Script schrijven tegen goede betaling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

15/07/2004 00:38:00
Quote Anchor link
Beste Php'ers,

Ik wil graag een advertentiescript laten ontwikkelen.
Onderstaand zijn de specificaties:

Het is het beste om het project vanuit de verschillende partijen te bekijken om zo een goed totaalbeeld te kunnen verkrijgen.

Bezoeker

De bezoeker selecteert bij binnenkomst zijn of haar regio. Dit moet men kunnen opslaan (d.m.v. een cookie) zodat de bezoeker bij een volgende bezoek meteen doorgelinkt wordt naar de pagina van zijn / haar regio.
Bij binnenkomst ziet hij links het menu en in het midden van het beeld een advertentie (willekeurig uit de database van adverteerders die ook op de hoofdpagina willen verschijnen).
De layoput kan simpel, moet wel mooi strak zijn, links een menu (niet helemaal links maar midden-links. Rechts daarvan een advertentieruimte. (+- 500*500)

Wanneer de bezoeker een categorie aanklikt krijgt hij de eerste advertentie uit die categorie te zien.
Bovenin staan twee navigatieknoppen, te weten; Vorige, Volgende.

Adverteerder

De adverteerder moet zijn advertentie naar de server kunnen uploaden in gif of jpeg formaat.
Ook moet de adverteerder de mogelijkheid hebben om zijn advertentie met een rich-text editor op de site zelf aan te maken.
Na het uploaden van de advertentie krijgt de adverteerder de keuze in welke week (weken) hij de advertentie wilt laten verschijnen.
Hierna kan hij kiezen in welke (sub) categorie(en). (elke extra categorie tegen bijbetaling)
Ook met de adverteerder kunnen aangeven of hij zijn advertentie op de homepagina wil laten meedraaien. (tegen bijbetaling)
Als laatste moet de adverteerder te zien krijgen hoeveel de advertentie gaat kosten, vervolgens kan hij hem bevestigen.

Latere modules
Later zullen er meerdere dingen worden toegevoegd, tegen aparte betaling.
o.a. een geschiedenis van de geplaatste advertenties.

Admin

De admin moet nieuwe (sub) categorieën kunnen aanmaken of wissen.
Verder moet hij alle bevestigde advertenties eerst goedkeuren voordat ze online (kunnen) komen.
De admin moet inloggegevens kunnen aanmaken voor nieuwe adverteerders, dit kan niet online door de adverteerder zelf.

Algemeen

Advertenties moeten elke zondagnacht automatisch worden verwijderd, de nieuw geplande advertenties moeten automatisch online komen.
(hier mag een handmatige handeling voor nodig zijn, hoeft niet volautomatisch)

Ik weet dat voor veel dingen, zoals de rich-text editor en een uploadscript e.d. al standaardscripts zijn. Ik dnek ook dat het voornamelijk het aan elkaar koppelen is.

Ik betaal tussen de 250,00 en 300,00 voor het basisscript.
Na deze opdracht zal ik nog twee modules laten bouwen, elk tegen 100,00 betaling.

Nog later in de toekomst zal ik nog een script door degene laten ontwikkelen die bovenstaand script voor me schrijft, tegen ongeveer 300,00 betaling.

Kortom, genoeg werk :)

Mail me alleen als je serieus geinteresseerd bent om dit script te schrijven.
Na overleg en details zal er een voorschotbedrag worden overgemaakt van 15%.

Serieuze reacties kun je mailen naar: [email protected].
Gewijzigd op 17/07/2004 11:50:00 door

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 15:32:49

B a s
Beheerder

B a s

15/07/2004 02:32:00
Quote Anchor link
Je zegt dat je 250, 300 betaalt voor het basis script, maar wat is het basis script?? alles wat je hebt opgesomd?! :)

Appz

Appz

15/07/2004 09:26:00
Quote Anchor link
300 euro? is dat niet een beetje aan de lage kant voor zo'n enorm script???

B a s
Beheerder

B a s

15/07/2004 10:09:00
Quote Anchor link
Ik vind het idd ook wat laag.. Heel erg laag zelfs.. Het is veel werk, onderschat dat niet.. En je gaat er nog geld mee verdienen ook, niet dat dit zomaar een gastenboekje is ofzo, maar je verdient er zelf ook geld aan :)

15/07/2004 10:13:00
Quote Anchor link
Het bericht kan gelocked en verwijderd worden, ben reeds voorzien

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/07/2004 10:33:00
Quote Anchor link
Nou... dan gaat iemand zich effe flink in de vingers snijden als die dit voor 300 ballen gaat maken....

Elwin

15/07/2004 10:56:00
Quote Anchor link
ben ik niet met je eens, zo bijster moeilijk is het niet.
Er zijn gewoon een aantal mensen die wel eerlijke prijzen vragen en een aantal die er een slaatje uit denken te kunnen slaan, kan het topic verwijderd worden?

