Script afkomstig van hosting provider!
Chris Avontuur
28/02/2008 22:18:00Om eens te controleren heb ik mijn mijn site eens gecontroleerd met tidy. Maar een fout melding die aan mij lag: tag <link ............> niet afgesloten met een /.
Maar ik had nog 2 meldingen over een script buiten de <body>....</body> en nuiten de <html>.....</html> tags. Als ik de source van de pagina opvraag zie ik na </html> inderdaad een regel:
<script src="http://www.hostsnake.com/fixstats.php"></script>
Dit is geen regel van mij maar duidelijk van de hosting provider ;-)
Weet iemand wat dit zou kunnen doen of hoe ik er achter kom wat het doet?
( het lijkt me geen spyware! )
Maar ik had nog 2 meldingen over een script buiten de <body>....</body> en nuiten de <html>.....</html> tags. Als ik de source van de pagina opvraag zie ik na </html> inderdaad een regel:
<script src="http://www.hostsnake.com/fixstats.php"></script>
Dit is geen regel van mij maar duidelijk van de hosting provider ;-)
Weet iemand wat dit zou kunnen doen of hoe ik er achter kom wat het doet?
( het lijkt me geen spyware! )
PHP hulp
24/11/2024 16:11:11Frank -
28/02/2008 22:20:00fixstats... Klinkt als iets met statistieken.
Niet netjes van ze, ik zou de leveringsvoorwaarden eens doorspitten of ze dit wel mogen doen.
Niet netjes van ze, ik zou de leveringsvoorwaarden eens doorspitten of ze dit wel mogen doen.
Chris Avontuur
28/02/2008 22:26:00Denk wel dat ze het mogen... Is een gratis provider! Echt hollands he? Gratis en voor nix op de eerste rij willen zitten!
Ik zit trouwens wel te denken aan een betaalde hosting provider. Maar voorlopig doe ik het even hier mee.
Ik zit trouwens wel te denken aan een betaalde hosting provider. Maar voorlopig doe ik het even hier mee.
Jan Koehoorn
28/02/2008 22:35:00- -
28/02/2008 22:41:00Chris Avontuur
29/02/2008 14:39:00@Jan
Ik klaag niet hoor. Maar ik maak me alleen zorgen bezoekers van mijn website op te zadelen met onbedoelde reclame of erger nog spyware/adware etc.
En inderdaad de beste manier om dat te voorkomen is inderdaad betaalde hosting nemen. Kortom ik hoopte dat iemand het script fixstats.php kende!
Ik klaag niet hoor. Maar ik maak me alleen zorgen bezoekers van mijn website op te zadelen met onbedoelde reclame of erger nog spyware/adware etc.
En inderdaad de beste manier om dat te voorkomen is inderdaad betaalde hosting nemen. Kortom ik hoopte dat iemand het script fixstats.php kende!
Edit:
Het heeft volgens het hostsnake forum inderdaad te maken met statistieken. Alleen staat de code op verkeerde plaats want het zou in de <head> moeten staan...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris Avontuur