Script converteren van PHP4 naar PHP5.2

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Molski

Molski

20/12/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Ik heb een kant en klaar script wat is geschreven voor PHP4, voor het plaatsen van advertenties/profielen. Bij PHP5 worden de velden in het formulier (de velden op het formulier worden door de gebruiker zelf aangemaakt via een andere pagina) niet weggeschreven naar de MySQL database.

Zelf heb ik te weinig verstand voor het converteren van het script, ook heb ik echt geen flauw benul wat de kosten zijn voor het bekijken/aanpassen van maximaal 17 PHP pagina's en bijbehorende database.

Het is voor mij privé, dus heb helaas geen geweldig budget te besteden, maar hier hoop ik in overleg uit te kunnen komen.
De enige reden dat ik het script eigenlijk graag geconverteerd wil zien is om deze op mijn eigen server met PHP5.2.6 te kunnen draaien en niet meer op mijn oude shared hosting account met (nu nog) PHP4 :)

Ik zie een eventuele reactie graag tegemoet,

Molski
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Molski

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 05:30:01

--

--

20/12/2008 22:50:00
Quote Anchor link
Je moet vooral kijken naar superglobals en die veranderen, dat scheelt al een heleboel. Dus bij pagina.php?naam=kees wordt $naam niet automatisch 'kees' maar moet je die opvragen via $_GET['naam'].

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

20/12/2008 22:51:00
Quote Anchor link
Ik zou eventueel wel het een en ander voor je kunnen om zetten voor een zeer klein prijsje (ben zelf ook bezig met het omzetten van een project van mijzelf, dus ik ben toch bezig)

PM/laat reactie achter als het je wat lijkt

- SanThe -

- SanThe -

20/12/2008 23:12:00
Quote Anchor link
Zet dit bovenin je script.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.