Mitch X

Mitch X

15/07/2004 10:59:00
Quote Anchor link
Pff zo moeilijk is het niet zegt ie dan,
waarom doe je het dan niet zelf?

Guido

Guido

15/07/2004 11:02:00
Quote Anchor link
Misschien zit het in de naam. Een PHPfreak gaat het doen ;)

Eerlijke prijzen, hmmm... hij zal per uur er niet veel aan gaan verdienen.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/07/2004 11:25:00
Quote Anchor link
Quote:
ben ik niet met je eens, zo bijster moeilijk is het niet.
Beweer ik dan het tegendeel?
Quote:
Er zijn gewoon een aantal mensen die wel eerlijke prijzen vragen en een aantal die er een slaatje uit denken te kunnen slaan,
Ja.. maar nu ben jij degene die er een slaatje uit slaat. Zullen we anders even rekenen?

Mijn bedrijf rekent voor programmeren EUR 37,50 ex BTW per uur (dat is EUR 44,63 per uur). Als ik dus EUR 300,- zou krijgen (inclusief BTW) zou ik je hele script en layout in 300/44,63 = 6,72 uur moeten maken... Alles wat ik er langer aan werk zou voor mijn eigen rekening zijn.

Hee.. of ik dan eerlijke prijzen vraag of er een slaatje uit sla... ik ga geen vrijwilligerswerk lopen doen!

Quote:
Eerlijke prijzen, hmmm... hij zal per uur er niet veel aan gaan verdienen.
Aight..!! Hoeveel uur doe je erover denk je? Inclusief testen, een handleiding, helpfiles (dat hoort er nou eenmaal bij als je iets afleverd), etcetera ga je er toch snel een week (of meer) werk aan hebben. En dan heb ik het niet over 's avonds even snel wat klussen... Nee fulltime. En dan krijg je ineens 300/40 = 7,5 per uur... Amahoela!

En wat Bas K. zegt: je gaat er geld aan verdienen. Zie het dus als een investering! Dus eerst betalen... (meestal veel) en dan langzaam terug verdienen...

Elwin

15/07/2004 11:57:00
Quote Anchor link
Ten eerste interesseert het me weinig wat een bedrijf vraagt, als ik het door een bedrijf wil laten ontwikkelen dan ga ik wel naar een bedrijf toe en post ik hier niet.

Ten tweede; Ik denk niet dat een bedrag van € 40,00 per uur representatief is voor ene particulier.
10,00 per uur is een aardige bijverdienste.
Trouwens het enige dat je nodig hebt is ene computer en de kennis van php, meer niet het is niet dat je producten verbruikt of kosten moet maken als opdrachtnemer.

Het feit dat wij er misschien geld mee gaan verdienen is uiteraard niet van invloed op de prijs, het gaat erom dat jij als phper de opdracht krijgt.
Wat ik als opdrachtgever ermee ga doen gaat de scripter niets aan.

Als laatste; voor jou tien anderen, ik heb genoeg reacties gekregen.

Bram Z

Bram Z

15/07/2004 12:16:00
Quote Anchor link
ik zou het gedaan hebben voor 300 maar kben maar 14 jaar, wie wil zoveel geld geven aan mij :D.
Nochtans heb ik nog al sites gemaakt
http://www.scsource.tk
http://www.che-lives-clan.com

B a s
Beheerder

B a s

15/07/2004 14:04:00
Quote Anchor link
ach ja.. als het iemand zun hobby is en tijd over heeft en het niet uitmaakt of hij veel of weinig krijgt.. tis ook een leuk bedrag voor mee op vakantie (al het dan nog weinig is).. beter iets dan niets denk ik dan altijd maar..

als ik het zelf had gedaan had ik 400 euro meer gevraagd.. want het is niet een paar scripts aan elkaar kopellen, was het maar zo makkelijk.

