Score script
he hallo ik zoek een php scriptje die automatisch de scores van 0-0 tot en met 8-9 & 9-8 dus: 0-0 0-1 1-0 enz enz (100 scores in totaal dus:D ) automatisch in een tabel zet die 10 bij 10 cellen is (ieder hokje 1 score dus)en dit scriptje moet de scores elke keer in een ander vakje zetten
Elwin
Een blinde pool voor voetbal dan hoef je niet steeds een papiertje vol te machellen met de scores en iedere x opnieuw te doen omdat als je een volgende wetstrijd hebt de scores weer ergens anders moeten staan snapie?
Jah geweldig alleen het si de bedoeling dat de scores iedere keer in een ander tabel komen te staan (zodta je dat zelf niet ieder x hoeft te doen snap je nu wrom?) en kun je er voor zorgen dat de scores naast elkaar staan i.p.v onderelkaar? bvd Johan
tabel...? ik bedoel cel natuurlijk sorry
Quote:
Jah geweldig alleen het si de bedoeling dat de scores iedere keer in een ander tabel komen te staan
...
...
Die staan ook elke keer in een andere cel, doe maar eens View > Source op die pagna.
Quote:
(zodta je dat zelf niet ieder x hoeft te doen snap je nu wrom?)
Ik snap wel dat je zoiets automatisch wilt laten zien zonder al te veel moeite. Dat leek me nogal duidelijk...
Quote:
en kun je er voor zorgen dat de scores naast elkaar staan i.p.v onderelkaar?
??? Ze staan nu toch ook naast elkaar, van links naar rechts en van boven naar beneden gaat het van 0 t/m 9.
Misschien dat je ook even naar http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143 moet kijken...
Elwin
[Edit: Typo]
Gewijzigd op 15/06/2004 15:07:00 door Elwin - Fratsloos
dat ie zeg maar in elke ander cel kan staan willekeurig net zoals alle ander scores dus dat alles scores verschillend in een cel komen te staan
en met scores van links naar rechts bedoel ik
0-0 i.p.v
0-
0
dat krijg ik teminste te zien
Mar dat verplaatsen van die cellen gaat natuurlijk niet werken op de manier hoe ik het heb gemaakt. Ga het anders even een beetje proberen..
Elwin
Wil het niet met de rand functie? (geloof dta het zo heet???)
Elwin
Op zich is het best makkelijk om zoiets te hebben voor een blinde pool. Maar op dit moment staan de scores inderdaad te mooi op een rijtje. Ben benieuwd of het lukt om de scores ad random een plek in de tabel te geven.