Script gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan terhuijzen

jan terhuijzen

22/01/2012 18:53:22
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb nu een nieuws script in php, er zijn steeds 3 nieuwspagina's die afwisselen in een frame na een bepaalde tijd maar nu wil ik dat als dit gebeurt dat het een vervagende overgang heeft met bijvoorbeeld javascript, dus heeft iemand een javascript hiervoor of heeft iemand een link ervoor?

alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 20:56:54

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/01/2012 19:01:20
Quote Anchor link
Google eens op jQuery slider. Geheid dat je iets vindt.

Trouwens, we werken sinds 2000 niet meer met frames.

Jan terhuijzen

jan terhuijzen

22/01/2012 19:07:19
Quote Anchor link
- Aar - op 22/01/2012 19:01:20:
Trouwens, we werken sinds 2000 niet meer met frames.

huh? lig ik zo ver achter? waarom sinds 2000 geen frames meer? wat is er mis met frames? wat is een alternatief voor frames? heel veel vragen komen er ineens bij mij op
Gewijzigd op 22/01/2012 19:47:25 door jan terhuijzen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/01/2012 19:09:07
Quote Anchor link
Omdat het meer nadelig is dan dat het voordelen biedt:

Lees hier waarom....

Om websites een mooie indeling te geven, daar gebruik je div'jes voor.
Gewijzigd op 22/01/2012 19:09:50 door - Ariën -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.