Safari vs MSIE & FireFox
Hallo allemaal,
Eindelijk had ik mijn site dus klaar en had hem goed werkend op MSIE, FireFox en Opera.
Na wat leuke mails ontvangen te hebben over de layout enzo kwam er ineens een bericht de hoek om zeilen dat het in Safari niet werkte.
Dit was dus een browser op de Mac.
Nu heb ik zelf dus geen Mac, en vroeg me dus af hoe ik dit kan testen op een windows PC.
Al mijn code heb ik gecontroleerd via W3C.. en was prima..
Nu heb ik dus begrepen dat Safari niet alle HTML codes ondersteunt.. maar waar kan ik terugvinden welke die WEL en welke die NIET ondersteunt ?
Alvast bedankt,
Groeten,
Floris.
Eindelijk had ik mijn site dus klaar en had hem goed werkend op MSIE, FireFox en Opera.
Na wat leuke mails ontvangen te hebben over de layout enzo kwam er ineens een bericht de hoek om zeilen dat het in Safari niet werkte.
Dit was dus een browser op de Mac.
Nu heb ik zelf dus geen Mac, en vroeg me dus af hoe ik dit kan testen op een windows PC.
Al mijn code heb ik gecontroleerd via W3C.. en was prima..
Nu heb ik dus begrepen dat Safari niet alle HTML codes ondersteunt.. maar waar kan ik terugvinden welke die WEL en welke die NIET ondersteunt ?
Alvast bedankt,
Groeten,
Floris.
PHP hulp
23/11/2024 21:00:54Ro-G :o)
08/03/2005 19:32:00Hier kan je dit testen: KLIK
Edit: Ik wil nog even vermelden dat die site er niet uitziet in FireFox ;oP
Edit: Ik wil nog even vermelden dat die site er niet uitziet in FireFox ;oP
Gewijzigd op 08/03/2005 19:45:00 door Ro-G :o)
Ro-G :o)
08/03/2005 20:03:00Floris:
Hmm.. QUEUE IS FULL
Schiet dus ook al niet op..
Greetzz,
Floris.
Schiet dus ook al niet op..
Greetzz,
Floris.
Tja, even geduld hebben of deze optie:
The Apple store ;o)
Gerben van Erkelens
08/03/2005 20:14:00Willem Jan Z
08/03/2005 20:19:00Gerben van Erkelens
08/03/2005 20:29:00nee dat niet, maar ik bedoel ik krijg de indruk dat die browser geen HTML slikt zoals FF ofzow dat doet, dus dat je minder mogelijkheden ermee hebt.
Ze zijn pas net begonnen met ontwikkelen en hij was nog lang niet klaar hoorde ik....
.... dus misschien komt het nog wel
.... dus misschien komt het nog wel