, daar doen we niet moeilijk over, ontwerpen is 90% imitatie). Ik vind alleen dat je voor een ontwerper met je logo de plank compleet misslaat, in zowel typografie, als plaatsing, als inkleuring, als omlijning.

Het is een soort van rare puist in een gaaf gezicht. Schoonheidspukkel? Nah. Dat niet.

Ik raad je aan om eens in illustrator een wat beter lettertype te zoeken, en misschien niet te bang te zijn om iets gewoon het zelfde te laten (elk woord of ding heeft weer een eigen grafisch vul element, het streepje dr onder). Een stuk tekst kan ook prima een logo zijn. Dit logo doet mij erg Word Art aan.

PHP erik

PHP erik

26/05/2007 21:16:00
Quote Anchor link
Ben het volledig met Jason en vooral Arend eens.

Ik vind de layout wel leuk maar niet professioneel. Ik zou je nooit overwegen als designer op basis van deze website. Het ziet er namelijk wel leuk uit maar het brengt de boodschap niet over en het is geen goed samenhangend geheel, maar voornamelijk vind ik het te "kinderachtig" en niet echt zakelijk of halfzakelijk. Niet dat het niet speels mag zijn, maar geeft te veel het idee van een beginnend designer en dat wil je juist niet uitstralen.

Red Crew

Red Crew

26/05/2007 21:37:00
Quote Anchor link
Het is idd wel leuk ik vind 1 beter dan 2 maar ik vind de ronde buttons gewoon te groot :s

Bart van der veen

bart van der veen

26/05/2007 21:38:00
Quote Anchor link
nog ff wat profie inspiratie:
http://www.cssimport.com/

Zam Ian

Zam Ian

27/05/2007 15:02:00
Quote Anchor link
Oke ben het idd met jullie eens qua professionaliteit. Ik heb naar jullie advies gekeken en heb nu de volgende lay-out:

http://www.saalmann.nl/nieuw/test3.png

Zelf vind ik hem persoonlijk al een stuk professioneler, en het logo past er ook meer bij nu.

Reinhout

reinhout

27/05/2007 15:12:00
Quote Anchor link
Ik vindt hem veeeeeeeeeeeeel beter maar ik zou nog iets doen met die navigatie. Nu is dat zwarte gedeelte volgens mij te overheersend

Vdleije .

vdleije .

27/05/2007 15:16:00
Quote Anchor link
Je kan er 2 verticale lijnen (1px) tussen zetten met een gradient. Dat lijkt het niet of het echte knoppen zijn.

- -

- -

27/05/2007 15:19:00
Quote Anchor link
Erg mooi, alleen wat donker, maar ook ontspannend.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.