Script gezocht voor database ed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

22/03/2005 01:20:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben hier voor het eerst en vind het een hele fijne en uitgebreide site. Voor de site van de organisatie waar ik werkzaam voor ben zoek ik een applicatie, die wellicht al bestaat (maar die ik niet ken) of die iemand kan schrijven (of aanpassen en geschikt maken). Eventueel kan hiervoor betaald worden, dat hangt alleen af van de kosten voor zoiets. Ik zal uitleggen wat ik zoek.

Ieder jaar melden zich via onze site zo'n 200 mensen aan als deelnemer van onze intro. Dit gaat met een gewoon formmailertje naar de e-mail, vervolgens zet ik alles handmatig in MS Acces, waar ik velden kan aanpassen en de aanmeldingen bijvoorbeeld in groepjes verdeel en lijsten kan uitprinten per groepje etcetera. Erg veel werk dat volgens mij veel handiger kan.

Het lijkt me geweldig als hiervoor een systeem zou zijn. Dat zou ongeveer zo moeten werken. Mensen vullen hun gegevens in via het formulier. Naam, adres, alles. Klikken ze op verzenden krijgen ze een eerste mail en komt alles in een eerste database. Ik kan ergens inloggen en zie dan welke aanmeldingen erbij zijn gekomen. Ik kan ze contoleren en al dan niet goedkeuren, waarna er een goedkeuringsmail uitgaat naar het ingevulde e-mailadres. De goedgekeurde gegevens komen dan in een andere - definitieve - database. Hier kan ik alsnog dingen in veranderen, en lijsten uitprinten en dergelijke. Wellciht kan ik daar ook alle mensen nog een mail sturen of de mailadressen als een grote lijst downloaden zodat ik die alleen maar hoef te copy-pasten in mijn mailprogramma. Wellicht kan ik ook de definitieve database downloaden voor verdere verwerking op de PC (in bijvoorbeeld Acces) als dat makkelijker is.

Heeft iemand een idee hiervoor of kan hij/zij dit maken? Voor meer informatie kun je altijd mailen of hier replyen.

Met vriendelijke groet,

Pieter Jansen
WALTERTJE

http://www.waltertje.nl

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 08:41:45

22/03/2005 09:09:00
Quote Anchor link
Ehm dus als ik goed begrijp, wil je dat mensen via een web based form data kunnen invullen en dat het dan terecht komt in M$ Access.
Dit is mogelijk en heb ik vorige keer nog voor school moeten maken dus ik heb het script voor je liggen.

22/03/2005 09:29:00
Quote Anchor link
Dat zou inderdaad één van de opties zijn. Alleen lijkt de tussen-dbase me handig...

(Wellicht wil je me even mailen?)

22/03/2005 11:26:00
Quote Anchor link
Alles is mogelijk, stuur me maar effe een mailtje naar chessere [@] gmail [.] com. ik kan jouw geen e-mail sturen want ik heb je e-mail niet ^_^

23/03/2005 11:47:00
Quote Anchor link
Doe ik nu meteen.

Mochten anderen nog andere ideeën hebben: spui!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.