Script idee

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

26/07/2004 22:29:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik vraag mezelf af of er iemand bereid is en tijd heeft om een idee voor een script werkelijkheid te kunnen laten worden. Ik ben momenteel een site aan het configureren met PHPNuke en zou wel graag over een bepaalde module willen beschikken die daarin zou passen.

Achtergrond:
De site in oprichting is volledig gerelateerd aan (dance)music en is al een tijdje voorzien van een wekelijkse Europese Album en Single Chart. Nu zou ik graag een CHART script als PHPNuke module willen hebben die de chart automatisch genereert op basis van input via een admin gedeelte. Tevens zou ik het leuk vinden om per nummer in de chart bezoekers van de site de song te laten raten met een puntensysteem (geen standaard 5 star rating of iets dergelijks).

Indien iemand dit eveneens een leuk idee vind (ik weet zeker dat er meer sites in de wereld zullen zijn dit een dergelijk script wel zouden willen hebben draaien op hun site) dan zou ik diegene willen uitnodigen kontakt met mij op te nemen over de details die ik al reeds in mijn hoofd heb voor een dergelijk script maar het is iets teveel van het goede om op deze plaats in dit stadium een gedetailleerde omschrijving te geven van alle functionaliteiten van een dergelijk script.

Ik hoop echt dat deze oproep iemand hier dit project als "zijn uitdaging" wil gaan zien en samen met mij dit project tot een goed einde te brengen.

Ik ben geen PHP programmer maar kan wel bijv. goed uit de voeten met ontwerpen van allerhande graphics en ik barst van de ideeen dus mogelijk zou hieruit een meer dan leuke samenwerking uit kunnen gaan ontstaan.

Ik hoop in ieder geval reacties tegemoet te mogen zien hier.

Alvast dank op voorhand

Gerard
Rotterdam

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.