Script refreshen nadat op submit is gedrukt
thomas de vries
23/11/2013 12:49:42Hallo php leden,
Ik heb een vraagje wat ik graag wil is dat een script wordt gerefreshd nadat er op submit is gedrukt.
Let wel op het gaat om dit geval dan om een andere script.
Bijvoorbeeld
shop.php
hier wordt op submit gedrukt. en waneer alle updates in de database zijn toegevoegd moet deze script worden uitgevoerd
/inc/updateshop.php?updateShop
Hoe kan ik dit het beste doen? deze update moet op de achtergrond plaats vinden zodat de gebruiker er niks van merkt.
Met vriendelijke groet
Thomas de Vries
Ik heb een vraagje wat ik graag wil is dat een script wordt gerefreshd nadat er op submit is gedrukt.
Let wel op het gaat om dit geval dan om een andere script.
Bijvoorbeeld
shop.php
hier wordt op submit gedrukt. en waneer alle updates in de database zijn toegevoegd moet deze script worden uitgevoerd
/inc/updateshop.php?updateShop
Hoe kan ik dit het beste doen? deze update moet op de achtergrond plaats vinden zodat de gebruiker er niks van merkt.
Met vriendelijke groet
Thomas de Vries
PHP hulp
21/12/2024 18:20:07Bas IJzelendoorn
23/11/2013 13:08:16Dan zou je, je kunnen verdiepen in AJAX in combinatie met PHP en MySQL
w3schools tutorial
De bedoeling is neem ik aan, dat de pagina zelf niet herlaad/refreshed en er toch op de achtergrond wat gebeurd?
w3schools tutorial
De bedoeling is neem ik aan, dat de pagina zelf niet herlaad/refreshed en er toch op de achtergrond wat gebeurd?
thomas de vries
23/11/2013 13:25:14Ja inderdaad. Dus de pagina shop.php moet dus niet gerefreshd worden
Maar het script UpdateShop.php wel. nadat er op submit is gedrukt.
Ik kan inderdaad is kijken naar AJAX
Bedankt voor de tip
Maar het script UpdateShop.php wel. nadat er op submit is gedrukt.
Ik kan inderdaad is kijken naar AJAX
Bedankt voor de tip