Wens je iig veel succes met je script :)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/07/2004 22:05:00
Quote Anchor link
Quote:
Ten eerste interesseert het me weinig wat een bedrijf vraagt, als ik het door een bedrijf wil laten ontwikkelen dan ga ik wel naar een bedrijf toe en post ik hier niet.
Dat snap ik, het was ook maar een rekensommetje. Maar goed.. Ik zou het geen rare prijs vinden (die 37,50). Het is gewoon een ambacht wat je uitvoerd.. Misschien een hele moderne, maar wel een ambacht. En dat kost nou altijd nog net een stukkie meer dan lopende band werk...
Quote:
Ten tweede; Ik denk niet dat een bedrag van € 40,00 per uur representatief is voor ene particulier.
10,00 per uur is een aardige bijverdienste.
Bijverdienste ja. Op mijn 17e kreeg ik nog meer bij de plaatslijke supermarkt...
Quote:
Trouwens het enige dat je nodig hebt is ene computer en de kennis van php, meer niet het is niet dat je producten verbruikt of kosten moet maken als opdrachtnemer.
True, true. Alleen een computer aanschaffen kost geld. En de kennis van PHP opbouwen dat kost een hoop tijd.. En tijd is.... geld. Verder is het echt niet alleen het programmeren, maar ook het technisch ontwerp kost een hoop tijd.
Quote:
Het feit dat wij er misschien geld mee gaan verdienen is uiteraard niet van invloed op de prijs, het gaat erom dat jij als phper de opdracht krijgt.
Wat ik als opdrachtgever ermee ga doen gaat de scripter niets aan.
Dat weet ik zo net nog niet... ligt helemaal aan de overeenkomst die jullie sluiten. En doe dat alsjeblieft wel. Dat kan voor beide partijen een hoop ongein schelen (zeker als je professioneel wilt gaan met KvK, wat ik je aanraadt aangezien je met bedrijven als klanten gaat werken).
Quote:
Als laatste; voor jou tien anderen, ik heb genoeg reacties gekregen.
Als laatste.. graag! Anders had ik natuurlijk wel gereageerd voordat je zei dat je iemand had...

Ik wil heus niet jou in de grond trappen dat je krenterig bent ofzo.. Als degene die het gaat doen voor zo weinig een product wilt maken moet hij dat zelf weten. Ik geef hier alleen mijn mening. En al helemaal om 'ons PHP'ers' een beetje te 'beschermen'. Er zijn er te veel die even snel iets voor geld willen doen. Waarmee ik ook weer lui zoals jij bescherm: er zijn teveel die het even snel willen doen. Ik wil niet de kwaliteit van je toekomstige scripts in twijfel trekken, maar je kent vast die ene uitdrukking: goedkoop is duurkoop.

Bijvoorbeeld: als het geld overgemaakt is, hoe kom je aan je ondersteuning? Als je een veiligheidslek vindt, wordt het snel gerepareerd? En dat zijn nou dingen waarom ik bij een bedrijf zou gaan...

Maar goed.. Wat Bas K. zegt: Succes met je script en je website!

Elwin

Mitch X

Mitch X

15/07/2004 22:17:00
Quote Anchor link
Voor welk bedrijf werk jij dan Elwin?

15/07/2004 22:34:00
Quote Anchor link
Is dit even gieren...
Een kerel komt hier even een hele waslijst neerplanten met wat hij wil, in de hoop dat iemand zich hier wil opofferen...
Denk toch even na? Je vraagt niet zomaar een speeltje van een uurtje werk... Je wil goedkoop kwaliteit hebben, denk even na... Is dit mogelijk? Dacht het niet... Er zijn gekken op deze wereld, oké, maar zo gek?

Anyway, have fun ermee en good luck...
---

Vraagje tussendoor, ligt het aan mijn pc of kan men gewoon niet inloggen?

15/07/2004 22:57:00
Quote Anchor link
Hoezo ik heb niets beter te doen dan flamen

@ Elwin ik dnek niet dat jij € 10,00 p.u. verdiende bij je supermarkt. Ik denk dan toch eerder aan een euro of € 4,00.

15/07/2004 23:12:00
Quote Anchor link
Quote:
@ Elwin ik dnek niet dat jij € 10,00 p.u. verdiende bij je supermarkt. Ik denk dan toch eerder aan een euro of € 4,00

*kuch* €4... Meneer leeft nog 100 jaar passé?

Soit, ik maak er geen woorden meer aan vuil...
Toch alleen maar onzin uit bepaalde mense...

15/07/2004 23:41:00
Quote Anchor link
Dit is idd ook mijn laatste reactie, zinloze discussue.
Kan er alleen slecht tegen als mensen praten terwijl ze er niets van weten.
Laat je eerst eens goed informeren alsvorens je hier gaat blaten.
Kijk de CAO bijvoorbeeld eens na ;)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

16/07/2004 12:51:00
Quote Anchor link
Nee hoor... EUR 4,- is best normaal (laat ik het zo zeggen: dat is het minimum).. maar wie zegt dat ik gewoon vakkenvuller was? :D

@Mitch
Voor een bedrijf werken? Dat moet dan nog steeds die C1000 zijn.. ;)
Maar hoe zit dat dan met dat PHP etc? ;) Eigen bedijf... ;)

Elwin

Bram Z

Bram Z

16/07/2004 13:00:00
Quote Anchor link
Mss ga je eens beter een bedrijf opzoeken ?? of voor de prijs dat het daar kost kan je beter een cursus php en webdesign volgen :D

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.