Script $ in php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
print <<<ENDHTML
<tr><td class="mainTxt">
<table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="2">
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=1"><center><b>$autostelen_seat</b></a></td>
<td width="20%"><b>$aantal</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=12"><center><b>$autostelen_bmw</b></a></td>
<td width="20%"><b>$aantal12</b></td>
<td width="10%"></td>
</tr>
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=2"><center><b>$autostelen_opel</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal2</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=13"><center><b>$autostelen_dodge</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal13</b></td>
<td width="10%"></td>
</tr>
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=3"><center><b>$autostelen_nissan</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal3</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=14"><center><b>$autostelen_jeep</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal14</b></td>
<td width="10%"></td>
<tr><td class="mainTxt">
<table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="2">
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=1"><center><b>$autostelen_seat</b></a></td>
<td width="20%"><b>$aantal</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=12"><center><b>$autostelen_bmw</b></a></td>
<td width="20%"><b>$aantal12</b></td>
<td width="10%"></td>
</tr>
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=2"><center><b>$autostelen_opel</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal2</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=13"><center><b>$autostelen_dodge</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal13</b></td>
<td width="10%"></td>
</tr>
<tr valign="top">
<td width="10%"></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=3"><center><b>$autostelen_nissan</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal3</b></td>
<td width="20%"><a href="autoveiling.php?A=14"><center><b>$autostelen_jeep</a></td>
<td width="20%"><b>$aantal14</b></td>
<td width="10%"></td>
Het probleem is momenteel echter dat op mijn website delen als
Niet worden weergeven als de tekst die hier zou moeten staan, aangeroepen vanuit een 2e php bestand maar slechts: $autostelen_bmw
Het 2e bestand is wel aangemaakt en dit alles werkt in mijn overige bestanden ook normaal. Echter roep ik het in de overige bestanden aan via:
Maar dit werkt niet in dit deel script. Wie zou mij kunnen vertellen hoe ik dit wel werkende krijg?
Alvast bedankt,
moet
worden?
Zo heb ik het tenminste altijd geleerd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
2
3
4
5
6
7
<?php en ?>
Dus als ik het oproep via
<?php echo $autostelen_bmw ?>
Dan werkt het niet. Verder gaat het echt alleen om de delen met ervoor: $autostelen_
Dus als ik het oproep via
<?php echo $autostelen_bmw ?>
Dan werkt het niet. Verder gaat het echt alleen om de delen met ervoor: $autostelen_
Zet dit bovenin je script.
Jacco schreef op 28.07.2008 11:44:
moet
worden?
moet
worden?
Klopt, is niet een volledig vereiste, maar dat is wel netjes programmeren.
(Hoewel er bij jouw wel een semicolon mist bij $aantal13 :P haha.)
Ik vind het belachelijk als mensen (in dit geval zoals de topic starter) volledige lappen HTML tussen PHP tags plaatsen...
Probeer HTML en PHP (en andere talen) zoveel mogelijk gescheiden te houden, en variables/strings buiten quotes.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle Posthuma
http://www.plaatscode.be/13049/
Het stuk staat al tussen PHP tags. En alles werkt ook voor de rest goed. Alleen de delen met: $autostelen_ ervoor werken niet.
Hopende dat dit wat meer duidelijkheid bied.
Alvast bedankt,
Code (php)
En nog even een tenenkrommer voor alle SQL-loverdz :
Zoek de fout en leef je uit :).
PS: verwacht geen voorkauwerij want vind het al heel lief van mezelf dat ik je met je criminal help :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
$auto = Array('','$autostelen_seat','$autostelen_opel','$autostelen_nissan','$autostelen_fiat','$autostelen_ford','$autostelen_mini','$autostelen_toyota','$autostelen_honda','$autostelen_smart','$autostelen_volkswagen','$autostelen_lotus','$autostelen_bmw','$autostelen_dodge','$autostelen_jeep','$autostelen_pontiac','$autostelen_mercedes','$autostelen_eagel','$autostelen_chrysler','$autostelen_porsche','$autostelen_jaguar','$autostelen_viper','$autostelen_ferarri','');
?>
$auto = Array('','$autostelen_seat','$autostelen_opel','$autostelen_nissan','$autostelen_fiat','$autostelen_ford','$autostelen_mini','$autostelen_toyota','$autostelen_honda','$autostelen_smart','$autostelen_volkswagen','$autostelen_lotus','$autostelen_bmw','$autostelen_dodge','$autostelen_jeep','$autostelen_pontiac','$autostelen_mercedes','$autostelen_eagel','$autostelen_chrysler','$autostelen_porsche','$autostelen_jaguar','$autostelen_viper','$autostelen_ferarri','');
?>
Klopt ook iets niet :).
Eigenlijk klopt het hele script vanaf de <table> niet.
Bedankt hier kan ik verder mee.
Criminals?
Backticks?
Weg ermee!