script om pagina's te dupliceren
Cor S
14/06/2005 10:54:00Ben op zoek naar een script dat bijvoorbeeld een webpagina dupliceerd en hierbij slechts 1 of 2 variabelen in de tekst van de webpagina automatisch veranderd.
PHP hulp
22/11/2024 09:11:58Frank
14/06/2005 11:00:00Je wilt een kopie van een webpagina en in deze kopie zijn 1 of 2 variabelen die een andere waarde krijgen dan het origineel. Dat klinkt mij als een dynamische webpagina in de oren. Je gebruikt toch variabelen om juist te voorkomen dat je allemaal verschillende pagina's moet maken? Lees kopieen.
Of sla ik de plank nu helemaal mis?
Of sla ik de plank nu helemaal mis?
Elwin - Fratsloos
14/06/2005 11:13:00Of bedoel je dat je een website van een ander wil rippen en zijn variabele (lees: titel) wilt veranderen in die van jou?
Elwin
Elwin
Cor S
14/06/2005 12:10:00Ik bedoel inderdaad het aanbrengen van 1 of 2 variabelen in 1 en dezelfde webpagina.
Zodat er gewoon veel pagina's gecreerd worden.
Eigenlijk dus wat die startpagina's doen om plaatsnamen en zoekwoorden in de voegen
Zodat er gewoon veel pagina's gecreerd worden.
Eigenlijk dus wat die startpagina's doen om plaatsnamen en zoekwoorden in de voegen
Als eens aan een database gedacht?
Anders maak je een sjabloontje en laat je deze tussen " quotes " en zet je de variabelen. Jou snap?
Anders maak je een sjabloontje en laat je deze tussen " quotes " en zet je de variabelen. Jou snap?