Script om mijn bezoeker te volgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Han baak

han baak

13/02/2012 21:28:49
Quote Anchor link
Hoi,

Ik zoek een script dat ik een bezoeker kan volgen op mijn website.
Ik weet dat zoiets bestaat,maar tot heden nog niet kunnen vinden.

Grtz.Han

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 02:09:43

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/02/2012 21:30:22
Quote Anchor link
Is Google Analytics niets voor je?

Han baak

han baak

13/02/2012 21:44:23
Quote Anchor link
Hoi Aar,

Nee dat bedoel ik niet,ik wil kunnen zien op wat voor pagina de klant is!

Han.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/02/2012 21:50:55
Quote Anchor link
Je kan de $_SERVER['REQUEST_URI'] in de database opslaan/updaten per IP of ingelogde gebruiker.
Gewijzigd op 13/02/2012 21:51:10 door - Ariën -

TJVB tvb

TJVB tvb

16/02/2012 12:00:54
Quote Anchor link
Je kunt met piwik live zien waar je gebruikers zijn. (Is eigenlijk een opensource tegenhanger van Analytics)
Je kunt dan letterlijk zien welke pagina's er bekeken zijn en in welke volgorde.
Maar als je alleen de huidige pagina wilt zien (per sessie/ip/gebruiker?) dan kun je het beste zelf een scriptje maken.

Roel -

Roel -

16/02/2012 13:22:14
Quote Anchor link
Met Google Analystics kun je je bezoekers inderdaad precies bijhouden en verzamel je bovendien statistieken over de browser, het OS etc.

Tevens is er sinds kort een bèta functie die het mogelijk maakt om je bezoekers per pagina te volgen, te zien hoe lang ze daarop waren, etc. etc.

Je kunt het zo gek niet bedenken en Google Analystics heeft het.

Erwin H

Erwin H

16/02/2012 13:44:37
Quote Anchor link
En bedenk dat als je Google Analytics wil gaan gebruiken dat mensen die kunnen blokkeren. Zoals ik zei de gek.

Roel -

Roel -

16/02/2012 13:53:17
Quote Anchor link
Dan zul je inderdaad zelf een systeem moeten bouwen. Ik heb het beide, maar met het zelfgemaakte is het alleen mogelijk om te zien hoeveel bezoekers er die dag geweest zijn, hoeveel er online zijn etc.

Dus geen browserstatistieken e.d., die hoef ik namelijk niet perse te hebben.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.