Script met niet sequentiële invoer
Voorbeeld:
Nu open ik DOS en typ ik in:
Ik krijg dan de uitvoer die ik wil, daar is niks mis mee. Maar nu moet ik altijd eerst de cijfers en dan de letters invoeren. Is het mogelijk om dit te veranderen zodat ik volgende invoer kan ingeven (zonder een webserver in te stellen, ik weet dat het mogelijk is in python, maar daar ben ik niet zo vlot in):
Alvast bedankt om te helpen.
Je kunt in de commandline gewoon parameters meegeven aan het script.
Dan moet ik in de DOS prompt volgende lijn intypen:
Kan ik het maken dat ik ook volgende lijn kan ingeven:
Dat maakt voor parameters niets uit hoor, je werkt toch met GET? string=abc&int=123
Nee, ik ga via de DOS command prompt (als in: druk CTRL+R, typ "cmd" in en druk op "Enter"). Daar geef ik dan de string in en dan krijg ik de output in de prompt.
Nee, ik ga via de DOS command prompt (als in: druk CTRL+R, typ "cmd" in en druk op "Enter"). Daar geef ik dan de string in en dan krijg ik de output in de prompt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Armaron
Ja, dat zeg ik toch? Even de PHP handleiding lezen misschien bij het commandline hoofdstuk?
PS. Sorry van de veelvuldige posts, geen idee hoe ik het heb gedaan.