Script verwijderd, zonder reden
- -
26/10/2008 16:08:00Onlangs heb ik een gastenboek geplaatst, voor de beginners hierzo. Deze is up2date, veilig, netjes geprogrammeerd en best wel populair, als ik de bezoekersaantallen zie ;)
Deze is nu zonder reden verwijderd. Graag hoor ik hier de reden van. Er staan namelijk wel meerdere gastenboeken hier in de library, maar de meeste zijn outdated, en onveilig. In tegenstelling tot de mijne dus.
Kijk, dat mijn script wordt verwijderd, tja, daar kan ik niets tegen doen. Maar wel zou ik graag de reden willen weten.
Vriendelijke groet,
Chris
Deze is nu zonder reden verwijderd. Graag hoor ik hier de reden van. Er staan namelijk wel meerdere gastenboeken hier in de library, maar de meeste zijn outdated, en onveilig. In tegenstelling tot de mijne dus.
Kijk, dat mijn script wordt verwijderd, tja, daar kan ik niets tegen doen. Maar wel zou ik graag de reden willen weten.
Vriendelijke groet,
Chris
PHP hulp
25/11/2024 14:00:55- SanThe -
26/10/2008 16:15:00Een PM van de verwijderaar aan de poster met een reden waarom iets is verwijderd is inderdaad geen overbodige luxe. Dat zou wel zo netjes zijn.