SanThe
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63191&replies=
*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply
En dat voor een mod. Tss.
*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply
De $_POST bevat overigens geen 'id'. Doe maar eens een print_r($_POST); op je delete.php.
Als je vriendelijk, en beleefd bent kom je veel verder. Niet omdat het hoort, maar omdat mensen bevooroordeeld je post lezen. Één verkeerd woord, of het ontbreken van een simpel zinnetje als "hoe kan dat?" veranderd de complete toon van je bericht. Jij, als auteur, zal het bericht altijd anders lezen dan een willekeurige lezer omdat jij veel meer context bij je verhaal hebt dan de willekeurige lezer. Houd daar rekening mee, wanneer je je vraag stelt (wat jij inderdaad vergeet te doen) en wanneer je de reacties erop leest.
Ga je er niet druk om maken, verbeter je topic en wees vooral concreet. Dan word je snel geholpen. Met afzeiken kom je niet ver, zeker niet wanneer je om hulp vraagt.
Zo reageert een helpdesk toch ook niet?
Ik snap Goemans wel. Maar daarnaast heb ik een HEKEL!!! aan nieuwe leden die zeiken over mensen die hier al veel langer komen.
Dus ik sta wel achter SanThe. En ik begrijp het wel, ik heb soms ook wel de neiging om zo te reageren.
Dus bye bye Goemans?? :p
Dennis Mertens schreef op 11.04.2009 20:00:
In theorie zou dat mogelijk zijn.Tja, SanThe had op zen minst kunnen reageren met 'Wat is je vraag precies?'.
Quote:
Op een helpdesk word je betaalt om domme vragen en kansloze opmerkingen aan te horen. Hier op phphulp krijg je geen rooie rotcent. Hoeft ook niet, maar ga vrijwillige hulp niet vergelijken met een betaalde helpdesk.Zo reageert een helpdesk toch ook niet?
Maar ieder zen mening daar over dan.
Of te wel Goemans,, als je een vraag stelt maak daar dan een echte vraag van!! Voorkomt gezeik...
Status? Waar dan?
Quote:
Login
Ik weet niet waarom je het verwijderd hebt, I mean, SanThe of hoe hij ook heet was
toch gewoon belachelijk aan het doen... ik schrijf \'Ik druk op DEL en er gebeurt
niets\'. Is dat duidelijk of niet? Maar nee, eerst nog een paar vage posts, en dan
zegt hij dat het in vraagvorm moet staan. Iedereen die Nederlands spreekt weet toch
wat ik daarmee bedoel? Dat jij dan vindt dat het mijn fout is, vind ik toch maar
vreemd. Maargoed. Plenty andere PHP hulpfora.
Dit bericht is verstuurd door:
Naam: Goemans
E-mail adres: xxxxxxxxxxxx
IP adres: xxxxxxxxxxxxx
Verstuurd op: 11.04.2009 19:25
Ik weet niet waarom je het verwijderd hebt, I mean, SanThe of hoe hij ook heet was
toch gewoon belachelijk aan het doen... ik schrijf \'Ik druk op DEL en er gebeurt
niets\'. Is dat duidelijk of niet? Maar nee, eerst nog een paar vage posts, en dan
zegt hij dat het in vraagvorm moet staan. Iedereen die Nederlands spreekt weet toch
wat ik daarmee bedoel? Dat jij dan vindt dat het mijn fout is, vind ik toch maar
dus @ Goesmans,
K haal het weg omdat jij zowel hem als mij beledigde door te zeggen dat we een IQ lager als 4,5 hadden.
Ik wil je best helpen, en ik heb best respect voor je,, maar dan moet je dat ook terug tonen.
Voor de rest doe ik dit zo omdat k niet wil dat jij mijn e-mail adres hebt,, daar heb ik helemaal geen zin in met een persoon as jij
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown
@nico: Uhh, ik weet niet: Hoe oud was jij ookalweer? Als je dan toch zo redelijk bent: "en ik heb best respect voor je" dan mag je in principe ook wel zo'n grote jongen zijn om niet de gozer zijn email en ip op een forum openbaar te maken...
Tha Wizekid schreef op 11.04.2009 20:22:
... zijn email en ip op een forum openbaar te maken...
Terechte opmerking. Ik heb het verwijderd.
Sorry daarvoor.
En alsnog,, ga k er gewoon vanuit dat de rest hier ook wel weet hoe met gegevens om te gaan?
Ja, mail bomb :p
Goemans schreef op 11.04.2009 19:34:
http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=63191&replies=
*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply
*Offtopic
*Allesbehalve behulpzaam
*Nutteloze reply
Als er 1 is op dit forum die netjes met de medemens om gaat is hij het wel.
regels' moet voldoen. Doe je dit niet, dan hoef je dergelijke reacties in de regel niet te krijgen, maar je kunt ze wel verwachten. Voldoet jouw topic echter aan de regels en heb je een volledige probleem omschrijving, dan krijg je in de regel niet één reactie zoals SanThe deze gaf.
Wat mij betreft eigen schuld dikke bult en denk aan het vervolg gewoon even beter hoe je jouw probleem omschrijft. Want hoe je het ook bekijkt, jij bent degene die hulp vraagt en geholpen wil worden.
Ik vind SanThe in het desbetreffende topic niet raar reageren. Wanneer je een nieuw topic plaatst staat er duidelijk bij dat je topic aan de weinige 'Wat mij betreft eigen schuld dikke bult en denk aan het vervolg gewoon even beter hoe je jouw probleem omschrijft. Want hoe je het ook bekijkt, jij bent degene die hulp vraagt en geholpen wil worden.
TS:
te doen tegen SanThe.
Als je dus verder kijkt dan je neus lang is zie je dat ze 9.9 van de 10.0X wel goede hulp geeft KLIK
Mensen zoals jij `Goemans` moeten direct een BAN krijgen en zoeken hulp maar op een ander forum `als ze je daar wel willen helpen`
En dan nog iets.
Ik vind dat er de laatste tijd te veel over Mods & Admin's word gezeikt.
Dan is dit niet goed dan dat niet. En dat dit weer niet goed is op de site en dat blabla bla
Hou wel in je achterhoofd dat Bas zo de stekker uit PHPHulp kan halen als hem dit te veel gezeikt wordt.
Een forum is om te helpen en niet om te ZEIKEN!
(let AUB niet op spel/typ-fouten)
Het lijkt hier wel een aanhang van een gekke man uit de 2e kamer die niet welkom is in meerdere landen (denk aan Fitna)
JONGENS WAT ZIJN WE MET Z'N ALLEN AAN HET DOEN!?!?!?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
nico schreef op 11.04.2009 20:13:
dus @ Goesmans,
K haal het weg omdat jij zowel hem als mij beledigde door te zeggen dat we een IQ lager als 4,5 hadden.
Ik wil je best helpen, en ik heb best respect voor je,, maar dan moet je dat ook terug tonen.
Voor de rest doe ik dit zo omdat k niet wil dat jij mijn e-mail adres hebt,, daar heb ik helemaal geen zin in met een persoon as jij
Quote:
Login
dus @ Goesmans,
Dat was enkel bedoeld tegen SanThe, niet tegen jou. Maar als jij het zo wilt opvatten, tja. :\
Ik moet zeggen, ik vindt dit topic, maar ook de reactie van SanThe een hoog mierenneukerig gehalte hebben, maar goed dat is mijn mening. Verder was het wel een leuke reactie, dat wel :P
Iedereen hele fijne Paasdagen. ;-)